Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ: Өсімдіктер.Өсімдіктер –тірі ағзалар
Материал туралы қысқаша түсінік
өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Маусым 2018
723
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БҚО, Сырым ауданы Қоңыр ауылыЖББ А.Жұмағалиев атындағы Жосалы ОМБК бастауыш сынып мұғаліміАманшина Г.К.
№1
№2
№3
№4
№1
САБАҚ:Жаратылыстану Өсімдіктер.Өсімдіктер –тірі ағзалар | Мектеп: ЖЖБ. А. Жұмағалиев атындағы Жосалы орта мектеп- балабақша кешені | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Аманшина Г.К.1-санатты бастауыш сынып мұғалімі. | |
СЫНЫП:1 | Қатысқандар:17 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже | 1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата аладыӨсімдіктердің тірі ағза ретіндегі негізгі ерекшеліктерін табады.Олардың өсетінін,қоректенетінін,тыныс алатынын және көбейетінін біледі.Зерттеу жұмысы барысында оқушылар бақылау,сараптау,қорытындылау дағдыларын жетілдіре түседі | |
Бағалау | Оқушылар жанды және жансыз заттарды ажырата алулары тиіс | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Жанды және жансыз заттарды анықтай алады | |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: | ||
Жанды табиғат,жансыз табиғат,өсімдік,нысан | ||
| ||
Алдыңғы оқу: | Мен зерттеушімін | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5мин | Ұйымдастыру кезеңі Кіріспе тапсырма.Айналадағы үш затты ата.-олардың айырмашылығы мен ұқсастығын айт Гүл,парта, терезе ЗаттарЖанды жансыз | Бөлме өсімдіктері,жанды және жансыз заттардың суреті |
Ортасы (20мин) Соңы (5мин) | Табиғатта тірі ағзалар мен жансыз заттар болады.Тірі ағзалар жансыз заттардан бірнеше белгілермен ерекшеленеді:олар өсуге,қоректену,тыныс алу,көбеюге,қозғалуға қабілетті.Жансыз денелер жанды ағзалардың тіршілік ету ортасын жасайды.1.Жанды және жансыз табиғат.(Т)-Суреттерден нелерді көріп тұрсың?-Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады?Қайсысы жансыз табиғатқа жатады?Ал қайсысы бұрын тірі ағзаның бөлігі болған?Суреттерді жанды және жансыз табиғат деп бөледі.Мысалы: Шырша,итқоңыз-жанды табиғатқа жатады.Неліктен?Оқушылар өз жауаптарын талқылайды.2.Тас пен өсімдік.-Тас пен өсімдікті салыстыр.Нені байқадың?Ол қалай өзгеріп жатыр?-Сусепкіш не үшін қажет?-Таспен не жасауға болады?-Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?3.Зерттеу жұмысы.ҚЕ(әңгімелеу)Айналаңа қара.Қандай жанды табиғат нысандарын көріп тұрсың?4.Ойын «Жанды» «Жансыз» Ағаш парта оқушылар қажетті жазбаның астына суреттерін іледі Ережені меңгерту.Өсімдіктер –тірі ағзалар.Олар өседі,қоректенеді,тыныс алады,көбейеді.Жансыз табиғат нысандары өспейді,қоректенбейді,тыныс алмайды және көбеймейді. Дәптермен жұмыс1.Жанды ағзаларды боя.2.Жансыз заттарды боя. -Өсімдіктерді неліктен тірі ағза деп атайды?-Жанды-және жансыз табиғатқа не жатады? Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | оқулық Өсімдіктердің суреттері Кесте материалдар |
№2
САБАҚ:ЖаратылыстануӨсімдіктер.Өсімдіктердің қандай түрлері болады? | Мектеп: ЖЖБ. А.Жұмағалиев атындағы Жосалы орта мектеп –балабақша кешені | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Аманшина Г.К. | |
СЫНЫП:1 | Қатысқандар:17 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже | 1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау Оқушылар өсімдіктердің әртүрлі тіршілік формаларын оқып біледі.Ағаштар,бұталар және шөптердің негізгі ерекшеліктері мен ұқсас белгілерін біле алады.Мәдени және жабайы өсімдіктердің ерекшеліктерімен танысады.Оқушылар жергілікті флора түрлерін(оқуылар елімізде өсетін кем дегенде 3өсімдіктің түрімен танысады)қарастыру арқылы қоршаған ортаға ұқыпты қарауға және қамқор болуға үйренеді. | |
Бағалау | Оқушылар өсімдіктердің тіршілік формаларын ажыратып,ағаштардың, бұталардың және шөптердің негізгі белгілерін біліулері тиіс | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Ағаштар,бұталар,шөптерді ажырата алады | |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: | ||
Ағаш,бұта,шөп,мәдени өсімдік,жабайы өсімдік | ||
| ||
Алдыңғы оқу: | Өсімдіктер-тірі ағзалар. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы(5мин) | Ұйымдастыру кезеңіКіріспе тапсырма:-Жанды ағзалар жансыз заттардан қалай қалай ерекшеленеді?-Жанды ағзаларға не жатады?-Жанды ағзаларға мысал келтіріңдер?-Жансыз заттарға мысал келтіріңдер? | Суреттер |
Ортасы20мин Дәптермен жұмыс | Айналамызда әртүрлі өсімдік түрлері өседі.Олардың әрқайсысы ерекше .Өсімдік үш түрлі қарапайым морфологиялық топқа бөлінеді.Ағаштар,бұталар,шөптер.Ағаш-бір ғана сүректенген сабағы бар,көпжылдық өсімдіктің тіршілік формасы.Ағаштың жуан сүрегі-дің деп аталады. Бұта-бірнеше сүректенген сабағы бар,көпжылдық өсімдіктің тіршілік формасы.Ағашқа қарағанда аласа.Бұталарда дің болмайды.Шөптесін өсімдіктер дегеніміз-сүректенбеген,жұмсақ сабақтары бар біржылдық және көпжылдық өсімдіктер.Өсімдіктер мәдени және жабайы болып екіге бөлінеді.Мәдени өсімдіктерге адам күтім жасайды.Жабайы өсімдіктер күтімді қажет етпейді.Бау-бақшадағы өсімдіктер.(Ж)Суреттегі өсімдіктердің бір-бірінен қандай ерекшелігі бар?(Т) Сәйкестендіру суреттерді әр топқа бөліп жапсыру.1топ Ағаштар,2-топБұталар,3-топ Шөптер.Өсімдіктерді ата.-Оларды қандай топтарға бөлуге болады?-Суреттегі өсімдіктердің бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?Орманда және шалғында жабайы өсмдіктер өседі.Бақта ,бақшада мәдени өсімдіктер өседі.(Ж)«Жабайы»және «Мәдени»өсімдікСуреттерді салыстыру 2жұмыс парағы бойынша тапсырманы орындау. | Ағаш,бұта,шөптің суреттері Мәдени өсімдіктердің суреттері Суреттер |
Соңы10мин | Тірек сөздерді пайдаланып сөйлемдерді аяқтау1.Орманда ......өсімдіктер өседі.2.Далада ....өсімдіктер өседі.3.Бақшада ....өсідіктер өседі. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | Көгөністер,жемістерАғаштар суреттері |
№3
САБАҚ:Жаратылыстану.Өсімдік бөліктері | Мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
СЫНЫП:1 | Қатысқандар:17 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Сабақ мақсаты | 1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау 1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату | |
Бағалау | Оқушылар өсімдіктердің бөліктерін ажырата алады.Оқушылар өсімдіктердің тұқымдары мен жемістерін ажыратады. | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады | |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: | ||
Тамыр,гүл,сабақ,жапырақ,жеміс, тұқым | ||
Алдыңғы оқу: | Өсімдіктердің қандай түрлері болады? | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5мин | Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық Кіріспе тапсырма.-Өсімдік туралы не білеміз?-Өсімдіктің қандай бөліктері бар?Сыныптағы гүл арқылы жауап алу. | Бөлме өсімдіктер |
Ортасы20мин Дәптермен жұмыс | Өсімдіктер әртүрлі бөліктерден тұрады.Әр бөлік маңызды қызмет атқарады.Өсімдік бөліктері..Суретке қара. Өсімдіктің бөліктерін көрсет және ата. Жемістердің ішінде не болады?Суреттегі тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді?Өсімдік гүлінің орнында не пайда болады? Ойланып көр.-Егер өсімдіктің сабағы мен тамыры болмаса ,не болар еді?-Қалай ойлайсың?Жеміс өсімдіктің- бөлігі. . Суреттерге қара.Жемістерді ата.-жемістердің ішінде не болады?-Суреттегі тұқымдар мен жемістер несімен ерекшеленеді?-Өсімдік гүлінің орнына не пайда болады?Ойланып көр.“Жидектер мен жемістерді жеу”ойыны (Ұ) Өсімдік бөліктері — тамыр, сабақ,жапырақ, гүл, жеміс және тұқым. Зерттеу жұмысы.Тұқым қалай өнеді.Сыныпта тәжірибе жасау. 5-6жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындау 3жұмыс парағы бойынша тапсырманы орындау. | Ағаш,бұта,шөптің суреттері Өсімдік суреттері Тұқымы бар жемістер Суреттер |
Соңы10минут | Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | Суреттер |
№4
САБАҚ:Жаратылыстану.Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет? | Мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
СЫНЫП:1 | Қатысқандар:17 | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже | 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу | |
Бағалау | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Өсімдіктер өсу үшін қандай жағдай қажет екенін біледі,орындай алады | |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: | ||
Жағдай | ||
| ||
Алдыңғы оқу: | Өсімдік бөліктері | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5мин | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |