Ашықсабақ
Тақырыбы: Үшбұрыш, тіктөртбұрыш,
шаршыныңпериметрі
Сыныбы: 2 “А”
Бастауыш сынып мұғалімі: Э.Ержусупова
Геометриялықфигуралар
Суретке қара. Бала не істеп жатыр деп ойлайсың?
Жерді егістікке дайындау
Егістік
Топтықжұмыс
Жайлау
Ұжымдықтапсырма
Кім жылдам?
38+29=67
39+48=87
33+57=90
91-54=37
85-37=48
84-26=58
24+66=90
45+29=74
49+29=78
94-38=56
91-48=43
95-69=26
Қыштөбе
Елдегіағайын бұл орынды«Қышқала», «Қыштөбе»депатап
кеткенТомарөткел өзені, қазіргі СырдарияауданыҚоғалыкөл
ауылындаорналасқан.Кент орнынжергіліктіжұртшылық
Қышқала депатайды». Мұндағы күйдірілген қыштың сапасы
өте жоғары.БіржылдарыТүркістан қаласындағы Қожа Ахмет
Яссауикесенесінің қышы мен осы Қышқаладан табылған
қыштың екеуінің құрамы да бірдей. Бір-бірінеұрғыласаңыз,
сыңғырлаған үн шығады.Бүгінгі зауыттардың өнімінен әлде-
қайда өзгеше, сапалыәрі көлемді.Бұл ортағасырлық
қалаларға тән ерекшелік.
Женттұрғындары жартылайкөшпелі, жартылай
отырықшылықпен айналысқан. Егіншілік, мал шаруашылығы,
сондай-ақ балық аулауда негізгікәсіп көзіне айналған.
Үйлердің біразыағаштан тұрғызылса, тағы біршамасы
жертөлелерді қоныс еткен. Мұнда мешіттермен медреселер
де болған. Алайда, кейінбелгісізсебептерменқала орныашық
алаңқайға айналады.
Қышқаланың маңында үлкен құдық бар деседі. Қайсыбір
жылдарыҚытайдан келгенғалымдар ауылтарихшысымен
сұхбаттасыпты.Сөйтсе, егерсолқұдықты тапса, ондағы
жерастыжолыменкөне Сайрамнанбірақ шығады-мыс.Елде
«құдықты өз көзіммен көрдім»дегеналыпқашпа әңгімелер де
желіпжүр. Алайда, археологтаралдағы жылға бұл қаланы
жанжақты зерттеудімақсат етіпотыр. Құдықтың бар-жоғына да
көз жеткізетінкүн алысеместәрізді.
Дәптермен жұмыс
км
км
а) 2 шаршы қалды ә)бір шаршы да қалған
жоқ
Екі таяқшаны алып тастағанда
Шырша (2 үшбұрыш)пайда болатындай, екі таяқшаның
орнын өзгерт. Суретін сал.
Шығармашылықтапсырма
Назарларыңызға рахмет!