Күні: 29.10.2021г.
Баланың аты –
жөні: Мырзақан
Жандос
Қорытындысы: Даун синдромы. Микроцефальды
синдром. Тіл және психикалық дамуының
тежелуі.
Жасы: 7
жаста.
Тақырыбы: Пішіндер.
Сабақ
мақсаты: Тақырып бойынша жан – жақты
білімдерін кеңейте отырып, сенсорлық қабілеттерін
дамыту.
Міндеттері:
-
Білімділік:
Пішіндер туралы білімдерін
қалыптастыру. Пішіндерді бір – бірінен ажырата білуге
үйрету;
-
Түзету:
Сөйлеу тілін
түзету;
-
Дамытушылық:
Сенсорлық қабілетін дамыту.
Айналадағы қоршаған орта заттарын қабылдау қабілетін және
танымдылық қабілеттерін дамыту. Ұсақ қол моторикасын
дамыту;
-
3.Тәрбиелік:
Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа,
тапсырманы шыдамдылықпен орындауға
тәрбиелеу.
Әдіс –
тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ – жауап,
бақылау, педагогтың және балаланың іс - әрекеті, әңгімелесу,
баяндау, мадақтап отыру.
Көрнекілігі: Пәндік және иллюстративтік
құралдар: пішіндер, кубиктер, дамытушы планшеттер, сеген тақтасы,
сенсорлық ұяшықтар, таяқшалар, және т.б.
Сабақ
түрі: Жаңа
сабақ
Жұмыс
түрі: Жеке
жұмыс
I.Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу
рәсімі: - Армысың
әлем!
Армысың Жарық
күн!
Армысыңдар
Достарым,
Саламатсыздар ма
қонақтар!
Сұрақ – жауап арқылы
сабаққа деген қызығушылығын
арттыру:
-
Жондос қазір қай
мезгіл?
-
Ауа – райы
қандай?
-
Күн күлімдеп шығып тұр, айнала
сары алтынға боялған, алайда күн салқын, өйткені қазір күз мезгілі
(күз құбылысын қол - саусақ икемділігімен көрсету: жел улейді
у-у-у, жаңбыр жауады тырс – тырс...).
КҮННІҢ
БЕЙНЕСІ
II. Өткен сабақты
пысықтау:
- Біз өткен сабақта «Түстер»
тақырыбын өткенбіз.
- Мен көрсеткен түстерді ата!
( қызыл, сары, көк, жасыл т.б.)
- Дамытушы планшеттермен
жұмыс. Сәйкес түстерді табу.
Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
Бағалау. Мадақтау!!!
Түстерді ажыратуға арналған
дамытушы планшет
ІІІ. Жаңа
сабақ: Балаға тақырып бойынша жан –
жақты білім беру.
-
Жандос бізге қонаққа алыстан
поездбен пішіндер келіпті. (Әр вогондағы пішіндермен жеке – жеке
таныстыру: төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш, жұлдызша
т.б.).
Әр пішінге жеке тоқталып,
сипаттама беру, яғни үшбұрыштың үш бұрышы – үш қабырғасы бар
т.б.
Сенсорлық
тақта
IV. Сергіту
сәті: Жел улейді
у-у-у,
Құйын келіп билейді
зу-зу-зу,
Жапырақтар қол соқты
гу-гу-гу,
Қатты – қатты жел соқты
гу-гу-гу.
Қимылды – сергіту жаттығуын
сөз бен қимыл - әрекетті сәйкестендіре отырып
орындау.
V. Сабақты
бекіту: Тапсырмалар арқылы жаңа
сабақта алған білімдерін бекіту.
1 –
тапсырма: Дамытушы планшеттермен жұмыс.
«Пішіндердің орнын тап!» дидактикалық
ойыны
2 –
тапсырма: «Таяқшалардан пішіндер
жасау!»
Мақсаты: Пішіндердің неше қабырғадан
және бұрыштан тұратынын балаға ұғындыру. Ұсақ – қол моторикасын
дамыту.
Барысы: Балаға әр – түрлі суреттер
беріледі, сол суреттерде кездесетін заттарды бала таяқшалардан
құрастыру керек. Мысалы: баскиім – үшбұрыш, қорапша - төртбұрыш
пішіндерімен берілген.
3 –
тапсырма: Сенсорлық ұяшықтармен
жұмыс.
Мақсаты: Сенсорлық қабілеттерін дамыту.
Пішіндер мен түстер туралы ой - өрісін
кеңейту.
Барысы:
Сенсорлық ұяшықтарға түстері
сәйкес келетін пішіндерді салу, жинақтау.
4 –
тапсырма: «Пішіндерден үй соғайық!»
Дамытушы планшетпен жұмыс.
Мақсаты: пішіндерді ажырату
қабілеттерін дамыту. Үйдің құрылысы қандай пішіндерден құралатынын
ұғындыру. Ұсақ – қол моторикасын дамыту.
Барысы:
Балаға әр түрлі пішіндер
беріледі. Сол пішіндерді пайдалана отырып үй құрастыру ұсынылады.
Яғни түймелеу, жабыстыру, ілу дағдыларымен жүзеге
асырылады.
5 –
тапсырма: Ұсақ қол моторикасына арналған
тапсырмалар.
Мақсаты: Ұсақ қол моторикасын дамыту.
Қол ептілігін, икемділігін, қол – саусақ координациясын дамыта
отырып, сенсорлық қабілеттерін
қалыптастыру.
Барысы: Бау байлау, дамытушы
планшеттермен жұмыс.
VI. Сабақты
қорытындылау:
- Бүгін біз қандай сабақ
өттік?
- Қандай пішіндермен
таныстық?
- Қандай тапсырмалар
орындадық?
- Саған бүгінгі сабақ ұнады
ма?
VIІ. Үйге тапсырма
беру: Бояғыштармен
жұмыс!
- Жарайсың, сен барлық
тапсырмаларды өте жақсы
орындадың!
Мадақтау!
Байзақ аудандық
«Психологиялық – педагогикалық түзету кабинеті»
КММ
Ашық
сабақ
Тақырыбы:
Пішіндер
Дефектолог: Жарасова
Н.Н.