Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметогенез." 10 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметогенез." 10 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметогенез. Гаметалар. Гаметогенез кезеңдері. Өсімдіктердегі спорогенез және гаметогенез.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
6513
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жасушалық цикл

Мектеп:Жылыой ауданы №3мектеп

Күні:06.03.2020

Мұғалім:Абилхайрова Айнур


Сынып: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметогенез. Гаметалар. Гаметогенез кезеңдері. Өсімдіктердегі спорогенез және гаметогенез.


Оқу мақсаттары

10.2.2.2 өсімдіктер мен жануарлардағы гаметалардың қалыптасу ерекшелігін түсіндіру.


Сабақтың мақсаты

Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметалардың қалыптасу ерекшеліктерін түсіндіреді.


Бағалау критерийлері

  • Өсімдіктер мен жануарлардың гаметогенез кезеңдерін атайды.

  • Өсімдіктер мен жануарлар гаметаларының түзілу ерекшеліктерін сипаттайды.


Тілдік мақсаттар:


Пәнге бағытталған лексика және терминология:

гамета, зигота,микро және макроспора, қосарынан ұрықтану, көбею, өсу, пісіп-жетілу, қалыптасу аймақтары, синергид, антипод, ұрық қапшығы, тозаң, спермий, сперматозойд, спермацит,сперматогоний,оогоний, бағыттаушы денешік

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

....бұл жыныс жасушалары. Гаметогенез ........түзілу процесі.

..............қосарлана ұрықтану деп аталады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жұмыртқа жасушасы мен сперматозоидтың ерекшеліктерін талқылаңдар

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Неліктен сперматозоидта лизасомалар мен митохондриялар көп болады? Олардың қызметтері қандай?


Құндылықтарға баулу

Оқушы бойында «Мәңгілік ел» идеясының төртінші құндылығына сай ғылым саласындағы жаңалықтарға қызығушылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Экология - тірі ағзалардың көптүрлілігі

Алдыңғы сабақ


9.2.2.1 жасушалық айналымның интерфаза кезеңіндегі жүретін үдерістері туралы білімі бар.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

2мин

Сыныпта «Жылы лебіз»әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тілектер жазылған түрлі түсті қима қағаздармен 2 топқа бөлемін.

(Дәйектеме:бұл әдіс ең алдымен,оқушылардың көңіл күйін көтеруге негіз болады және сабаққа қызығушылығын оятады.)


Тілектер жазылған түрлі түсті қима қағаздар

http://www.zkoipk.kz/kz/2016smart1/2500-conf.html

3-10мин

«Ширату жаттығулары»

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Гаметогенез» тақырыбында бейнекөрсетілім арқылы

түйген мәліметтерін ауызша айтуы қажет.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Жұмыртқа жасушасы мен сперматозоидтың ерекшеліктерін талқыла.

  • Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

  • Неліктен сперматозоидта лизасомалар мен митохондриялар көп болады? Олардың қызметтері қандай?


https://www.youtube.com/channel/UC25z67zXvW7NTwFzSuA_BBA

Сабақтың ортасы

10-20мин




















20-32мин




















































33-36мин


Тапсырма 1.

Оқыту формасы:топтық жұмыс

Әдісі: «Эйлер шеңбері» (постер қорғау)

Берілген ресурстарды пайданалып өсімдіктер спорогенезі мен жануарлардағы гаметогенез ерекшеліктері туралы ақпаратты талқыла.

Ітоп: Өсімдіктер спорогенезі

ІІтоп: Жануарлар гаметогенезі







Дескриптор

-өсімдіктер спорогенезінің ерекшеліктерін анықтайды.

- жануарлар гаметогенезі ерекшеліктерін анықтайды.

ҚБ «Ой түю» 5-5-1әдісі

Тапсырма:2

Оқыту формасы:жұптық жұмыс

Әдісі: «Суреттер сөйлейді»

Суреттегі жануарлар гаметогенезі мен өсімдіктер спорогенезінің кезеңдеріндегі үрдісті сипаттаңыз.


а ) Өсімдік спорогенезі б)Жануарлар гаметогенезі

1) 1)

2) 2)

3) 3)

4) 4)

Қолдауды орташа қажет ететін оқушыларға:

Оқулықтағы 123-124 суреттерді ұсыну.

Қолдауды көп қажет ететін оқушылар:

Берілген үлгі бойынша жануарлар гаметогенезі мен өсімдіктер спорогенезінің кезеңдеріндегі үрдісті тірек сөзін пайдалана отырып,суретпен сәйкестендіреді.


1.Жұмыртқа жасушасы


2.Өсу кезеңі


3.Пісіп-жетілу кезеңі


4.Қалыптасу кезеңі


5.Спорогенез


6.Гаметогенез


7.Спермийлер


8 .Көбею


Дескриптор:

-Жануарлар гаметогенезі мен өсімдіктер спорогенезінің кезеңдеріндегі үрдісті сипаттайды.

ҚБ: «Тепе-теңдік дөңгелегі» әдісі


Тапсырма:3

Оқыту формасы:жеке жұмыс

Әдісі: «Элективті тест»

Kahoot бағдарламасы арқылы гаметалардың қалыптасу ерекшеліктері туралы элективті тест сұрақтарына жауап бер.

1.Гаметогенез дегеніміз?

а)гаметалардың пісіп жетілуі

в)гаметалардың жойылуы

с)жасушаның бөлінуі

д)жасушаның енуі

2. Гаметогенездің процесі басталатын кезеңді атаңдар

а)өсу кезеңі

в)көбею кезеңі

с)қалыптасу кезеңі

д)пісіп-жетілу кезеңі

3. Аталық жыныс жасушаның даму процесі қалай аталады?

а)гаметогенез

в)овогенез

с)сперматогенез

д)онтогенез

4. Аналық жыныс жасушаның даму процесі қалай аталады?

а)гаметогенез

в)овогенез

с)сперматогенез

д)онтогенез

5. Ұрықтанбаған жұмыртқа жасушадан жаңа аналық организмнің даму процесі қалай аталады?

а)гаметогенез

в)овогенез

с)сперматогенез

д)партеногенез

6. Гаметогенез процесінің қай кезеңінде мейоз жүреді?

а)өсу кезеңі

в)көбею кезеңі

с)қалыптасу кезеңі

д)пісіп-жетілу кезеңі


Дескриптор

Гаметалардың қалыптасу ерекшеліктері туралы элективті тест сұрақтарына жауап береді.

ҚБ «Мадақтау»


Постер

Оқулық















Суреттер

Оқулық













































Интеративті тақта

https://create.kahoot.it/details/1e04f373-ae50-4919-8cfb-60b214d2656e










































Сабақтың соңы

37-40мин

Рефлексия

«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды.

С абақтан кейінгі жетістік деңгейің қай суретке сәйкес келеді, белгіле. Себебін айтып көр.



Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау –оқушылардың материалдарды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Жұптық,топтық бағалау түрлері қолданылады

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталуы

Сабақ барысында саралау тәсілін ұйымдастыру:

Тапсырмаларды саралау:

«Суреттер сөйлейді»әдісі негізінде оқушыларға жұпта орындауға «Суреттегі жануарлар гаметогенезі мен өсімдіктер спорогенезінің кезеңдеріндегі үрдісті сипаттаңыз» 2-тапсырмасы сараланып берілді.

Көпшілік оқушылар: Жануарлар гаметогенезі мен өсімдіктер спорогенезінің кезеңдеріндегі үрдісті сурет арқылы сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

Осы тапсырманы сурет арқылы сәйкестендіреді.

Дереккөздерді саралау:

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында youtube.com сайтынан «Гаметогенез» тақырыбында бейнекөрсетілім арқылы

түйген мәліметтерін ауызша айтуын қадағалаймын.

Диалог және қолдау көрсету:

Мақсатқа бағытталған сұрақтар пайдалану нәтижесінде қабілеті әртүрлі оқушыларды пікірталасқа қатысады;үлестірме парақтары мен суреттерді пайдалана алуына мүмкіндік жасау.

Оқушылар өзара,жұп,топ және мұғалім тарапынан сабақ барысында бағаланып отырады. Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру негізінде:«Ой түю»5-5-1,

«Тепе-теңдік дөңгелегі», «Мадақтау» әдістері алынды. Сабақ соңында

«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Қалыптастырушы бағалау нәтижесінде оқушы мен мұғалім арасында кері байланыс орнайды.


Сабақ барысында АКТмен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері оқушыларға ескертіледі. Сыныптың санитарлық нормасын қадағалап, оқушылардың денсаулық сақтау ережелерін ұстануға мән беремін.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!