Пәні | Математика | Сынып: 3 «А» |
Сабақтың тақырыбы | Қайталау |
Жалпы мақсаты | Денелердің көлемі, көлемді өлшеу туралы түсініктерін кеңейту, текшенің қыры мен көлемі туралы қалыптасқан түсініктерін, текшенің көлемін есептеп табу ережесін меңгергендерін қайталау. Оқу жағдаяттарын шешкенде математикалық заідылықтар мен терминдерді қолдану. |
Оқу нәтежием
| 1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі. |
Қамтылатын модульдер | 1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке 3-модуль дамыта оқыту технологиясы |
Сілтеме | Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар. |
Қадамдар | Ақпараттар алмасуҮй тапсырмасыСөзжұмбақ шешуТоппен жұмысСергіту сәтіШығармашылық тапсырмаТақтамен жұмысРефлексия |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру5 минут | Сәлеметсіздер ме балалар?Көңіл-күйлеріңіз қалай?Сабаққа дайынсыздар ма?Бүгін аптаның қай күні?Жарайсыңдар балалар.Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық.Оқушылар сіздерге кәмпит таратып беремін, кәмпитте жазылған сөздер арқылы топқа бөліне қоямыз.1-топ: кесінді2-топ: шаршы3-топ: текше4-топ: параллепипед | Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді.
|
«Ой қозғау»Үй тапсырмасы1-тапсырма1 минут | №8 есеп 26 бет(28+72):10=10 30·5+16:2=158(32+18):5=10 22+(10+70):10=30(146+54):20=10 45:5+(66-36):5=15 | Оқушылар дәптерлеріне жазып келгендерін тексереді. |
Қайталау сабақ «Миға шабуыл» әдісі «Сөзжұмбақ» шешу 10 минут | Текшенің көршілес екі төбесін қосатын кесіндіні не деп атаймыз?Текшенің жақтары қандай фигура?Литр ненің өлшем бірлігі?Текшенің әрбір төбесі неден құралған?Текшенің неше жағы бар?Массаың өлшем бірлігі? Тіртөртбұрыштың ұзындыңы мен енін көбейту арқылы нені табамыз?Текшенің басқаша атауы?
| Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.
|
№1
2 минут
№2 топтық тапсырма«Мозайка» әдісі3 мин№3 тақтамен жұмыс5 минут
| Сымның ұзындығын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?Тік төртбұрыш пішіндес жолақшаның ауданын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?Білеушенің көлемін қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?
Мозайка құрастырып, шыққан фигуралар неше текшеден құрастырылғанын айтады.
Ыдыстардың әрқайсысына неше литр сұйық құюға болады? Олардың әрқайсысының көлемі неше куб сантиметр?А) 10·10·10=1000см³-1литрӘ)20·10·10=2000см³-2литрБ)30·10·10=3000см³-3литр | Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Мозайка құрастырады. |
Сергіту сәті«Кім жылдам» ойыны№5 есеп5 минут | Тақтада жауаптар ілініп тұрады, оқушыларға есептер жазылған қағаз таратылады. Жылдам есептің жауабын тауып, жабыстыру керек.8*8+6*5=94 9*9-7*6=39 70*5-40*2=330 (8+6):2=7 (86-50):9=4 (37+19):7=8 (125+235):6=60 (13+77)*4=360 138+9*8=210 | Оқушылар шапшаңдатып есепті шығарып, жауабын табу керек |
Шығармашылық тапсырма(үздік және үлгерімі төмен оқушылар)№45 минут | Сурет бойынша есеп құрастыру(үздік)Сандарды ретімен орналастырып сөз құрау (үлгерімі төмен)
| Үздік және үлгерімі төмен оқушылар орындайды |
«Сұрақ ілмегі» әдісі | 1. Текшенің неше жағы бар? - 6 жағы бар2. Текшенің неше қыры бар? - 12 қыры бар3. Текшенің неше төбесі бар? - 8 төбесі бар4. Текшенің әрбір жағы қандай фигура? – Шаршы5. Текшенің әрбір қыры неден құралған? – Кесінді6. Текшенің әрбір төбесі неден құралған? – Нүкте | Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Қорытынды«Раунд - Робин» әдісі3 минут | Сабақты қорытындылау үшін әр топ басшысы бір сөйлем немесе бір сөз тіркесі арқылы қорытындылайды. Бірінің айтқанын қайталамайды. | Топ басшылары жауап береді |
Үй тапсырма1 минут | №6есеп 28 бет | Күнделіктеріне жазу |
Бағалау
| Жинаған лото тастарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру. |
|
Рефлексия«Кір жаятын жіп» әдісі | Сабақта маған не ұнады?
Менің көңіл күйім................
| Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі. |