Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Портреттегі мамандықтар" 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Мамандықтар әлемі. |
Мектеп: Көксай негізгі мектебі |
|||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Скокбаев А.Р. |
||||||||
Сынып, күні: 15.12 2020 ж 4 сынып |
Қатысқандар саны: |
|
||||||
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Портреттегі мамандықтар 1 |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.7.1 Жұмыстың орындалу барысын жоспарлап, жұмыс орнын дайындау 4.2.1.1 Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді өз сезімдері мен көңіл-күйлерін айқындай отыра, түрлі техника мен тәсілдерді байланыстыра отырып қолдану |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
-Жұмыстың орындалу барысын жоспарлау. -Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді, түрлі техника мен тәсілдерді байланыстыра отырып қолдану. -Коллаж техникасында белгілі бір мамандықтың портретін орындау. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы: -Белгілі бір кәсіптегі адамының портретін орындау. -Бұл адамның сыртқы келбетін, оның жеке тұлғасын бейнелейді. |
|||||||
Тілдік мақсаттар
Передаёт внешний облик человека, его индивидуальность. |
Оқушылар: Пәндік лексика және терминология:
Талқылау үшін сұрақтар:
Неліктен екенін айта аласыз ба?
…неліктен бұл мамандық қазіргі заманда өзекті? |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Әлем мәдениетінің әртүрлілігіне құрметпен қарау және ұлттық мәдениетті сақтау және дамыту үшін жағдай жасау. Бір-бірін тыңдай білу қабілеті. Бір-біріне құрметпен қарау. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
------ |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ-ны сабақ барысында қолданбайды. |
|||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар іс жүзінде үйренгендерін қолданады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б Білу және түсіну Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Оқушыларды сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. - Портрет дегеніміз не? Мүмкін жауап: Портрет - бұл бейнелеу өнердің жанрі. Портрет - бұл адамның, немесе топтың суреті. Сіз қалай ойлайсыз, суретшілер портреттерінде тек қана ұқсастығын көрсетуге тырысады ма? Мүмкін жауап: Сыртқы ұқсастықты ғана емес, адамның көнілкүйін де көрсетуге тырысады. Мазмұнына қарай портреттер қандай болады? Мүмкін жауабы: Балалар, отбасылы, салтанатты - егер адам әдемі киінген болса. - 1910-1912 жж. Джордж Браке мен Пабло Пикассо коллаж техникасын бірінші болып қолданған деп саналады. Коллаж техникасында жұмыс істейтін алғашқы суретші Курт Швиттер болды. (Слайд 2-5) «Бәлкім, сіздердің кейбіреулеріңіз көкөніс, жеміс-жидек және гүлдердің фантастикалық портреттерімен таныс болуы мүмкін.» Өнердің бұл түрі маньеризм деп аталады. Тақырып бойынша сұхбат: - Коллажды техника ең шығармашылық бейнелеу әдістерінің бірі болып табылады. Бұл техника үшін көптеген нұсқалары бар: түсті қағаздар, журналдар, маталар, жүн, қылшықтар және т.б. Өткен сабақта жасаған нобайларыңызды жұпта қарастырыңыздар. Нобайдың ең жақсы нұсқасын таңдаңыздар. Аппликацияны жасау үшін қандай материал сай екендігін қарастырыңыздар. Көз, мұрын, ерін қандай материалдармен жасалады. Аксессуарлар: көзілдірік, моншақ, галстук және т.б. |
|
||||||
Сабақтың ортасы 25 минут 2 минут |
Оқушыларға тапсырма беру: Әдіс - практикалық, жұмыс түрі – жұпта. - Материалмен жұмыс істегенде, жан-жақты ойлап, күтпеген түстер мен текстураларды біріктіріңіз. Әрқашан кеңістікті максимумға толтыруға тырысыңыз. Бұл сабақта материалды ең тиімді түрде қалай қолдануды үйренуге көңіл аудару керек. Жұмыстың негізгі кезеңдері: Коллажды техникада портрет жасау үшін адамның бетінің пропорциясын есте сақтау қажет. Ол үшін альбомдағы эскизді пайдалануға болады. 1. Бұдан былай қағаз бетіндегі орынның нобайын мұқият қарастырған жөн. 2. Бөлшектер бір-біріне жақын болуы керек. 3. Материалды мұқият таңдауға тырысыңыз. Әсіресе, сізде ол жай ғана боялған, бірақ әр түрлі сызбалары мен құрылымы бар. Асығыстырмаңыз, қиялдаңыз. 4. Суреттелген адамның табиғаты мен сипаттамаларын жеткізуге тырысыңыз. 5. Рөлдерді дұрыс таратып, бір-бірімен кеңесіңіз. Кесу құралдарымен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін еске салу. Белгілі бір мамандықтың портретін аппликация техникасында жасау. Жұмыс кезеңдері:
Мамандықтың ерекшеліктерін бейнелейтіндей етіп, бет әлпеттерін орналастыр. Мысалы, балеринаның беті жіңішке келеді, құрылысшының мұрты немесе сақалы болуы мүмкін, ал дәрігерде сақал болуы мүмкін және т.б. Кері байланыс: Сіз бәрін түсінесіз бе? Сұрақтар бар? 4. Қалыптастырушы бағалау: дескриптор бойынша:
- адам пішіні толығымен,
тізеге немесе кеудеге дейін; 5. Бір-бірін бағалау. 6. Саралау: Барлығы бір техника қолданып жұмысты орындайды. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгінеді. Кейбір оқушылар өздері жұмысты орындайды. 7. Кері байланыс. - тапсырманы қалай орындадыныз? - оны орындау қаншалықты қиын / женіл ба? Неліктен? |
Суретшілер сайты http://www.liveinternet.ru/users/2010239/post99321813 http://kykolnik.livejournal.com/107728.html
|
||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
9. Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өздерінің және сыныптастарының жұмыстарына баға береді. |
|
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Барлығы бір техника қолданып жұмысты орындайды. Көпшілігі мұғалімнің көмегіне жүгінеді. Кейбір оқушылар өздері жұмысты орындайды. |
Бір-бірін бағалау. Мұғалім-оқушы. Мұғалімнің байқауы. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |