Материалдар / Ашық сабақ, Орналастыру орындары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, Орналастыру орындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, Қонақ үйдегі орналастыру орындары мен көрсетілетін қызметтерді ұғыну. Қонақтарға кіре беріс аумағында қызмет көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2021
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 

«Бекітемін»

Әлеуметтік экономикалық ПЦК

__________Ф.Эшанкулова

«____» ____ 2021ж


«Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК

Сабақ жоспары № 9

Қонақтарды орналастыру орындары

(сабақ тақырыбы)


Модуль /пән атауы КМ-01.Қонақ үйдің кіру аймағында қонақтарға қызмет көрсету

КМ-01.05.Қонақ үй шаруашылығына қызмет көрсетуді ұйымдастыру


    Дайындаған педагог Сахибеденова Ж.Г.________________________________

      қолы

20____ жылғы "______" ____________

    

  1.Жалпы мәліметтер

      ____2__Курс, 2021 – 2022 оқу жылы, топ ______Қ -021

      Сабақ типі аралас

      2. Мақсаты, міндеттер

Білімділік: Қонақ үйдегі орналастыру орындары мен көрсетілетін қызметтерді ұғыну. Қонақтарға кіре беріс аумағында қызмет көрсету, Reception қызметі. Бастапқы мәліметтерді зерделеп және туристік кәсіпорындар туралы жалпы көзқарас қалыптастыру

Дамытушылық: Жұмыс барысында өз ісін сауатты, ұқыпты орындайтын жеке тұлғаны дамыту. Білім алушыны шапшаңдылыққа, ізденісін арттыруға, есте сақтау қабілетін арттыруға ықпал жасау, іскерлікті қалыптастыру, ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты жауап беруге икемділігін арттыру, өз бетінше ойлауын дамыту, лекцияны тыңдауға, қойылған сұрақтарды талдауды қарастыру.

Тәрбиелік: Өздігінен ізденуге тәрбиелеу,танымдық іс-әрекетке баулу. Нақтылыққа, жүйелілікке, реттілікке, ұжымға, еңбекке, пәнге деген қызығушылығын арттыру және оқуға белсенділік қатынасын тәрбиелеу.

2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

Бұл модуль қонақ үйдің кіру аймағында қонақтарға қызмет көрсетуге қажетті білімдерді, икемдер мен дағдыларды сипаттайды
Модульді зерделеу нәтижесінде, білім алушылар:
қонақ үйдің кіру аймағында қонақтарды тосып алу және қызмет көрсету қағидасын;
санитария, гигиена және арнайы киімдерді кию талаптарын;
қонақ үйге кіру аймағы алдындағы машиналар ағынын реттеу әдістерін;
техника қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігінің талаптарын;
қонақ үйді басқару құрылымын;
қонақ үйдің ішкі тәртіп ережесін;
қонақ үй кәсіпорнының мақсаттарын, міндеттерін, миссиясын, құндылықтарын;
қосымша қызметтердің түрлерін, экскурсияның жіктелемін;
мақсатты топтың сипаттамасын;
қонақ үйдің кіре беріс аумағында қонақтарға қызмет көрсету бойынша ұсыныстарды меңгереді.
Модульді зерделеу кезінде білім алушылар:
қонақтарды қарсы алуды;
қонақтарға ақпарат беруді;
автомобильден түсу, отыру кезінде көмек көрсетуді;
қонақтарды шығарып салуды үйренеді.


3. Сабақты жабдықтау

      3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

Сызба, кеспе қағаздар, бүкіләлемдік карта, слайдтар,

      3.2 Техникалық құралдар, материалдар

Интербелсенді тақта, ноутбуктер, электрондық оқулықтар


4. Сабақтың барысы

Сабақты ұйымдастыру:

1. Студенттерді түгелдеу, дәрісхананың тазалығын тексеру.

2. Студенттер зейінін сабаққа аудару.

5- қазанның атаулы күндерімен таныстыру


  1. 5 қазанда оқу мекемелерінде Бүкіләлемдік мұғалім күні аталып өтеді. Бұл күн – оқу орнының қабырғасында білім нәрімен сусындаған әр азамат үшін үлкен мереке. Айтулы датаны 1994 жылы ЮНЕСКО бекіткен. Бұл күн оқушылар үшін де, студенттер үшін де өте қымбат. Өйткені әрбір адамның өмірінде өшпес із қалдырған сүйікті де аяулы ұстазы бар.

  2. Бүгін, 5 қазан Халықаралық архитектура күні. Алғаш 1985 жылы Халықаралық архитекторлар кеңесі әр жылы 1 шілде күні осы мерекені тойлауға шешім қабылдады. Ал 1996 жылы Барселонада өткен 20-шы Бас ассамблеяда Халықаралық архитекторлар кеңесі сәулетшілер күнін қазан айының бірінші дүйсенбісінде тойлауға келісті.


  1. 1502 жылы 5 қазанда – теңізші Христофор Колумб Коста-Риканы қаласын ашты;

5.Өткен тақырыптарға шолу:

"Ой қозғау" әдісі,  бинго (өткен тақырыптарға сауал тастай отырып, өткенге шолу жасау).


1. Швейцар латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?

2. Швейцар мен портье қонақ үйдің қай категориясына жатады?

3. -Өзінің қызметіне байланысты басшылықтың барлық қабылдаған шешімдерімен танысуға;

-басшылыққа қонақ үйдегі қызмет көрсетуді жақсарту туралы ұсыныстар айтуға;

-қызмет көрсеті барысында туындаған мәселелер туралы басшылыққа тікелей хабардар етуге құқылы;

-өзінің қызметін жүзеге асыру барысында басшылықтан көмек сұрауға құқылы.

4. Швейцар мен портьенің айырмашылығы қандай?

5. Қазақстандағы швейцардың орташа жалақысы статистика бойынша? Ресейде ше?

6. Қалай портье болуға болады?


6. Картамен жұмыс

1. South China Sanya4 Китай

2. Radisson Collection Hotel, Moscow

3. Гостиница «Казахстан»4 Казахстан

4.

MGM GRAND HOTEL & CASINO 

Лас-Вегас (Невада), США



5. GRAND HOTEL ET DE MILAN Милан, Италия


6.

NEW OTANI TOKYO 

Токио, Япония



7. HOTEL PRESIDENT WILSON, GENEVA 

Женева, Швейцария

8. DU PALAIS 

Аквитания, Франция

9. REID'S PALACE 

Мадейра о., Португалия

10. CHEWTON GLEN Англия, Великобритания




7. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Қонақтарды орналастыру

Жоспары:

1. Негізгі орналастыру орындары
2. Қабылдауды ұйымдастыру технологиясы
3. Қонақтарды орналастыру қызметі
4. Қонақ үйдің негізгі қызмет түрлері


Қонақжайлылық туралы әуен


1. Негізгі орналастыру орындары

Туристерді орналастыру құралы кез – келген объект, яғни түнеу орны, сонымен қатар тамақтану, ойын – сауық болып табылады. БҰҰ ұсынысы бойынша орналастыру әдістерін 2 категорияға бөледі: ұжымдық және жеке.

Ұжымдық туристерді орналастыру әдістерінің құрамына қонақ үйлер және аналитикалық мекемелер, арнайы мекемелер және басқа да орналастыру орындары әдістері кіреді.

Негізгі қонақтарды орналастыру орындары:


 

2. Қабылдауды ұйымдастыру технологиясы

Қабылдау қызметінің функциясы және орналастыру. Қабылдау қызметі және орналастыру қонақтардың қонақ үй жайлы ең бірінші әсер қалдыратын жағдайлары.

Қабылдау қызметі функцияларының негізгілері: қонақ үйдегі брондау, туристерді тіркеу, және орналастыру, әр түрлі ақпараттарды дер кезінде жеткізіп отыру.

