Балалар мына суретте қандай
ертегіні көріп тұрмыз?
Қазір ендеше «Мақтақыз бен
мысық» әңгімесін тыңдайық.
«Мақтақыз бен мысық бақта
қыдырып жүреді. Бақ ішінен құстардың әсем дауыстары естіліп жатады.
Кенет мысық торғайдың баласын бас салып, ұстап алады. Дереу
Мақтақыз көмекке келіп, торғайдың балапанын құтұарып қалады.Үйіне
әкеліп, торға қойып, жем-суын беріп күтеді. Ал мысықты қуып
жібереді.
- Балалар, әңгімені әрі қарай
өздерің жалғастырыңдар.
-Үзілген достықты жалғау үшін мысық не істейді?
-
Мақтақыз мысықты неге қуып жіберді?
- Дәрігер құстың аты
қандай?
- Ол терекке қалай
көмектесті?
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
1-тапсырма. Мына
құстар қандай қазақ ертегісінде кездеседі? Қай ертегіден екенін
айтып бер.
Жұмбақ
шешейік.
Тұмсығымен ояды,
Ұя
салып қояды.
Табыңдаршы, балалар,
Ол
қандай құс болады? (Тоқылдақ)
Тіл
ұстарту:
Ма-ма-ма – құс шоқиды алма
Ме-ме-ме – балам,
оған тиме,
Ма-ма-ма – қасына да
барма,
Дай-дай-дай – құстарға сеп бидай.
Сергіту
сәті:
Қазым, қазым,
қаңқылда
Көлде жүзіп
саңқылда.
Жем шашайын, жейсің
бе,
Кәмпит берші дейсің
бе?
-Жоқ, жоқ, кәмпит тәтті, болмайды ас.
Арпа менен бидай
шаш.
Балаларға сұрақ қоямын:
-
Балалар, қанаты бар тағы қандай тіршілік иелерін
білесіңдер?
- Құстар немен
қоректенеді?
- Құстар немен
қоректенеді?
-
Қанаты бар масалар, көбелектер, шыбын-шіркейлер, инеліктер жылдың
қай мезгілінде өмір сүреді?
-
Құстар мен жәндіктердің арасында қандай ортақ белгілер
бар?
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
2-тапсырма. Көбелек, маса, инелік суреттерін аяқтап сал
(Балалар кітапта жәндіктердің суреттерін қаламмен бастырып,
суреттерді бояйды.)
3-тапсырма. Өлеңді
жаттап ал(Тақтада өлеңге сәйкес суреттер ілініп тұрады, балалар
суреттер бойынша өлеңді жаттайды)
Көк көбелек, көк
көбелек
Көздері
дөп-дөңгелек
Гүл көрсе,
күлімдейді,
Қолыма
ілінбейді
Көк шөптің
арасынан
Түр-түсі
білінбейді. (Б.
Қожабекұлы)
|