Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Пайдалы қазба
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Бөлім: |
«Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Пайдалы қазбалар жана ма? (Жаратылыстану 2 - бөлім. Оқулық 30 – 31 бет «Назарбаев Зияткерлік мектептері» 2019ж.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.4.1 Кейбір пайдалы қазбалардың ( бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Кейбір пайдалы қазбалардың ( бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтайды Ресурстардың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтайды Зерттеу нәтижесін кесте түрінде көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылық |
Талап: Сыни және креативті ойлау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыт |
Сабақтың Кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқышының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7минут |
Сабақтың Басы Ұйымдастыру |
1. Сәлемдеседі. Оқушылардың қатысуын тіркейді. 2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру. 3. Топқа бірігу. «Шартты белгілер» стратегиясы бойынша топқа бірігу. 1 -топ – «Газ тобы» 2-топ – «Көмір тобы» 3-топ – «Мұнай тобы» Оқушылар топ болып орындарына отырып, топ ережелерін құрастырады. «Өзін өзі бағалау» парағымен таныстыру, тарату |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. Топқа бөлінеді.Түстерді таңдап топтарға бірігеді Бағалау парағыдағы берілген балл қою кестесін әділ толтырады |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты пысықтау. «Ұяшық таңдайық» әдісі бойынша ұяшықты таңдап сұрақтарға жауап береді. Топ басшылары ұяшықты таңдап жауап береді. Бірініші ұяшықта «Пайдалы қазба дегеніміз не?» Екінші ұяшықта «Пайдалы қазбалардың қандай түрлері бар?» Үшінші ұяшықта «Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы қандай?» |
Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. 1 балл. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 минут |
Сабақтың басы Миға шабуыл Тәжірбие |
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Пайдалы қазбалар жана ма?» Сабақтың мақсаты: Пайдалы қазбалардың жанғыш деп аталатынын түсінесің; Жанғыш пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын түсінесің Жанғыш пайдалы қазбалардың пайдасын білесің Тірек сөздер: жанғыш пайдалы қазбалар: көмір, мұнай газ Мұғалімнің жаңа тақырыпты түсіндіруі.
Мұнай Газ Көмір Бейнематериал көрсету.
Есте сақта! Пайдалы қазбалар – жер қойнауынан немесе жер бетінен қазып алынатын тау жыныстары. Бұл табиғат байлықтары адамның қажетіне жаратылады
1-тапсырма. Бейнематериалдан алған ақпаратты, «Кезбе тілші» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Бейне материалды көріп алып зерттеу кестесін толтырады
Көмір – қара немесе қарасұр түсті жылтыр тас тәрізді қатты пайдалы қазба. Жауапты слайдтан тексереді 3-тапсырма Топтық жұмыс Әр топ берілген қазабарды «Венн диограммасында салыстырады» салыстырады. Көмір Мұнай |
Жаңа білім Жаңа білімнің тақырыбы мен мақсатын меңгереді Оқушылар назарын сабаққа аударады Оқулықтағы мәліметтерді пайдаланып, мәтінді оқып постер жасайды Мұнай, газ, көмір - бұлар жанады Мұнайдан - жанармай керосин, пластмасса, бояу, дәрі-дәрмек алады. Газ – үй жылытамыз, тамақ пісіреміз Көмір - тұрмыста отын ретінде пайдаланады . Одан : лак, сыр, пласмасса, иіссу, дәрі-дәрмек жасайтын заттар алынады.
Есте сақта! Ережені жаттап алады
Бейне материалды көріп кестені толтырады көмір
Топтар тапсырманы мұғалім берген тапсырама және дескрипторларды, көрнекілік деректерді және оқулық деректерін пайдалана отырып, салыстырады.Топтар орындаған тапсырма жұмыстарын таныстырады, бірін-бірі тыңдайды. 1-топ: «Көмір мен мұнай» 2-топ: «Мұнай мен газ» 3-топ: «Көмір мен газ» ұқсастығы мен айырмашылығын жазады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенді болған оқушыларға мадақтау сөз айтады: «Жарайсың!», «Бәрекелді!» және т.с.с.
Дескриптор: Газ, мұнай, көмірге ортақ қасиетті біледі; Олардың қайда қолданылатынын біледі. 2 балл
Қ.Б. Жарайсыңдар!
Дескриптор Көмірдің түсін анықтай алады Көмірдің иісін анықтай алады Көмірдің ерігіштігін анықтай алады Көмірдің жылтырауын анықтай алады Көмірдің қаттылығын анықтай алады Қорытынды шығара алады. 2 балл
Қ.Б. Тамаша!
Дескриптор: Ұқсастықтарын анықтай алады Ерекшеліктерін анықтай алады Қорытынды шығара алады 1балл |
Оқулық 30 бет
Оқулық 30-бет
А3 қағаз, маркер, оқулық 30,31- ет |
||||||||||||||||||||||||||||||||
25 минут |
|
4-тапсырма. Бейнематериалды көріп болғаннан кейін топта, оқулықтың қосар бетіндегі «Пайдалы қазбалар» картасын пайдаланып картаға мұнай тобы мұнайды, көмір тобы көмірдің алгаз тобы газдың шартты белгілерін салады.
5-тапсырма. Жеке жұмыс Семантикалық картаны толтырады
Жауапты слайдтан тексереді
|
Оқушылар оқулықты, картаны пайдалана отырып, еліміздің қай жерінде мұнай мен газ және көмір өндіріледі? Шартты белгілерді салады
Оқушылар жеке жеке кестені толтырады.
Өз пікірін айтады Мұнай - Атырау, Маңғыстау, Ақтөбе, Батыс Қазақстан, Қызылорда облыстары аймағындағы кен орындарынан өндіріледі. Газ шығатын ірі кен орындары - Қарашығанақ, Қашаған, Теңіз. Көмір Қарағанды Екібастұз кен орындарынан өндіріледі
|
Қ.Б. Тамаша!
Дескриптор: Шартты белг3лерд3 ажыратады: Пайдалы қазбалардың белгілерін салады 2 балл
Қ.Б. Жарайсың!
Дескриптор: Көмір, мұнай, газдың жеке қасиеттін ажыратады. 2 балл
|
Оқулық Қосар бет,
А4 қағаз, пломастер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс |
Үйге тапсырма: «Пайдалы қазбалар жана ма?» 30-31 бет оқу
Бағалау. Оқушылар өзін өзі бағаау парағынмұғалімге өткізеді
Кері байланыс Оқушылар «Білім шымы» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты шамдарға айтып салады
|
Күнделіктеріне жазады
Оқу мақсатына жеткенін анықтайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Оқушылар өздерінің бағалау парағынан жиған балын есептеп, атын жазып мұғалімге өткізеді
Кері байланыс. «Білім шамы » әдісі Сұрақ – жауап арқылы жауап береді
Дескриптор : Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланысын білдіре алады. |
|
|