Көп қонақ үйлерде қабылдау қызметі жұмысшылары 24 сағат жұмыс істейді. Админстратор жұмысын бастамас бұрын, журналды бір рет көріп шығу керек. Бұл журналда смень кезіндегі жағдайлар, қонақтардың қалаулары т.б. жағдайлар көрсетіледі. Сонымен қатар, жұмыс алдын бос орындармен тәулікте келіп түскен арыздар туралы ақпараттармен танысуы керек. Сол талаптарды орындау арқылы қонақтардың қажеттіліктерін қанағаттандыра алады. Қонақ үй үшін де , қонақтар үшін де ең маңызды сәт. Қабылдау қызметін кемшіліксіз ұйымдастыру үшін мол тәжірибелі білікті менеджер қажет.

Группа 60

3. Қонақтарды орналастыру қызметі

Қонақтарды орналастыру қызметі клиент қонақ үй номерін брондаудан басталады. Брондау қызметі телефон және интернет арқылы жүзеге асады. Ол қонақ үйдің мүмкіндігіне байланысты жүзеге асады. Номерді брондауға арыз тастаған ұйымның міндетті түрде реквизиттері болуы керек, яғни ұйымның аты, мекен-жайы, телефоны, факс, банктегі шоттық номері.

Кез-келген жағдайда арыз келесі жағдайларда болу керек:

 - күн және номер категориясы;

 - қонақ үйде тұру уақыты;

 - келетін қонақтың фамилиясы;

 - төлем формасы (қолма – қол емес шот, ұйымның атынан)

Операциялық процестің келесі бөлімі – жайғастыру – кездесулерден, тіркеулерден, кілтті беру және нөмірге дейін апарып салудан тұрады.

Күтіп алудың екі түрі бар:

1) Аэропорттан немесе вокзалдан күтіп алу (алыс жер)

2) Қонақ үй алдында немесе вестибюлде (қонақ үй холы) күтіп алу (жақын жер).

Алыс жерден келген қонақтарды қарсы алу келген қонақтарды қонақ үймен таныстыруға, қызмет көрсету бағдарламасын құруға, қонақ үйдегі қызмет көрсету туралы айтуға мүмкіндік береді. Мұндай кездесуде брондау қызметін келіседі. Жоғарғы кластағы қонақ үйде қонақтарды алдымен сәлемімен бірге Швейцар күтіп алады. Ірі емес қонақ үйлерде қонақтар ең алдымен оларды сәлеммен күтіп алатын администраторға яғни қабылдау және орналастыру бөліміне келеді. Егер клиент қонақ үйге бірінші рет келіп тұрмаса, онда мейлінше қонақты атымен атаған дұрыс. Бұл оң әсер қалдырады.

Көп қонақ үйлердің ережесі бойынша, администратор отырмай, мінбеде тұрады. Бұл қасиет оның қонақтарға деген құрметін білдіреді.

Тіркеуге келген клиенттердің екі түрін ажыратады. Біріншісі, қонақ үйде орынды ертерек брондағандар, екіншісі, брондамағандар. Қонақ үйде клиенттерді орналастыру жөніндегі брондау қонақ үйде автоматталған болса, онда ол аз уақытты қамтиды.

Алдын – ала тапсырыс берген клиенттің брондау жөніндегі өтініші белгілі болады. Администратор өтініш нөмірін нақтылап, компьютерлік жүйеде модульдік және тіркеуден өткізеді.

4. Қонақ үйдің негізгі қызмет түрлері

 

1. Орналастыру қызметі:
- Күтіп алу және орналастыру қызметі;
- Номерлік фондтың эксплуатациялық қызметі;
- Брондау қызметі;
- Жоспарлау және есептеу қызметі.
2. Тамақтандыру комбинаты:
- Фабрикада дайындау;
- Мейрамханалар;
- Кафе – барлар;
- Асханалар;
- Арнайы тамақтандыру орындары
3. Қосымша қызметтер:
- Экскурсиялық бюро;
- Бизнес және конгресс бойынша қызмет;
- Автотранспорт шаруашылығы;
- Тұрмыстық және медициналық қызмет;
- Басқа да қызмет түрлері.
4. Жеткізіп беру қызмет:
- Дене шынықтыру – сауықтыру комплекстері;
- Киноконцертті залдар;
- Радио және телевидение;
- Қызығушылығы бойынша клубтар;
- Басқа да қызмет түрлері.



Размещение гостей


1. Основные места размещения

Средством размещения туристов является любой объект, то есть место для ночлега, а также питание, развлечения. По рекомендации ООН методы размещения делят на 2 категории: коллективные и индивидуальные.

В состав методов размещения коллективных туристов входят гостиницы и аналитические учреждения, специальные учреждения и другие методы размещения.


2. Технология организации приема

Функция службы восприятия и позиционирования. Услуги приема и размещение гостей в отеле производят самое первое впечатление.

Основные функции службы приема: бронирование в гостинице, регистрация и размещение туристов, своевременная доставка различной информации.

В большинстве гостиниц работники службы приема работают 24 часа. Перед началом работы админстратора необходимо один раз просмотреть журнал. В этом журнале отображаются ситуации во время смены, предпочтения гостей и т.д. Кроме того, работа должна быть предварительно ознакомлена с информацией о поступивших обращениях. Выполняя те же требования, он может удовлетворить потребности гостей. Самый важный момент как для отеля , так и для гостей. Для организации службы приема без недостатков требуется опытный квалифицированный менеджер с большим опытом.

3. служба размещения гостей

Услуга по размещению гостей начинается с бронирования клиентом гостиничного номера. Услуга бронирования осуществляется по телефону и через интернет. Она осуществляется в зависимости от возможностей отеля. Организация, подавшая заявку на бронирование номера, обязательно должна иметь реквизиты, то есть название организации, адрес, телефон, факс, номер счета в банке.

В любом случае заявление должно быть в следующих случаях:

- категория даты и номера;

- время проживания в гостинице;

- фамилия приезжающего гостя;

- форма оплаты (безналичный счет, от имени организации)

Следующий раздел операционного процесса – позиционирование-состоит из встреч, регистраций, передачи ключа и перетаскивания по номеру.

Существует два вида ухода:

1) встреча с аэропорта или вокзала (удаленное место)

2) встреча перед отелем или в вестибюле (холле отеля) (рядом).

Встреча гостей из отдаленных мест позволяет познакомить прибывших гостей с гостиницей, создать программу обслуживания, рассказать об обслуживании в гостинице. При такой встрече согласовывает услугу бронирования. В отеле высшего класса гостей сначала приветствует швейцарец. В не крупных отелях гости в первую очередь приходят к администратору, который приветственно их ждет, то есть в отдел приема и размещения. Если клиент приезжает в отель не в первый раз, то лучше назвать его по имени .Это производит положительное впечатление.

По правилам большинства гостиниц, администратор не сидит, а стоит на трибуне. Это черта символизирует его уважение к гостям.

Обслуживает два типа клиентов, которые приходят на регистрацию. Первый-те, кто забронировал место в отеле раньше, второй-те, кто не забронировал. Если бронирование по размещению клиентов в отеле автоматизировано в отеле, то это займет меньше времени.

Станет известно заявление клиента, сделавшего предварительный заказ, о бронировании. Администратор уточняет номер заявления, проводит модульную и регистрацию в компьютерной системе.

4. основные виды деятельности гостиницы

1. Служба размещения:

- Служба встречи и размещения;

- Эксплуатационные номерной фонд;

- Служба бронирования;

- Планирование и расчетная деятельность.

2. Комбинат питания:

- Изготовление на фабрике;

- Рестораны;

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!