Материалдар / Ашық сабақ: "Қара шаңырақ"

Ашық сабақ: "Қара шаңырақ"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: "Қара шаңырақ"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қаңтар 2019
855
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3- бөлім: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Мектеп: Бостандық орта мектебі
Күні:13.10Мұғалімнің аты-жөні: Каиржанова Ш.Б.

Сынып: 5

Қатысқандар:8Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыҚара шаңырақ
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары5.Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжап, сөйлем құрай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша пікірлерін өмірмен байланыстыра отырып, дәлелдеп айта алады.
Бағалау критерийлеріТақырыпты тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы болжайды. Тірек сөздер арқылы сөйлем құрайды.Тақырып бойынша пікірлерін өмірмен байланыстыра әңгімелейді.

Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Оқушылар сөйлеу кезінде орфоэпиялық нормаларды, тілдің үндестік заңын сақтай алады.


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қара шаңырақ, отбасы, киелі,тәрбие, кенже ұл, шаңырақ, дәріптеу, медет тұту.


Талқылауға арналған сұрақтар:-Неліктен қазақ халқы ұрпағына қап-қап алтын емес, қара шаңырақты мұра еткен?-Отбасындағы құндылықтарға нені жатқызар едің?
Құндылықтарға баулуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Пəнаралық байланысТарих, әдебиет
Тақырып бойынша алдыңғы білім«Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер» бөлімі бойынша бірінші сабақ. Тақырып бойынша оқушылар отбасы дәстүрлерін біледі. Ол туралы өз ойын айта алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5 минШирату «Шаттық шеңбері» әдісі

Ақпыз, қара, сарымыз, Ағайынбыз бәріміз.Бір шаңырақ астында,Жарасады әніміз!«Пазл» әдісі арқылы тақырыпты болжап, топқа бөлу.











Киіз үй, шаңырақ суреттері







Сабақтың ортасы 10 мин



































5 минут







































































































5 минут





























1-тапсырма ТЖҚара шаңырақ туралы бейнеролик көрсетіледі. «Түртіп алу» стратегиясы бойынша мәтіннен тірек сөздерді теріп жазып, сөйлем құру.

Дескриптор: 1.Бейнероликте берілген мәтіннің мазмұнын түсінеді.2.Мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.3.Тірек сөздерден сөйлем құрайды.

ҚБ «Бағдаршам» әдісі

2-тапсырма ТАБерілген сөйлемдерден мәтін құрап, «Уақыт тізбегі» әдісі арқылы мазмұнын баяндайды. Қазақта кенже ұлға мұра болып қалатын әкенің үйі «қасиетті қара шаңырақ», «үлкен үй» деп аталады. Бұл үй әкесі тірі кезінде де, қайтыс болған соң да қара шаңырақ атала береді.





Оны өздеріне тірек, медет тұтады. Сондықтан қазақы ортада ас беру, соғым басына шақыру сияқты әдет-ғұрыптарды атқаруда алдымен қара шаңырақ ескеріледі.



Қара шаңырақтың кенже ұлға мұрагерлікке қалдырылу салты сонау сақ , үйсін, ғұндар заманынан бастау алады. Дескриптор:1.Сөйлемдерден мәтін құрайды.2.Мазмұнын айтады



ҚБ Топтар бірін – бірі смайликтер арқылы бағалайды.» 3-тапсырма ТЖ«Ойлан, тап! » әдісі.Шаңырақ, отбасына қатысты тыйым сөздер мен мақал-мәтелдердің жалғасын табады.Жау құтырса шаңырағыңа......(қобыз тартар)Бір шаңырақтың екі түрлі...(ауасы болады)Шаңырақты отқа ......(тастама )Шаңыраққа қарап..... (түкірме) Ұяда не көрсең........(ұшқанда соны ілесің)Отан отбасынан....... (басталады)Отбасы шағын...... (мемлекет)

Дескриптор: Тыйым сөздер мен мақал-мәтелдердің жалғасын табады.

ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

































Түрлі түсті қима қағаздар

























Б.ҚапалбекМ.ЖолшаеваТ.Мадиева Қазақ тілі жоба оқулығы 5- сыныпАлматы «Мектеп» 2017 жыл





























































Топшамалар
Сабақтың соңы



7 мин































Кері байланыс4 мин
4-тапсырма ТАСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

-Неліктен қазақ ұрпағына қап-қап алтын емес, қара шаңырақты мұра еткен? -Отбасындағы құндылықтарға нені жатқызар едің?

Дескриптор:1.Өз пікірлерін дәлелдеп айтады.2.Тақырыпты өмірмен байланыстырады.

Кері байланыс«Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін.

Алма ағашы 1.Сабақ ұнады, тапсырмаларды орындадым. 2. Сабақта қиындықтар кездесті. 3. Сабақты түсінбедім.













































Алма ағашының суреті, стикерлер
Рефлекция2 мин«Бағалау терезесі » әдісі. Сабақтан алған әсерін стикерге жазып терезелерге орналасады.

Смайликтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға талай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