Басталуы
0-5
|
Оқушылар бүгінгі ашық
сабағымызға арнайы қонақтар келіп отыр. Барлығымыз орнымыздан тұрып
қонақжайлылығымызды, достығымызды білдіріп Жылулық шеңберін
жасайық:
Арайлап шықты жаңа
күн
Шуағын шашып
баршаға
Кәне, досым
күлімде
Шаттық орнасын
жүзіңде
Біз мейрімді
баламыз
Әркез адал
боламыз
Жасап күнде
жақсылық
Алғыс әркез
аламыз
.
- Балалар 1 жылда неше
мезгіл бар?
- Балалар қазір жылдың
қай мезгілі?
- Қыстың қай
айы
- Бүгінгі ауа-райы
қандай, балалар?
|
Сәлеметсіздер ме
!
Здраствуйте
!
Hello!
-Қыс.
-Ақпан
|
Ортасы
6-15
|
І. Өткенді
қайталау.
- Балалар казір бізде
математика сабағы.
-
-Дұрыс айтамыңдар
балалар. Біз жаңа сабағымаызға кіріспес бұрын, өткен тақырыбымызды
қайталайық.
-Балалар біз өткен
сабақта не жайлы өттік?
Балалардың назарын
тақтаға аударамын
-0-10 дейінгі сандарды
ретімен орналастыр
ІІ. Жаңа
сабақ.
Әліппе-дәптер №1 тапсырма
-Мектеп ауласында неше
оқушы тұр?
-Олардың қасына неше
оқушы келді?
-Сонда барлығы қанша
оқушы болды?
-Дұрыс айтасыңдар
балалар, енді сандық өрнек құрастырып
көрейік
3+1=4
Үш пен бірдің қосындысы
төртке тең, демек бұл жерде біз + таңбасын қолданамыз.
-Енді екінші суретке
назар аударайық
-Мектеп ауласында
барлығы неше оқушы тұр?
-Неше оқушы үйіне
кетті?
-Қалғаны неше
оқушы?
-Жарайсыңдар, енді
сандық өрнек жазайық
4 – 1 =
3
Төрттен бірді
азайтқанда үшке тең болады, біз бұл
жерде - азайту таңбасын қолдандық
Әліппе-дәптер №2 тапсырма
+ - таңбаларын бастырып
жазу
Сергіту
сәті:
Ал, балалар,
тұрайық
Алақанды
ұрайық.
Оңға қарай
иіліп
Солға қарай
иіліп
Бір отырып, бір
тұрып
Бойымызды
созайық.
Белімізді
жазайық,
Оңға-оңға түзү
тұр
Солға-солға түзу
тұр.
Жоғары-төмен
қарайық
Қолымызды
созайық,
Бойымызға күш
жинап,
Біз шынығып
алайық.
-Ал, балалар бойымызды
сергітіп алсақ, әліппе-дәптердегі №3 тапсырманы орындайық
-Балалар суретке
қарайықшы автобуста барлығы қанша оқушы мектепке бара
жатыр?
5-1=
4-1=
3-1=
2-1=
-Жарайсыңдар балалар.
Әліппе-дәптердегі тапсырманы жақсы
орындадыңдар.
«Кел
ойнайық»
Енді біз ойын ойнау
арқылы осы кезге дейінгі алған білімдерімізді
пысықтайық
«Көршісін
тап»
«Сәйкесін
тап»
«Жұмбақ
шеш»
|
-Сандармен танысамыз, санаймыз, оларды салыстырамыз,
мысалдар шығарамыз.
-Тең, артық, кем
таңбаларын
-Сандарды
салыстырады
-0-10 дейінгі сандарды
ретімен орналастырады
-3
оқушы
-1
оқушы
-4оқушы
-
-
-
4
-4
оқушы
-1 оқушы
-3 оқушы
-
№2 тапсырманы
орындайды.
- Сергіту сәтін
жасайды
-№3 тапсырманы
орындайды
-4
-3
-2
-1
-Ойындар ойнау арқылы
білімдерін пысықтайды.
|
Рефлекция
26-30
|
Қорытындылау
Балаларға сабақтағы өз
жұмыстарын «Сәттілік сатысы арқылы бағалауды ұсынамын».
Түсіндіремін:
-егер қателіктер көп
болса, төменгі сатыға көңілсіз смайликтердің суретін салуға
болады
-қателіктер аз болса,
ортаңғы сатыға аузы түзк смайлик салуға
болады:
-қателік болмаса,
сабақты жақсы түүсінсе жоғарғы сатыға күлімдеген смайлик салуға
болады.
|
«Сәттілік сатысы
бойынша өздерін бағалайды
|