Ашық сабақ Қайталау 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қайталау 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен 3 сыныпқа арналған ашық сабақ. Тақырыбы қайталау
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пәні

Математика

Сынып: 3 «А»

Сабақтың тақырыбы

Қайталау

Жалпы мақсаты

Денелердің көлемі, көлемді өлшеу туралы түсініктерін кеңейту, текшенің қыры мен көлемі туралы қалыптасқан түсініктерін, текшенің көлемін есептеп табу ережесін меңгергендерін қайталау. Оқу жағдаяттарын шешкенде математикалық заідылықтар мен терминдерді қолдану.

Оқу нәтежием


1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.

2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі.

Қамтылатын модульдер

1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)

2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке

3-модуль дамыта оқыту технологиясы

Сілтеме

Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар.

Қадамдар

  1. Ақпараттар алмасу

  2. Үй тапсырмасы

  3. Сөзжұмбақ шешу

  4. Топпен жұмыс

  5. Сергіту сәті

  6. Шығармашылық тапсырма

  7. Тақтамен жұмыс

  8. Рефлексия

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

5 минут

Сәлеметсіздер ме балалар?

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Сабаққа дайынсыздар ма?

Бүгін аптаның қай күні?

Жарайсыңдар балалар.

Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық.

Оқушылар сіздерге кәмпит таратып беремін, кәмпитте жазылған сөздер арқылы топқа бөліне қоямыз.

1-топ: кесінді

2-топ: шаршы

3-топ: текше

4-топ: параллепипед

Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді


Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді.




«Ой қозғау»

Үй тапсырмасы

1-тапсырма

1 минут

8 есеп 26 бет

(28+72):10=10 30·5+16:2=158

(32+18):5=10 22+(10+70):10=30

(146+54):20=10 45:5+(66-36):5=15

Оқушылар дәптерлеріне жазып келгендерін тексереді.

Қайталау сабақ

«Миға шабуыл» әдісі «Сөзжұмбақ» шешу

10 минут

  1. Текшенің көршілес екі төбесін қосатын кесіндіні не деп атаймыз?

  2. Текшенің жақтары қандай фигура?

  3. Литр ненің өлшем бірлігі?

  4. Текшенің әрбір төбесі неден құралған?

  5. Текшенің неше жағы бар?

  6. Массаың өлшем бірлігі?

  7. Тіртөртбұрыштың ұзындыңы мен енін көбейту арқылы нені табамыз?

  8. Текшенің басқаша атауы?



Қ

ы

р

ы



ш

А

р

ш

ы


С

ы

Й

ы

м

д

ы

л

ы

қ

н

Ү

к

Т

е




А

л

т

ы





К

и

Л

о

г

р

а

м

м




А

у

д

а

н


к

У

б



Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.


1


2 минут



























2 топтық тапсырма

«Мозайка» әдісі

3 мин

3 тақтамен жұмыс

5 минут



Сымның ұзындығын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?

Тік төртбұрыш пішіндес жолақшаның ауданын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?

Білеушенің көлемін қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?


Мозайка құрастырып, шыққан фигуралар неше текшеден құрастырылғанын айтады.


Ыдыстардың әрқайсысына неше литр сұйық құюға болады? Олардың әрқайсысының көлемі неше куб сантиметр?

А) 10·10·10=1000см³-1литр

Ә)20·10·10=2000см³-2литр

Б)30·10·10=3000см³-3литр

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.


























Мозайка құрастырады.

Сергіту сәті

«Кім жылдам» ойыны

5 есеп

5 минут

Тақтада жауаптар ілініп тұрады, оқушыларға есептер жазылған қағаз таратылады. Жылдам есептің жауабын тауып, жабыстыру керек.

8*8+6*5=94

9*9-7*6=39

70*5-40*2=330

(8+6):2=7

(86-50):9=4

(37+19):7=8

(125+235):6=60

(13+77)*4=360

138+9*8=210

Оқушылар шапшаңдатып есепті шығарып, жауабын табу керек

Шығармашылық тапсырма

(үздік және үлгерімі төмен оқушылар)

4

5 минут

Сурет бойынша есеп құрастыру(үздік)

Сандарды ретімен орналастырып сөз құрау (үлгерімі төмен)


Үздік және үлгерімі төмен оқушылар орындайды

«Сұрақ ілмегі» әдісі

1. Текшенің неше жағы бар? - 6 жағы бар
2. Текшенің неше қыры бар? - 12 қыры бар
3. Текшенің неше төбесі бар? - 8 төбесі бар
4. Текшенің әрбір жағы қандай фигура? – Шаршы
5. Текшенің әрбір қыры неден құралған? – Кесінді
6. Текшенің әрбір төбесі неден құралған? – Нүкте

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қорытынды

«Раунд - Робин» әдісі

3 минут

Сабақты қорытындылау үшін әр топ басшысы бір сөйлем немесе бір сөз тіркесі арқылы қорытындылайды. Бірінің айтқанын қайталамайды.

Топ басшылары жауап береді

Үй тапсырма

1 минут

6есеп 28 бет

Күнделіктеріне жазу

Бағалау


Жинаған лото тастарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру.


Рефлексия

«Кір жаятын жіп» әдісі

Сабақта маған не ұнады?


Менің көңіл күйім................


Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
710
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі