Сабақтың тақырыбы: Қайталау Сілтеме: математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулықМақсаты: 1. Оқушыларға есептің әртүрлі тәсілдер арқылы шығару жолдарын меңгерту; 2. Математикалық сөйлеу тілдерін дамыта отырып, ойын, зейіндерін дамыту; 3. Салауатты өмір салтын ұстануға, алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.Міндеттері: - қызығушылақтарын ояту арқылы шығармашылықтарын шыңдау; Есепті әртүрлі тәсілмен шығару біліктіліктерін меңгерту;Сабақтың типі: қайталау сабағыСабақтың түрі: сайыс сабақСабақтың әдістері: сұрақ - жауап, практикалық, шығармашылық, проблемалық, деңгейлік тапсырмалар, СТО стратегиялары.Сабақтың көрнекіліктері: сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі –АмандасуІІ. Психологиялық дайындық Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде Математиканы оқимыз Миымызға тоқимыз1.Топқа бөлу.2.Топ ережесімен таныстыру Тыныштық, көңіл күй, бірлестік, уақыт3.Топ басшысын сайлау4.Мозайка құрастыруШыққан сурет бойынша топтың атын шығаруХоккейшілер Шаңғышылар-Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін! -Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.Ақпанның 21-і. Сынып жұмысы.1) Бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай тақырыпта өтеді деп ойлайсындар?- Біз алдыңғы сабақта көбейту және бөлу /разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту,бөлу/, қалдықпен бөлу, екі таңбалы санға бөлу тақырыбын өткен болатынбыз. - Дұрыс ,ал бүгінггі сабақта біз сол тақырыпты пысықтаймыз,қайталаймыз. Бөлу – деление – divide (дэвайд) Қалдық- остаток- (remainder)реймандер Көбейту-умножение- multiplication мультиплейкейшн мистиплерЯғни бүгінгі біздің тақырыбымыз «Пысықтау, яғни қайталау».-Балалар, біз сіздермен бірнеше қазақтың ұлттық ойын түрлері туралы білеміз. Қане еске түсіріп жіберейікші: ақсүйек, қыз қуу, бәйге, асық, көкпар, теңге алу т.б. -Бұл ойындар жылдың қай мезгілінде ойналады? (Оқушылар жауабы) -Ал қыс мезгілінде қандай ойындар ойналады? (Оқушылар жауабы) -Олай болса, бүгінгі сабағымызда осы қысқы ойын түрлерін бізде сабақ үстінде ойнайтын боламыз. Әр ойынның бізге әкелген тапсырмасы бар. Біз сол тапсырмаларды дұрыс шеше отырып, ойынды ойнаған болып есептелеміз. 1-Тау-шаңғы спорты – Өткенді қайталау-Тау шаңғы спорты туралы не білеміз?- Тау-шаңғы спорты бірнеше спорттық дисциплиналардан құралған. Бұл – слалом, алып слалом, супергигант слаломы, шапшаң түсу және таушаңғы қоссайысы.Жеңіске жету үшін не қажет? Жылдамдық. Ендеше, кім жылдам?Оқушылар топ бойынша келесі топқа сұрақ қою арқылы көбейту кестесін сұрайды.Мадақтау2-Шаңғы жарысы – Үй жұмысын тексеруБұл спорт туралы не білеміз?Шаңғы жарысы – белгілі қашықтықтағы арнайы дайындалған трасса бойынша шаңғымен жарысу спорты.Шаңғымен жүгірудің негізгі екі түрі бар — «классикалық стиль» және «еркін стиль».Жеңіске жету үшін үй жұмысын оқидыТест орындалады үй тапсырмасында3-Мәнерлеп сырғанау – Оқулықпен жұмыс (уақытпен) Бұл спорт жайлы не білеміз?Мәнерлеп сырғанау бес дисциплинаға бөлінеді: ерлер арасында жекелей жарыс, әйелдер арасында жекелей жарыс, жұптасып өнер көрсету, спорттық би және синхронды мәнерлеп сырғанау.Оқулықпен жұмыс 1-есепті дәптерлеріне жеке орындау 4- Шорт-трек – Топтық жұмыс (уақытпен)Ойлан – жұптас - бөлісБұл спорт жайлы не білеміз?Шорт-трек – хоккей алаңының ішінде жарыс қашықтығын максималды жылдам бағындыруға бағытталған конькимен жылдамдыққа жүгірудің бір түрі.2-есепті топпен орындауа/ Зауытта 639т шойын қорытылып, одан 3 есе кем болат өндірілді.Неше тонна болат өндірілді? а / 639:3=213 тонна болат өңдірілдіә/Көкшетау темір жол торабының ұзындығы 800км, ал Алматы темір жол торабы одан 4 есе қысқа.Оңтүстік Қазақстан темір жолы торабы Алматынікіне қарағанда 3 есе ұзын. Оңтүстік Қазақстан темір жол торабының ұзындығы неше километр? ә/ (800: 4) х 3=200х3=600 Оңтүстік Қазақстан темір жол торабының ұзындығы 600 километр Мадақтау5-Кёрлинг Жұптық жұмыс (уақытпен)– Сергіту – Топтық ойындар-Бұл ойын жайлы не білесіздер?Кёрлинг – мұз алаңда өткізілетін командалық ойын.Алғаш рет керлинг XVI