Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус – конфликт. Ашық сабақ
Бөлім: |
8.2 А Заттардың тасымалдануы |
Педагогтің аты-жөні: |
Кеулимжаева З.З. |
Күні: |
29.11.22ж |
Сыныбы: |
8 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус – конфликт |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.7 агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Қан топтарын біледі, оларды белгіленуіне байланысты ажырата алады; Антиген мен антиденеге байланысты қан топтарын салыстырады, қан құю кестесін қолданып, қан құюды болжайды; Резус- фактор маңызын түсінеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|||
1. Өтілетін тақырып алдын ала үйге беріледі. Өтілетін тақырып бойынша бейне материал сілтемесі оқушыларға жіберіледі. 2. Сабақта тақырыпты меңгергенін білу үшін «LearningApps.org» қолданылады. 3. Оқушылар нәтижесін бақылайды. |
№1 тапсырма. «LearningApps.org» (тест тапсырмасы) https://learningapps.org/display?v=pcf0tv28n22 Оқушылар ұялы телефонмен сілтеме арқылы кіріп, тапсырманы орындайды. Тапсырма төмендегідей: Сұрақтар: 1.Адамда қанша қан тобы бар? А. 1 В. 2 С. 3 Д. 4 2. Әмбебап донор болатын қан тобы А. 1 В. 2 С. 3 Д. 4 3. Эритроциттердегі нәруыздар қалай аталады? А. аглютиногендер В. глобулиндер С. аглютининдер Д. альбуминдер 4. Бірінші қан тобының белгіленуі А.А В.АВ С.ОО Д.В 5. Бір адам қанының екінші адам қанына сәйкес келмейтіні қашан анықталды? А. 1900 В. 1901 С. 1903 Д.1905 6. Қан топтарын ашқан ғалым А.И.И.Мечников В. К. Ландштейнер С.Луи Пастер Д.И.М. Сеченов 7. Әмбебап реципиент болатын қан тобы А. 1 В. 2 С. 3 Д. 4 8. Резус-фактор алғаш рет------қанынан табылды? А. адамның В. маймылдың С. жылқының Д. егеуқұйрықтың 9. Төртінші қан тобының белгіленуі А.А В.АВ С.ОО Д.В 10. Плазма нәруыздары қалай аталады? А. аглютиногендер В. глобулиндер С. аглютининдер Д. альбуминдер |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық ойлау, шапшаңдық дағдысы артады. Дескриптор: 1. Әр сұрақтың дұрыс нұсқасын табады |
Интер белсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы
|
№2. Топтық жұмыс. Оқушыларды 4 қан тобы арқылы топқа бөледі және әр топқа қан топтары бойынша тапсырма береді. |
№2 тапсырма. Әр топ өздеріне берілген қан топтары бойынша мәлімет береді. 1-топ: ОО қан тобы 2-топ: АА, АО қан тобы 3-топ: ВВ, ВО қан тобы 4-топ: АВ қан тобы
|
Дескриптор: 1. Қан топтарының белгілерін біледі 2. Әр қан тобын сипаттайды. |
А3 қағаз, маркер, оқулық, қосымша материалдар |
№3. Жұптық жұмыс «SMS хабарлама» әдісі арқылы қан топтарына байланысты есептер береді. Есептің дұрыс шығарылуын бақылайды. |
№ 3 тапсырма. «SMS хабарлама» (Есептер шығару) №1 есеп Ерлі-зайыптылардың екеуінің де қанының топтары гетерозиготалы III топ болған жағдайда, олардан II және IV топқа жататын балалар тууы мүмкін бе? №2 есеп Әке-шешесінің қаны екеуінде де І топ болса, балаларының қан топтары қандай болады? №3 есеп Ауруханада екі баланы шатастырып алды. (Мысалға Ж және Н) Бірінші ата-ананың қан топтары I және IV, ал екінші ата-ананың қан топтары I және III. Анализ нәтижесі бойынша Ж-да I қантобы, ал Н-да II қан тобы екені анықталды. Балалардың ата – анасын табыңдар. №4 есеп Ата – анасының қан топтары II және III. Олардың баласында I топты қан болуы мүмкін бе? №5 есеп Баланың қан тобы I, ал оның қарындасы -ныкі IV. Ата – анасының қан тобы жайлы не айтасын? №6 есеп. IV топты қаны бар баланың ата-анасын іздеуге салды. Екі отбасын тексере келгенде Бірінші отбасында әкесінің қан тобы II ,ал анасының қан тобы III екені анықталды. Екінші отбасында әкесінің қан тобы I, ал анасының қан тобы IV екенін дәлелдеді. Баланың ата-анасы қай отбасы? №7есеп II қан тобы бойынша ата-анасы гетерозигота болса, олардың балаларының қан тобы IV, III, II және I болуының ықтималдығы қандай? №8 есеп Әкесінің қан тобы IV, шешесі II қан тобы бойынша гомозиготалы отбасындағы балалардың генотипін анықтаңдар. |
Дескриптор: 1.Қан топтары бойынша берілген есептерді шығара алады. |
Интернет көздерін пайдалану (ұялы телефон) |
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс |
№4. А) Қосымша мәлімет 1. Қан топтарының ашылу тарихы 2. Резус-фактор
№5. «Wordwall» ойыны арқылы бүгінгі тақырыпқа қорытынды жасайды. Дұрыс жауап беруді бақылайды.
WhatsApp желісінің опрос батырмасы арқылы кері байланыс беріледі. Сұрақ: 1. Сабақтан алған үш маңызды ақпарат.. 2. Қиындық тудырған тапсырма.. 3. Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ... |
Қан топтарының ашылу тарихы, резус-фактор туралы мәлімет береді. №5 тапсырма. «Wordwall» ойыны арқылы бүгінгі тақырыпқа тағы бір рет шолу жасайды. https://wordwall.net/ru/resource/38705612/ 1. Қан топтары 2. Резус-фактор 3. Донор 4. Агглютинация 5. К. Ландштейнер 6. Реципиент Оқушылар уатцап арқылы берілген сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. |
Дескриптор: 1. Таңдалған бағыттағы тапсырмаға жауап береді. |
Интернет көздері Интернет көзі Ұялы телефон |
Саралау Сабақтың тақырыбы оқушылардың қажеттілігіне, деңгейіне қарай құрастырылды. Саралаудың тәсілдері:
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |