Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру, сергіту сәтін өткізу.
Сынып оқушыларын "От",
"Су" "Күн" суреттері арқылы топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлініп
орындықтарға отырғаннан кейін психологиялық мінездеме
беру.
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от
болып жанып, өз ұлттарын насихаттай білетін
жандар. Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері
судай таза, жаңалықтарға жаны құмар
азаматтар. Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап
жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын
топ.
1-топ
От
2-топ
Су
3-топ
Күн
Үй тапсырмасы. «Кім жылдам?» әдісі
Өткен білімдерін еске түсіру барысында сұрақтар
қою.
1. Жер қыртысының жоғарғы қабаттарына сіңген
сулар құрлықтағы жерасты
суларын құрайды.
2. Құрамында адам организміне қажетті әртүрлі
элементтер бар, минералды
сулар ежелден бері емдік мақсатта пайдаланылып
келеді. 3. Өзен жүйесі қандай бөліктерден тұрады? 4. Суайрық
дегеніміз не? 5.Гейзер дегеніміз не? Олар қай жерлерде
кездеседі? 6. Қазақстан
аумағында неше өзен бар? 7. Қазақстанның ең ірі
өзені?
Жаңа
сабақ. Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, бағалау критерийлерімен
таныстыру.
Тақырыпқа байланысты видеоролик
көрсету.
|