Материалдар / Ашық сабақ: "Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: "Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
546
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы, Қарасай ауданы, «Береке орта мектебі»КММ - інің технология пәнінің мұғалімі: Мұхтар

Пән: Көркем еңбек

Мектеп: «Береке орта мектебі» КММ

Күні: 8.09.2017

Мұғалімнің аты-жөні :Мұхтар

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:10

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік. Ауа перспективасы. Жеңіл көрініс

Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1. Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау. (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5.2.1.1. Өз идеялары мен сезімдерін беру үші қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар суретшілердің жұмыстарымен танысу арқылы өздерінің туған өлкелерін қағаз бетіне түсіре алады.

Жетістік критерийлері

  1. Суретшілердің жұмысын біледі.

  2. Композициялық заңдылықтарын ұстанады.

  3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыра алады.

Тілдік мақсаттар

  • Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессио-низм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері, пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

  • Сздің ойыңызша суретші не үшін ..... материалдарды қолданады?

  • Сіз сипаттап бере аласыз ба?

  • Бұл техника сізге не үшін ұнады?

  • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырады?

  • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?

Құндылықтарды дарыту

  • Басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу

  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнату

  • Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап, ойын жеткізе білу.

  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Зерттеу барысында теориялық білімдерін география , геометрия, тарих, экономика пәндерімен және өнермен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу

Бастапқы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология . Өткен тапсырмаларды еске түсіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Бірінші тапсырма:

Оқушылар алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталап шығуы керек. (Ұ)Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, тадап, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Тақырып бойынша видеороликтер немесе суретшілердің жұмыстарын көрсетуге болады.

Бұл картинада жалпы не бейнеленген?

Бқл картинада табиғаттың қандай күйі бейнеленген?

Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз?

Алдағы бейнелеу жоспарын қандай түстер арқылы табамыз?

Алдыңғы жоспардағы заттарды бейнелеудің ерекшеліктері неде?

Табиғаттың түрлі (орман, шабындық, теңіз, таулар, шөп дала, және т.б) көріністері бейнеленген көшірме жұмыстар дайындап оқушылар көзқарасын байыту, сонымен бірге табиғаттың түрлі өзгерістерін ( бұлтты, жаңбырлы, тұманды, таң,кеш) оқушы-ларға берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап беруді ұсынып, орын-дату. Көшірмелердегі ауа әдістерінің ерекшеліктерін талдау.

(Ө) (Қ) Оқушыларға өз пейзаждарын табиғаттың кез келген күйін пайдалану арқылы алдыңғы сабақтардан алған білімдері негізінде рындауын тапсыру. Оқушылар сарамандық жұмысты орындау кезінде сәндік материалдар мен орындау техникасын таңдайды.Оқушыларға таратпа материадар ұсынуға болады. Оқушылар материалдар мен құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады.

(Ұ) (Қ) Оқушылар шығармашлық бастамаларын өз өлкелерінің табиғаты-нан алған әсерлерін түсіне отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы орын-дайды. Бұл жұмыс жеке орындалады.

Суретші жұмыстарының көшірмелері.И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А.Куинджи, А.Саврасов, Ә.Қастеев,Жорж Сера, К.Моне, Уке Ажиев, Н.Хлудов, Ж.Анар. Қазақстанның табиғаты бейнеленген картина.

Сабақтың ортасы

Мұғалім табиғаттың төрт құбылысын естеріне түсіру қажет. Оқушылар жай қаламмен пейзажды қағаз бетіне орналастырып, бояуға дайындап қояды. Жұмысты екінші сабақта жалғастыруы қажет.


Сабақтың соңы

Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

Табиғаттың не үшін дәл осы күйін бейнеледіңіз?

Пейзаждағы табиғатты сипаттап беріңіз?

Сіздер сәндік материалдарды қалай қолдандыңыздар?

Кеңістікті қалай бейнеледіңіздер?

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашы-лық жұмыстарын таныстырып, жұмыс-та қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп бол-ған суретші тындысын түсіндіреді.


Кері байланыс

2 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді.

  • Нені білдім, нені үйрендім?

  • Нені толық түсінбедім?

  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлай-сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспар-лап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Саралау, іріктелген тап-сырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер , оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылар-дың жеке қабілеттерін есепке ала отырып, ірік-теу. ( Гарднердің жиын-дық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты қтымды пайдалануда есепке ала отырып, сабақтың кез- келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс – тәсілдеріңізді жазасыз.

Денсаулық сақтау техноло-гиялары . Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз ( сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.......................................................................................................................................

2.......................................................................................................................................

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.......................................................................................................................................

2.......................................................................................................................................

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы мені келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


...........................................................................................................................................................


...........................................................................................................................................................






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!