Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Қажет заттар". 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Дүниетану |
Мектеп: «Озерный жалпы орта білім беру мектебі»КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Индира Елубаевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: 6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: |
Қажет заттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: -оқу құралдарының не үшін қажет екенін айтады; -суреттегі оқу құралдар арасынан ұнаған заттың суретін салады, салған суретін талқылайды; -оқулықтағы сурет арқылы адамдардың іс-әрекеттерін хабарлайды; -мектепке керекті оқу құралдарын анықтайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: -суреттен өзіне қажеті тұтыну заттарын таңдайды, қажеттілігін түсіндіреді; -сурет арқылы қажет оқу құралдарын таңдайды, топтастырады; -ұнаған заттың суретін дәптеріне салады, не себепті салғанын түсіндіреді; -әр топ өздерінің ұнататын ісің сахналайды; -суреттен мектепке қажет оқу құралдарын табады, сәйкестендіреді; Кейбір оқушылар орындай алады: -суреттегі оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болатынын түсіндіреді: -суреттегі оқу құралдарын қандай материалдан жасайтынын талқылайды; -тұтыну заттарының алыну көздерін зерттейді; -суреттегі оқу құралдары арасынан өзіне не ұнайтынына аргумент келтіреді; -мектепке қажет оқу құралдары туралы негіздейді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Өзіне қажетті тұтыну заттарын анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: -басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра, үйдегі және мектептегі өмір жайлы айта алады; -тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: таңдау – выбор – choice; Оқу құралдары - школьные принадлежности - school supplies; Қалам – ручка – pen; Қарындаш – карандаш – рencil; Пенал – пенал - pencil case; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ишара: сурет |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, сауат ашу, көркем еңбек |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқу құралдарын ұқыптап ұстау; заттарды жасайтын мамандар еңбегіне құрметпен қарау дағдыларын оқушы бойына дарыту; ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Мен кіммін? өзің мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспраланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 мин |
Шаттық шеңбері: Өсеміз біз күліп-ойнап Он саусақтың саласындай Өсеміз біз күліп-ойнап Бір адамның баласындай Балалар, бір-бірінің қолдарынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді. |
Психологиялық ахуал жинағы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 5-25 мин 3 мин
|
1-тапсырма: 10 бетте. Ұжымдық жұмыс. «Қадамнан қадамға»әдісі. Таңдау жаса. Суретке қара. Саған қандай оқу құралдары қажет? Неліктен бұл заттарды таңдадың?
Сен мектепте әртүрлі оқу құралдарын пайдаланасың. Қаламмен жазасың, қарындашпен, бояумен сурет саласың. Кейбір оқу құралдарын барлық сабақта қолданасың. Ал кейбір бір ғана сабақта пайдаланасың. Әңгімеле. Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады? -Өзінің мектепке дайындығы туралы әнгімелейді. Ойлау деңгейлерінің дағдылары:
ҚБ : «Сабақты бағалау» әдісі Мұғалімнің мадақтауы: «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!, «Керемет».
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Зерттеу. (Әр жұпқа қалам, қарындаш, сызғышты зерттеуге беремін.) «Оқу құралдары қандай заттардан жасалған?».
Ойлау деңгейлерінің дағдылары:
ҚБ. «От шашу» әдісі бойынша бағалау. Төменнен жоғары қарай шапалақтау. Қажетті заттарды пайдалануын білген топқа -1 шапалақ Қажетті заттарды пайдалануын біліп,сипаттаған топқа - 2 шапалақ Қажетті заттарды қалай пайдаланатынын ашып айтқан топқа -3 шапалақ 2-жұмыс парағы. Маған ұнайтын заттар. 4-бетте. Жеке жұмыс. Өзіңе ұнайтын заттардың суретін сал.
Ойлау деңгейлерінің дағдылары:
|