Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Дүниетану

    Мектеп: «Озерный жалпы орта білім беру мектебі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Индира Елубаевна

    Сынып: 1

    Қатысқандар: 6

    Қатыспағандар: 0

    Тақырыбы:

    Қажет заттар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау

    Сабақ

    мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    -оқу құралдарының не үшін қажет екенін айтады;

    -суреттегі оқу құралдар арасынан ұнаған заттың суретін салады, салған суретін талқылайды;

    -оқулықтағы сурет арқылы адамдардың іс-әрекеттерін хабарлайды;

    -мектепке керекті оқу құралдарын анықтайды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    -суреттен өзіне қажеті тұтыну заттарын таңдайды, қажеттілігін түсіндіреді;

    -сурет арқылы қажет оқу құралдарын таңдайды, топтастырады;

    -ұнаған заттың суретін дәптеріне салады, не себепті салғанын түсіндіреді;

    -әр топ өздерінің ұнататын ісің сахналайды;

    -суреттен мектепке қажет оқу құралдарын табады, сәйкестендіреді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    -суреттегі оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болатынын түсіндіреді:

    -суреттегі оқу құралдарын қандай материалдан жасайтынын талқылайды;

    -тұтыну заттарының алыну көздерін зерттейді;

    -суреттегі оқу құралдары арасынан өзіне не ұнайтынына аргумент келтіреді;

    -мектепке қажет оқу құралдары туралы негіздейді;

    Бағалау критерийлері

    Өзіне қажетті тұтыну заттарын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    -басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра, үйдегі және мектептегі өмір жайлы айта алады;

    -тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады;

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: таңдау – выбор – choice;

    Оқу құралдары - школьные принадлежности - school supplies;

    Қалам – ручка – pen;

    Қарындаш – карандаш – рencil;

    Пенал – пенал - pencil case;

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сен қандай оқушысың?

    • Сыныпта қандай оқу – құралдарын пайдалану керек?

    • Өзіңе қажет оқу құралдарының құрылымы қандай?

    • Оқу құралдарының алыну жолдарын білесің бе?

    • Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

    Ишара: сурет

    Пәнаралық байланыс

    Математика, сауат ашу, көркем еңбек

    Құндылықтарды дарыту

    Оқу құралдарын ұқыптап ұстау; заттарды жасайтын мамандар еңбегіне құрметпен қарау дағдыларын оқушы бойына дарыту; ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Суреттер

    Бастапқы білім

    Мен кіммін?

    өзің мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

    Жоспар

    Жоспраланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрімен ауыстырыңыз)

    Ресурстар

    Басы

    5 мин

    Шаттық шеңбері:

    Өсеміз біз күліп-ойнап

    Он саусақтың саласындай

    Өсеміз біз күліп-ойнап

    Бір адамның баласындай

    Балалар, бір-бірінің қолдарынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді.

    Психологиялық ахуал жинағы


    Ортасы

    5-25 мин

















































































































    3 мин










    1-тапсырма: 10 бетте. Ұжымдық жұмыс.

    «Қадамнан қадамға»әдісі.

    Таңдау жаса. Суретке қара.

    Саған қандай оқу құралдары қажет?

    Неліктен бұл заттарды таңдадың?

    Сен мектепте әртүрлі оқу құралдарын пайдаланасың. Қаламмен жазасың, қарындашпен, бояумен сурет саласың. Кейбір оқу құралдарын барлық сабақта қолданасың. Ал кейбір бір ғана сабақта пайдаланасың.

    Әңгімеле.

    Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

    -Өзінің мектепке дайындығы туралы әнгімелейді.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Суреттен қажет оқу құралдарын таңдайды

    -оқу құралдарының не үшін қажет екенін айтады;

    -суреттегі оқу құралдар арасынан ұнаған заттың суретін салып, басқа оқушыларға көрсетеді;

    Қолдану

    -суреттен өзіне қажеті тұтыну заттарын таңдайды;

    Талдау

    -суреттегі оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болатынын түсіндіреді:

    ҚБ : «Сабақты бағалау» әдісі

    Мұғалімнің мадақтауы:

    «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!, «Керемет».


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Зерттеу.

    (Әр жұпқа қалам, қарындаш, сызғышты зерттеуге беремін.)

    «Оқу құралдары қандай заттардан жасалған?».


    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Оқу құралдарын анықтайды және атайды;

    -оқу құралдарын атайды;

    -оқу құралдарының түстерін анықтайды;

    Қолдану

    Оқу құралдарын зерттейді

    -оқу құралдарын таңдайды;

    -қандай заттан жасалғанын зерттейді;

    Талдау

    Әр пәнге қажетті оқу құралдарды анықтайды және аргумент келтіреді;

    -қажетті құралдарды анықтау;

    -әр пәнге қажет оқу құралдарына аргумент келтіру;


    ҚБ. «От шашу» әдісі бойынша бағалау.

    Төменнен жоғары қарай шапалақтау.

    Қажетті заттарды пайдалануын білген топқа -1 шапалақ

    Қажетті заттарды пайдалануын біліп,сипаттаған топқа - 2 шапалақ

    Қажетті заттарды қалай пайдаланатынын ашып айтқан топқа -3 шапалақ

    2-жұмыс парағы. Маған ұнайтын заттар. 4-бетте. Жеке жұмыс.

    Өзіңе ұнайтын заттардың суретін сал.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Базарбаева Индира Елубаевна
    07 Желтоқсан 2020
    546
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Қажет заттар". 1-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Қажет заттар". 1-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Дүниетану

    Мектеп: «Озерный жалпы орта білім беру мектебі»КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Индира Елубаевна

    Сынып: 1

    Қатысқандар: 6

    Қатыспағандар: 0

    Тақырыбы:

    Қажет заттар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау

    Сабақ

    мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    -оқу құралдарының не үшін қажет екенін айтады;

    -суреттегі оқу құралдар арасынан ұнаған заттың суретін салады, салған суретін талқылайды;

    -оқулықтағы сурет арқылы адамдардың іс-әрекеттерін хабарлайды;

    -мектепке керекті оқу құралдарын анықтайды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    -суреттен өзіне қажеті тұтыну заттарын таңдайды, қажеттілігін түсіндіреді;

    -сурет арқылы қажет оқу құралдарын таңдайды, топтастырады;

    -ұнаған заттың суретін дәптеріне салады, не себепті салғанын түсіндіреді;

    -әр топ өздерінің ұнататын ісің сахналайды;

    -суреттен мектепке қажет оқу құралдарын табады, сәйкестендіреді;

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    -суреттегі оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болатынын түсіндіреді:

    -суреттегі оқу құралдарын қандай материалдан жасайтынын талқылайды;

    -тұтыну заттарының алыну көздерін зерттейді;

    -суреттегі оқу құралдары арасынан өзіне не ұнайтынына аргумент келтіреді;

    -мектепке қажет оқу құралдары туралы негіздейді;

    Бағалау критерийлері

    Өзіне қажетті тұтыну заттарын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады:

    -басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра, үйдегі және мектептегі өмір жайлы айта алады;

    -тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады;

    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: таңдау – выбор – choice;

    Оқу құралдары - школьные принадлежности - school supplies;

    Қалам – ручка – pen;

    Қарындаш – карандаш – рencil;

    Пенал – пенал - pencil case;

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сен қандай оқушысың?

    • Сыныпта қандай оқу – құралдарын пайдалану керек?

    • Өзіңе қажет оқу құралдарының құрылымы қандай?

    • Оқу құралдарының алыну жолдарын білесің бе?

    • Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

    Ишара: сурет

    Пәнаралық байланыс

    Математика, сауат ашу, көркем еңбек

    Құндылықтарды дарыту

    Оқу құралдарын ұқыптап ұстау; заттарды жасайтын мамандар еңбегіне құрметпен қарау дағдыларын оқушы бойына дарыту; ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

    АКТ қолдану дағдылары

    Суреттер

    Бастапқы білім

    Мен кіммін?

    өзің мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

    Жоспар

    Жоспраланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрімен ауыстырыңыз)

    Ресурстар

    Басы

    5 мин

    Шаттық шеңбері:

    Өсеміз біз күліп-ойнап

    Он саусақтың саласындай

    Өсеміз біз күліп-ойнап

    Бір адамның баласындай

    Балалар, бір-бірінің қолдарынан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді.

    Психологиялық ахуал жинағы


    Ортасы

    5-25 мин

















































































































    3 мин










    1-тапсырма: 10 бетте. Ұжымдық жұмыс.

    «Қадамнан қадамға»әдісі.

    Таңдау жаса. Суретке қара.

    Саған қандай оқу құралдары қажет?

    Неліктен бұл заттарды таңдадың?

    Сен мектепте әртүрлі оқу құралдарын пайдаланасың. Қаламмен жазасың, қарындашпен, бояумен сурет саласың. Кейбір оқу құралдарын барлық сабақта қолданасың. Ал кейбір бір ғана сабақта пайдаланасың.

    Әңгімеле.

    Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

    -Өзінің мектепке дайындығы туралы әнгімелейді.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Суреттен қажет оқу құралдарын таңдайды

    -оқу құралдарының не үшін қажет екенін айтады;

    -суреттегі оқу құралдар арасынан ұнаған заттың суретін салып, басқа оқушыларға көрсетеді;

    Қолдану

    -суреттен өзіне қажеті тұтыну заттарын таңдайды;

    Талдау

    -суреттегі оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болатынын түсіндіреді:

    ҚБ : «Сабақты бағалау» әдісі

    Мұғалімнің мадақтауы:

    «Жарайсыңдар!», «Өте жақсы!, «Керемет».


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Зерттеу.

    (Әр жұпқа қалам, қарындаш, сызғышты зерттеуге беремін.)

    «Оқу құралдары қандай заттардан жасалған?».


    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Оқу құралдарын анықтайды және атайды;

    -оқу құралдарын атайды;

    -оқу құралдарының түстерін анықтайды;

    Қолдану

    Оқу құралдарын зерттейді

    -оқу құралдарын таңдайды;

    -қандай заттан жасалғанын зерттейді;

    Талдау

    Әр пәнге қажетті оқу құралдарды анықтайды және аргумент келтіреді;

    -қажетті құралдарды анықтау;

    -әр пәнге қажет оқу құралдарына аргумент келтіру;


    ҚБ. «От шашу» әдісі бойынша бағалау.

    Төменнен жоғары қарай шапалақтау.

    Қажетті заттарды пайдалануын білген топқа -1 шапалақ

    Қажетті заттарды пайдалануын біліп,сипаттаған топқа - 2 шапалақ

    Қажетті заттарды қалай пайдаланатынын ашып айтқан топқа -3 шапалақ

    2-жұмыс парағы. Маған ұнайтын заттар. 4-бетте. Жеке жұмыс.

    Өзіңе ұнайтын заттардың суретін сал.

    Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

    Ойлау деңгейі

    Критерийлер

    Дескриптор

    Білу және түсіну

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    07.12.2020
    546
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Базарбаева Индира Елубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации