Материалдар / Ашық сабақ Өзен аңғарының құрылысы 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Өзен аңғарының құрылысы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Өзен аңғарының құрылысы 8 сынып географиясы. Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана отырып оқу мақсатына жету жолдары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2021
537
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

Гидросфера

Педагогтың аты-жөні

Балмаш М.С.

Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Өзен аңғарының құрылысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.3.3 -өзен аңғарының құрылысын түсіндіреді


Сабақтың мақсаты


Өзен аңғарының құрылысын анықтай алады Өзен аңғарының элементтерін жіктеп, көрсете алады Өзендерді картадан таба алады

Бағалау критерииі

  • Өзен аңғарының құрылысын анықтайды

  • Өзен аңғарының элементерін жіктеп сипаттайды

  • Өзендерді картадан табады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру, сергіту сәтін өткізу.

Сынып оқушыларын "От", "Су" "Күн" суреттері арқылы топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлініп орындықтарға отырғаннан кейін психологиялық мінездеме беру.

От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз ұлттарын насихаттай білетін жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар азаматтар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.

1-топ От

2-топ Су

3-топ Күн

Үй тапсырмасы. «Кім жылдам?» әдісі

Өткен білімдерін еске түсіру барысында сұрақтар қою.

1. Жер қыртысының жоғарғы қабаттарына сіңген сулар құрлықтағы жерасты суларын құрайды.

2. Құрамында адам организміне қажетті әртүрлі элементтер бар, минералды сулар ежелден бері емдік мақсатта пайдаланылып келеді. 3. Өзен жүйесі қандай бөліктерден тұрады? 4. Суайрық дегеніміз не? 5.Гейзер дегеніміз не? Олар қай жерлерде кездеседі? 6. Қазақстан аумағында неше өзен бар? 7. Қазақстанның ең ірі өзені?

Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсету.



Оқушылар топқа бөлінеді.














Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

















Қол шапалақ












Суреттер

Слайд















Слайд


http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/b639028d-8c21-4b5c-9a13-d24915a7abe0



Ортасы

30 мин

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

Суретте өзен аңғарының көлденең қимасы берілген. Үлгіде берілген өзен аңғары элементтерінің анықтамаларын жазыңыз. Оқушылар дәптерге жазып орындайды.


Өзен аңғары


Өзен арнасы


Өзен жайылмасы


Терраса


Тапсырманы орындап болғаннан кейін мұғалім тақтадан дұрыс жауапты көрсетеді. Оқушылар жұпта бір-бірін бағалайды.


2- тапсырма. Топтық жұмыс. «Кластер әдісі»

Топтаса отырып өзен аңғарының құрылысын жазу

Shape1



3 тапсырма.« Жұппен жұмыс» әдісі

Картамен жұмыс.

Кескін картаға Қазақстанның 5 өзенін белгілеңіз.



Бағалау критерийі

Дескриптор

1.Өзен аңғарының құрылысын анықтайды


1. Өзен аңғарының құрылысын біледі


2 Өзен аңғарының элементерін жіктеп сипаттайды

1.Өзен аңғарының элементерін жіктеп, түрлерін біледі

3. Кескін картаға өзендерді белгілейді


3. Картадан өзендерді тауып белгілей алады



Cабақты бекіту

Интерактивті тақтадан Bilimland Online mektep платформасы арқылы тест сұрақтарын орындау.


Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды


Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі






Смаликтер арқылы





















ҚБ: Екі жұлдыз бір тілек

Бір топ келесі топтың қорғаған тақырыбын бағалайды. Екі жақсы жағын және бір ұсынысын білдіреді

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау "Ауызша мадақтау"

Слайдар

Оқулық


































Атлас карта, кескін карталар.














https://onlinemektep.org/schedule/30.11.2021/lesson/54b6ead9-a39a-4b0a-ad4e-bb3a71fa58ea

Сабақтыңсоңы

5 мин

Рефлексия. «Тілек ағашы» Оқушылар стикерлерге жазып тақтаға жапсырады.

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:

Тақырып бойынша тест сұрақтарын құрастыру.

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.


2. Кластер әдісі арқылы қарқындылын сараладым.



Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!