Материалдар / Ашық сабақ Қайталау 3 сынып

Ашық сабақ Қайталау 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен 3 сыныпқа арналған ашық сабақ. Тақырыбы қайталау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні МатематикаСынып: 3 «А»
Сабақтың тақырыбыҚайталау
Жалпы мақсатыДенелердің көлемі, көлемді өлшеу туралы түсініктерін кеңейту, текшенің қыры мен көлемі туралы қалыптасқан түсініктерін, текшенің көлемін есептеп табу ережесін меңгергендерін қайталау. Оқу жағдаяттарын шешкенде математикалық заідылықтар мен терминдерді қолдану.
Оқу нәтежием

1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі.
Қамтылатын модульдер1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке 3-модуль дамыта оқыту технологиясы
СілтемеМұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар.
Қадамдар
  • Ақпараттар алмасу
  • Үй тапсырмасы
  • Сөзжұмбақ шешу
  • Топпен жұмыс
  • Сергіту сәті
  • Шығармашылық тапсырма
  • Тақтамен жұмыс
  • Рефлексия
  • Сабақтың барысыМұғалімнің іс- әрекетіОқушы іс-әрекеті
    Ұйымдастыру5 минутСәлеметсіздер ме балалар?Көңіл-күйлеріңіз қалай?Сабаққа дайынсыздар ма?Бүгін аптаның қай күні?Жарайсыңдар балалар.Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық.Оқушылар сіздерге кәмпит таратып беремін, кәмпитте жазылған сөздер арқылы топқа бөліне қоямыз.1-топ: кесінді2-топ: шаршы3-топ: текше4-топ: параллепипедОқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді

    Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді.





    «Ой қозғау»Үй тапсырмасы1-тапсырма1 минут№8 есеп 26 бет(28+72):10=10 30·5+16:2=158(32+18):5=10 22+(10+70):10=30(146+54):20=10 45:5+(66-36):5=15Оқушылар дәптерлеріне жазып келгендерін тексереді.
    Қайталау сабақ «Миға шабуыл» әдісі «Сөзжұмбақ» шешу 10 минут
  • Текшенің көршілес екі төбесін қосатын кесіндіні не деп атаймыз?
  • Текшенің жақтары қандай фигура?
  • Литр ненің өлшем бірлігі?
  • Текшенің әрбір төбесі неден құралған?
  • Текшенің неше жағы бар?
  • Массаың өлшем бірлігі?
  • Тіртөртбұрыштың ұзындыңы мен енін көбейту арқылы нені табамыз?
  • Текшенің басқаша атауы?


  • Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.

    №1

    2 минут



















































    №2 топтық тапсырма«Мозайка» әдісі3 мин№3 тақтамен жұмыс5 минут

    Сымның ұзындығын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?Тік төртбұрыш пішіндес жолақшаның ауданын қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?Білеушенің көлемін қандай бірліктің көмегімен анықтауға болады?

    Мозайка құрастырып, шыққан фигуралар неше текшеден құрастырылғанын айтады.

    Ыдыстардың әрқайсысына неше литр сұйық құюға болады? Олардың әрқайсысының көлемі неше куб сантиметр?А) 10·10·10=1000см³-1литрӘ)20·10·10=2000см³-2литрБ)30·10·10=3000см³-3литр
    Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

















































    Мозайка құрастырады.
    Сергіту сәті«Кім жылдам» ойыны№5 есеп5 минутТақтада жауаптар ілініп тұрады, оқушыларға есептер жазылған қағаз таратылады. Жылдам есептің жауабын тауып, жабыстыру керек.8*8+6*5=94 9*9-7*6=39 70*5-40*2=330 (8+6):2=7 (86-50):9=4 (37+19):7=8 (125+235):6=60 (13+77)*4=360 138+9*8=210Оқушылар шапшаңдатып есепті шығарып, жауабын табу керек
    Шығармашылық тапсырма(үздік және үлгерімі төмен оқушылар)№45 минутСурет бойынша есеп құрастыру(үздік)Сандарды ретімен орналастырып сөз құрау (үлгерімі төмен)

    Үздік және үлгерімі төмен оқушылар орындайды
    «Сұрақ ілмегі» әдісі1. Текшенің неше жағы бар? - 6 жағы бар2. Текшенің неше қыры бар? - 12 қыры бар3. Текшенің неше төбесі бар? - 8 төбесі бар4. Текшенің әрбір жағы қандай фигура? – Шаршы5. Текшенің әрбір қыры неден құралған? – Кесінді6. Текшенің әрбір төбесі неден құралған? НүктеОқушылар сұрақтарға жауап береді.
    Қорытынды«Раунд - Робин» әдісі3 минутСабақты қорытындылау үшін әр топ басшысы бір сөйлем немесе бір сөз тіркесі арқылы қорытындылайды. Бірінің айтқанын қайталамайды.Топ басшылары жауап береді
    Үй тапсырма1 минут6есеп 28 бетКүнделіктеріне жазу
    Бағалау

    Жинаған лото тастарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру.

    Рефлексия«Кір жаятын жіп» әдісіСабақта маған не ұнады?

    Менің көңіл күйім................

    Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