Сабақтың
басы
Психологиялық
ахуал
Топқа
бөлу
Оқу
диалогы
Оқу міндетін
қою
|
(Ұ) Шаттық
шеңбер
Қане-қане
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
Оңға бұрылайық, солға
бұрылайық,
Бір жадырап
қалайық.
«Суреттер таңдау»
әдісі
1-топ: «Ағаш»
2-топ: «Бұта»
3-топ: «Шөп»
Суреттер таңдау арқылы
бөлінеді.
(Ұ) Ширату
жаттығуы «Бұл
не?»
Себеттегі жеміс пен
көкөністерден алып, түрін айтады.
-
Егер көкөніс болса, бірінші
ыдысқа, егер жеміс болса,екінші ыдысқа
салады.
-
Табиғатқа не көрік
береді?
-
Адамның қандай дене мүшелері
бар?
- Өсімдікте мүшелері болуы
мүмкін бе?
- Олай болса бүгінгі оқу
міндетіміз не болады?
|
АКТ
Топтар суреттері
(ағаш,бұта,
шөп)
Себет,
көкөністер,
жемістер
|
Сабақ
ортасы
Таныстырылым
Тапсырма
Бағалау
критерийлері:
Дескриптор
:
Бағалау:
Қысқаша
рефлексия
Сергіту
сәті
Тапсырма
Бағалау
критерийлері:
Дескриптор:
Бағалау
Қысқаша
рефлексия
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Саралау
тапсырмасы:
Бағалау
критерийлері:
Дескриптор:
Бағалау
Қысқаша
рефлексия
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
«Танысу»
әдісі
- Олай болса, өсімдік мүшелері
туралы біраз мағлұмат алайық. (бейнеролик
көрсету)
(Өсімдіктердің мүшелері туралы
Аймектеп сайтында фильм көрсету)
«Сәйкестендір»
әдісі
Алдарыңызда жатқан сандардың
ішінде суретте берілген қызанақтың мүшелерімен сәйкестендіресіздер.
Мен өсімдік мүшелерін айтамын, сіздер сурет бойынша сол мүшесін
санмен сәйкестендіресіздер.
-
Өсімдік мүшелерін анықтайды,
реттік нөмірімен танысады.
-
Өсімдік мүшесіне байланысты
сандарды көтереді.
«Жемістер түрлері»
әдісі арқылы бағалау (қарбыз – өте
жақсы, алма – жақсы, шие - орташа)
(Ұ)Қимылмен
Тұқым дегенде балалар отырады,
сабақ дегенде өскін шығып жатқандай көтеріледі, жапырақ дегенде
қолдарын ашады.
(Ж) «Жұптас, талқыла»
әдісі
Суретті мұқият қараңыз.
Өсімдіктің негізгі мүшелерінің атауын бастапқы әрпімен
жазыңыз.
-
Өсімдіктің негізгі
мүшелерін атайды.
-
Өсімдіктің тамырын Т
әрпімен белгілейді.
-
Өсімдіктің сабағын С
әрпімен белгілейді.
-
Өсімдіктің жапырағын Ж
әрпімен белгілейді.
-
Өсімдіктің гүлін Г
әрпімен белгілейді.
-
Өсімдіктің жемісін Ж
әрпімен белгілейді.
Жұппен
«Шапалақ» әдісі
Білу және түсіну дағдылары
дамиды.
«Ойланайық»
әдісі
А
– Өсімдіктер бөліктерінің атауын
жазыңыз.
В
– Өсімдіктер бөліктеріне
қажеттілерін бояңыз
С – Өсімдік бөліктерін
орналасу ретімен айтыңыз.
-
Өсімдік бөліктерінің
атауларын біледі..
-
Өсімдік бөліктеріне
қажеттілерін таңдайды.
-
Өсімдік бөліктерін
орналасу қатарын айтады.
-
Өсімдік бөліктерінің
атауларын жазады.
-
Өсімдік бөліктеріне
қажеттерін бояйды.
-
Өсімдік бөліктерін
орналасу ретімен айтады.
«Бас
бармақ» әдісі
Білу және түсіну дағдылары
дамиды.
|
Таныстырылым
АКТ
http://imektep.kz/osimdik-musheleri
Түрлі – түсті
гүлдер
Қарбыз,алма,шие.
|
Кері
байланыс
«Өзін-өзі бағалау»
әдісі
|
-
егер өсімдік мүшелерін
білемін, жасыл түсті дөңгелекті
көтеріңіз.
-
егер өсімдік мүшелерін
кейбіреуін ғана білемін, маған көмек қажет десеңіз, қызыл түсті
дөңгелекті көрсетіңіз.
-
егер өсімдік мүшелерін
білемін, түсінбегенім бар десеңіз, сары дөңгелекті
көтеріңіз.
|
Бағдаршам
|