ЖАҢА
САБАҚ
(Т,
ОТ)Топтарға
жіптерді таратып беру.
Оқушыларға қайтадан сызықтардың түрлері мен сәуленің үлгісін
жасауға ұсыныс жасау.
Оқушылардан әр бала
үшін жіптің бір бөлігін қиып алып, оларды жіптің қалған бөлігімен
салыстыруды өтіну.
Қиылған бөліктердің
кесінді деп аталатындығын түсіндіру.
Олардың басы мен аяғы болады. Кесінділерді
дәптерлерге не жеке маркерлік тақталарға сызып
көрсету.
(Д)Оқушылардан тапсырманы жеке маркерлік тақталарға
орындатқызу: нүктені қойып, ол арқылы бірнеше түзу сызықтарды
жүргізу, содан соң екі қиылысатын түзулердің арасындағы облысты
түрлі-түсті қарындаштармен бояу. Оқушыларға бір нүктеде қиылысушы
түзулердің бұрыш жасайтындығын түсіндіру.
Тік бұрыштың үлгісін жасау. Парақты
екіге бүктеп, содан соң тағы да бүктеу.
(К, ф) Балалардан бұрышты қайдан көруге болатынын
сұрау?
Сыныптағы бұрыштары бар заттарды талқылау.
Оқушыларға қолда бар
материалдардан (сіріңке, санау таяқшалары, пластилин, қағаз
жолақтары, желім және т.б.) 5 және 7 ұяшықтары бар сынық сызықтарды
жасауға тапсырма беру..
Сіздің сынық
сызығыңызда қанша кесінді бар екендігін талқылаңыз. Қанша төбе
бар?
(Д,
қ)Сынық
сызықтар, кесінділер
Сергіту
сәті
«Құрылысшы»
(Ж) «Кел
ойланайық» Алуан түрлі сызықтар сызылған
парақтарды таратып беріп, оқушылар оларды мұқият зерттеп, осынау
сызықтардың оларға нені еске түсіретінін
айтады.
Қоршаған ортадан
мысалдар келтіруге ұсыныс жасау: қандай заттарды немесе олардың
бөліктерін түзу, кесінді не сәуле ретінде қарастыруға
болады.
(Т) Дәптермен
жұмыс.
Оқушылар
парақтағы сызбаларды дәптерлеріне
түсіреді.
|