Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.

    Педагогтің аты-жөні:

    Турекулова Б.А

    Күні:

    25.02.2022

    Сынып 4 «А»

    Қатысушылар саны :20 Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Пайдалы қазбалар жана ма?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.3.4.1 - кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау;
    4.3.4.2 - Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету;

    4.1.2.1 - зерттеу әдістерінің (бақылау мен эксперимент) артықшылықтары және кемшіліктері негізінде таңдау себебін түсіндіру;
    4.1.2.2 - алынған нәтижелерді білім алушы таңдаған формада ұсыну


    Сабақтың мақсаты :


    Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олар кен орындарының шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру














































































































    Сергіту сәті.

















    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Тілек ағашы» ойыны.

















    Топқа бірігу.

    «Түстер ассоциациясы» стратегиясы бойынша топқа бірігу.

    1-топ – көк түс. Көк түсті көргенде қандай ассоциация болады? (мөлдір су).

    2-топ – сары түс (күн, жарық, шөл дала).

    3-топ – ақ түс (тазалықтың белгісі, адалдық).

    .

    Ұқсастығы неде?

    Мақсаты: Берілген ресурстардың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, салыстыру.

    Оқулықта берілген фотосуреттерге қарап, олардың ортақ қасиеттерін анықтау. тапсырманы «Т-критерийі» стратегиясы арқылы орындау.




    Зерттеу жұмысы.

    Мақсаты: Көмірге сипаттама беру.

    Зерттеудің жоспары:

    - Көмірдің кесектерін пайдалана отырып, оның түрін, түсін иісін анықтау.

    - Көмірдің сынғыштығын дәлелдеу.

    - Көмірдің суда ерімейтінін анықтау.

    «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.

    - Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар?

    - Алынған нәтижелерді қандай формада ұсыну тиімдірек деп ойлайсыңдар?


    Көмір.

    Мақсаты: Көмірдің қалай пайда болатынын түсіну. Оқулықтағы суреттерді пайдалана отырып, оқушылар көмірдің қалай пайда болатынын «Менің ойымша» ойыны арқылы түсіндіреді. Оқулықта берілген ақпаратпен таныса отырып,. Жетекші сұрақтар арқылы тапсырманы орындау. Сұрақтар:

    • Көмір қандай зат? Мұнай ше?

    • Газ туралы не айтуға болады?

    • Көмір қалай пайда болған?

    • Көмірді не үшін пайдаланамыз?

    • Елімізде көмір қай жерден алынады? Картадан көрсет.

    • Мұнай қалай пайда болады?

    • Мұнайды қандай әдіспен алады?

    • Мұнай алынатын жерлерді картадан көрсет.

    .

    Ойлан.

    Шартты белгілер.

    Тапсырманы оқушылар топпен орындайды. Көмір, мұнай және газдың шартты белгілерімен таныса отырып, әр топ картаның үстіне шартты белгілерді жабыстыру керек. картаға жабыстырылған шартты белгілерді тақтаға іледі.


    . Сұрақтар:

    • Неге көзімізді сабақ барысында жаттықтыруымыз керек?

    • Қандай жаттығуларды білесіңдер?

    • Көз күтімі жайлы не айта аласығдар?

    .

    21-жұмыс парағы. «Пайдалы қазбалар жана ма?», 23-б.

    Жанғыш пайдалы қазбалар.

    Пайдалы қазбалардың қасиеті.

    Пайдалы қазбалардың қасиеттеріне қарап, оның қандай зат екендігін анықтау.

    .

    22-жұмыс парағы. «Жанғыш пайдалы қазбалардың таралуы», Қазақстанның кесткін картасына мұнай, газ көмір кен орындарын белгілеу


    Бір-біріне тілек айтып, тілектерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. Жақсылық тілеуге, армандауға үйренеді:

    Сәттілік біздер тілейік:

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік:

    Мен саған, сен маған.



    Оқушылар топ болып орындарына отырып, топ ережелерін құрастырады.







    «Т-критерийі»

    Мұнай, газ, көмір

    Ұқсастығы

    Айырмашылығы







    Оқушылар топтаса отырып, көмірдің қандай зат екендігін анықтайды.





    кесте толтыра
















    . Әр топ өз жауаптарын белгілі бір формада көрсетіп, басқа топтардың жауаптарын тыңдап, салыстырады.

    «Постер» құру ұсынылады































    Оқушылар еліміздегі мұнай мен газ өндірілетін жерлерді анықтайды







    Көз бұлшықеттерін арналған жаттығулар орындау



    Жеке жұмысқа дәптермен жұмыс ұсынылады





    Картаға түсіріп,

    қорытынды жазады.



    Мадақтау































    ҚБ. Мұғалімнің ауызша «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы қалыптастырушы бағалауы







    ҚБ. «Бес саусақ» стратегиясы арқылы қалыптас тырушы бағалауы.

















    ҚБ.

    «Бес саусақ» стратегиясы арқылы қалыптас тырушы бағалауы


    Дескрип

    тор:


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турекулова Бахыткуль Алдахияровна
    15 Сәуір 2022
    1667
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Пайдалы қазбалар жана ма? 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Пайдалы қазбалар жана ма? 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Пайдалы қазбалар жана ма? 4 сынып. Бөлім: Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олар кен орындарының шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.

