Материалдар / Ашық сабақ Презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға пайдасын тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
585
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: математика

Сабақтың тақырыбы: Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару.

Мұғалімнің аты-жөні: Мусалина А

Күні: 22.10.18

СЫНЫП: 3 «Ә»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.5.1.5** жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/ кем» «бірнеше есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты) талдау және шығару

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 6-9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Шамалардың арасындағы тәуелділікті кескіндейтін әріптік өрнектерді өз бетінше жазу;

жанама түрде тұжырымдалған есептерді талдау және шығару

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Шамалардың арасындағы қатынас туралы білімді күнделікті өмірде пайдалану

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, маркер, ҚБ, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ынталандыру.

Отырайық орнымызға бәріміз,

Құпияның қызығына қаныңыз!

Санаймыз, жазамыз, оқимыз,

Шығарып есепті, көңілге тоқимыз!

Бүгін де күндегі тәрізді

Сәттілік болатын күн ізгі!

Жаңаша материал үйреніп,

Дағдымыз болады тым берік.

Шын мықты мынаған сенеді:

«Бәрі де қолымнан келеді!»

Өткенге шолу.

Үй тапсырмасын тексеру.



Барлығы бірге айтады.

Жаңа білім

15 минут







Білу және түсіну

1

«Лото» ойынын ойнатады. Әрбір баланың алдында ойын алаңы болады.

Сендер кестедегі дұрыс санды сызып тастауларың қажет.

  1. 9-ды 3 есе арттыр.

  2. 7-ні 6-ға арттыр.

  3. 27-ті 3 есе азайт.

  4. 32-ні 4-ке азайт.

  5. 6 және 5 сандарының көбейтіндісін табыңдар.

  6. 18 және 6 сандарының бөліндісін табыңдар.

  7. 8 және 9 сандарының қосындысын табыңдар.

  8. 40 және 8 сандарының айырмасын табыңдар.

  9. 70 саны 10 санына қанша көп?

5 саны 50 санынан қанша есе аз?

Өзіндік жұмыс.

2

1ц40кг+6ц30кг=770кг 3кг*3=9кг

8ц-6ц40кг=160кг 9кг*2=18кг

7ц-600кг=100кг 6л:2=3л

3ц+55кг=355кг 4ц*3=12ц

350кг+650кг=1000кг 20кг:2=10кг

3. «Кім жылдам?» ойыны.

аShape1 )Үлкен ыдыс 20л, бұл 5есе артық Ш:20:5=4

Кішкене ыдыс -? Ж:4 есе артық


Б)40л-8ыдысқа Ш:40:8=5 30:5=6

30л-? Ыдысқа Ж:5л, 8д



Кеспе қағаздар



Оқулық,

мәтіндер.















Кеспе қағаздар



Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті.
Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Достарыңмен жүрген жақсы ма? (адымдайды)
Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Биде айналған жақсы ма? (айналады)
Жақсы! (алақандарын соғады)
Қазақстандық болған жақсы ма?
(бас бармақтарын көрсетеді)

Қимылмен көрсету

Аяқталуы

Сабақты бекіту

15 минут

4. Есеп құрастырып шығар.

А)Ш:45:9=5 25:5=5

Ж:5д, 5м.

Ә)27:3=9 2*9=18

Ж: 9д, 18м

ҚБ



Топпен жұмыс






Бағалау






Кері байланыс




3 минут

Рефлексия жүргізу.

Оқушылардың сабақтан алған әсерін, көңіл-күйлерін білу үшін кері байланыс жүргізу.




Кері байланыс парақшасы

Үй жұмысы: 5-мысал, 96 бет.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?

Бүгін оқушыларне білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!