Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ, Призма көлемі. Пирамида және қиық пирамида көлемдері. 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шымкент қаласы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 11.3. Денелер көлемдері |
Мектеп: Манап Өтебаев атындағы жоғары жаңа технологиялар колледжі |
||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Досаева Асия Куатбековна |
||||||||||||||
Сынып: 1 курс (Құрылыс мамандығы) |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
11.3.13. Призма көлемі. Пирамида және қиық пирамида көлемдері. |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тақырып 2. Призма көлемі. Пирамида және қиық пирамида көлемдері. |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Тік бұрышты параллелепипед, куб, призма, пирамида көлемдерінің формулаларын қолданады Денелердің көлемін табу үшін үшбұрыш, төртбұрыш және шаршының аудандарын қолданады - Бүйір қырлары, табан қырлары арқылы биіктікті табады - Бүйір бет, толық бет арқылы биіктікті немесе көлемді табады - Пифагор теоремасын қолданады |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Дененің көлемін табу үшін ... Тікбұрышты параллелепипедтің үш өлшемі... Пирамиданың көлемі... |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды ізденуге, өз бетінше есеп шығаруға, шығармашылықпен еңбек етуге баулып, топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Алгебра, сызу, құрылыс және экономика пәндерін оқу барысында қажетті, өмірде қолдануда практикалық есептер арқылы шынайы өмірмен байланыстырып, тұрмыста қолдана алу |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Жазықтық, кеңістік, параллель, перпендикуляр, көлбеу, төбе, қыр, табан, көпбұрыш, аудан, көлем ұғымдарын біледі |
||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин
|
Ұйымдастыру. І. Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын алуын қадағалау. Сабақтың мақсатын, өту ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу. II. «Миға шабуыл». Студенттерді екі топқа бөлеміз: «Алғырлар» және «Тапқырлар» тобы 1.Топ
басшыларының теориялық білімдерін
тексеру. 3. Тездік
сұрақтары. |
Интербелсенді тақта, презентация |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 18 мин |
Көлем үғымын қайталап, еске түсіру Әрбір кеңістік денесінің жазыктыктагы фигура ауданы сияқты, белгілі бір сан мәндерімен өрнектелетін өлшемдері бар. Көлем – геометриялық денелердің кеңістіктен алатын бөлігін сипаттайтын шама. Көлем геометриялық денелерге байланысты негізгі шамалардың бірі болып табылады.
1. Параллелепипедтің көлемі табан ауданын оның биіктігіне көбейткенге тең: V=ST·һ. Мұнда һ - параллелепипедтің биіктігі, ал ST - табаны-ның ауданы. Егер ABCDA1B1C1D1 өлшемдері: АВ=а, AD=b, AAx=c болатын тік бүрышты параллелепипед болса, онда табан ауданы ST=AB·AD = ab жөне биіктігі /h=АА1=с-ға тең (83-сурет).
4. Пирамида көлемі табан ауданы мен биіктігі көбейтіндісінің бөлігіне тең: V= ST-h. Деңгейлік
есептер. 3) Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдері 15м, 50м,36м. Оған тең шамалас кубтың қырын табыңыз. Дескриптор:
Жауабы: 30
м
Жауабы :26см2 2) Кубтың толық бетінің ауданы 96см2 . Кубтың көлемін табыңыз. Жауабы: 64см3 3) Дұрыс төрбұрышты призма тәріздес қойманың бүйір бетінің ауданы 40 м . Биіктігін табыңдар. Жауабы:
4м Дескриптор:
с =4см, d=4cм, а2+в2=d2 , 2a2=16 a2=8 Sтаб= a2 Sтаб=8 V=8*4=32cм2 2) Пирамиданың
табан қабырғалары 9м және 12 м болатын тік төртбұрыш. Барлық бүйір
қырлары 21,5м-ге тең пирамиданың көлемін табыңдар. Жауабы:
360м3 |
Фигуралар, Плакаттар, Интербелсенді тақта, презентация |
|||||||||||||
9 мин |
«Бірге ойлаймыз» топтық жұмыс 1-сұрақ Мына суретте берілген көпжақтың көлемін тап. (көпжақтың барлық екі жақты бұрыштары тік) Жауабы:45 2-сұрақ. Құрылыс фирмасын қамтамас етуші 3 фирманың бірінен 60 кубометр ағаш алуы керек. Бағасы және әкелу шарты мына кестеде көрсетілген. Ағашты әкелуімен бірге қандай ең аз бағаға алуға болады?
|