    Педагогтің аты-жөні:

    Турекулова Б.А

    Күні:

    25.02.2022

    Сынып 4 «А»

    Қатысушылар саны :20 Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Пайдалы қазбалар жана ма?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.3.4.1 - кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау;
    4.3.4.2 - Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету;

    4.1.2.1 - зерттеу әдістерінің (бақылау мен эксперимент) артықшылықтары және кемшіліктері негізінде таңдау себебін түсіндіру;
    4.1.2.2 - алынған нәтижелерді білім алушы таңдаған формада ұсыну


    Сабақтың мақсаты :


    Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олар кен орындарының шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыты


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру














































































































    Сергіту сәті.

















    Ұйымдастыру кезеңі.

    «Тілек ағашы» ойыны.

















    Топқа бірігу.

    «Түстер ассоциациясы» стратегиясы бойынша топқа бірігу.

    1-топ – көк түс. Көк түсті көргенде қандай ассоциация болады? (мөлдір су).

    2-топ – сары түс (күн, жарық, шөл дала).

    3-топ – ақ түс (тазалықтың белгісі, адалдық).

    .

    Ұқсастығы неде?

    Мақсаты: Берілген ресурстардың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, салыстыру.

    Оқулықта берілген фотосуреттерге қарап, олардың ортақ қасиеттерін анықтау. тапсырманы «Т-критерийі» стратегиясы арқылы орындау.




    Зерттеу жұмысы.

    Мақсаты: Көмірге сипаттама беру.

    Зерттеудің жоспары:

    - Көмірдің кесектерін пайдалана отырып, оның түрін, түсін иісін анықтау.

    - Көмірдің сынғыштығын дәлелдеу.

    - Көмірдің суда ерімейтінін анықтау.

    «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.

    - Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар?

    - Алынған нәтижелерді қандай формада ұсыну тиімдірек деп ойлайсыңдар?


    Көмір.

    Мақсаты: Көмірдің қалай пайда болатынын түсіну. Оқулықтағы суреттерді пайдалана отырып, оқушылар көмірдің қалай пайда болатынын «Менің ойымша» ойыны арқылы түсіндіреді. Оқулықта берілген ақпаратпен таныса отырып,. Жетекші сұрақтар арқылы тапсырманы орындау. Сұрақтар:

    • Көмір қандай зат? Мұнай ше?

    • Газ туралы не айтуға болады?

    • Көмір қалай пайда болған?

    • Көмірді не үшін пайдаланамыз?

    • Елімізде көмір қай жерден алынады? Картадан көрсет.

    • Мұнай қалай пайда болады?

    • Мұнайды қандай әдіспен алады?

    • Мұнай алынатын жерлерді картадан көрсет.

    .

    Ойлан.

    Шартты белгілер.

    Тапсырманы оқушылар топпен орындайды. Көмір, мұнай және газдың шартты белгілерімен таныса отырып, әр топ картаның үстіне шартты белгілерді жабыстыру керек. картаға жабыстырылған шартты белгілерді тақтаға іледі.


    . Сұрақтар:

    • Неге көзімізді сабақ барысында жаттықтыруымыз керек?

    • Қандай жаттығуларды білесіңдер?

    • Көз күтімі жайлы не айта аласығдар?

    .

    21-жұмыс парағы. «Пайдалы қазбалар жана ма?», 23-б.

    Жанғыш пайдалы қазбалар.

    Пайдалы қазбалардың қасиеті.

    Пайдалы қазбалардың қасиеттеріне қарап, оның қандай зат екендігін анықтау.

    .

    22-жұмыс парағы. «Жанғыш пайдалы қазбалардың таралуы», Қазақстанның кесткін картасына мұнай, газ көмір кен орындарын белгілеу


    Бір-біріне тілек айтып, тілектерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. Жақсылық тілеуге, армандауға үйренеді:

    Сәттілік біздер тілейік:

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік:

    Мен саған, сен маған.



    Оқушылар топ болып орындарына отырып, топ ережелерін құрастырады.







    «Т-критерийі»

    Мұнай, газ, көмір

    Ұқсастығы

    Айырмашылығы







    Оқушылар топтаса отырып, көмірдің қандай зат екендігін анықтайды.





    кесте толтыра
















    . Әр топ өз жауаптарын белгілі бір формада көрсетіп, басқа топтардың жауаптарын тыңдап, салыстырады.

    «Постер» құру ұсынылады































    Оқушылар еліміздегі мұнай мен газ өндірілетін жерлерді анықтайды







    Көз бұлшықеттерін арналған жаттығулар орындау



    Жеке жұмысқа дәптермен жұмыс ұсынылады





    Картаға түсіріп,

    қорытынды жазады.



    Мадақтау































    ҚБ. Мұғалімнің ауызша «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы қалыптастырушы бағалауы







    ҚБ. «Бес саусақ» стратегиясы арқылы қалыптас тырушы бағалауы.

















    ҚБ.

    «Бес саусақ» стратегиясы арқылы қалыптас тырушы бағалауы


    Дескрип

    тор:


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 4 сынып
    15.04.2022
    1667
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турекулова Бахыткуль Алдахияровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации