Материалдар / АШЫҚ САБАҚ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКА
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АШЫҚ САБАҚ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКА

Материал туралы қысқаша түсінік
АШЫҚ САБАҚ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКА МАДС ҚМЖ АШЫҚ САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ:МЕН МЕКТЕПКЕ БАРАМЫН ҚОСАМЫН ЖӘНЕ АЗАЙТАМЫН МАҚСАТЫ:«+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қырқүйек 2021
376
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

193

Тақырыбы: Мен мектепке барамын.

Қосамын және азайтамын.

МЕКТЕП: №193 жалпы орта мектебі


Күні: 23 ақпан 2021 жыл

Педагогтің аты-жөні: Тұржанова Мөлдір Сериковна





Мектепалды сынып


Қатысушылардың

Қатыспағандардың

0 «Б» сынып


саны:

саны:





Оқыту мақсаттары

0.4.1.1. «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–»


таңбасын заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсіну жəне


оларды пайдалану.



Күтілетін

Барлық тəрбиеленушілер:

нəтижелер

- «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын


заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді.




Көптеген тəрбиеленушілер:




-«+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын


заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді жəне оларды


пайдаланады.


Кейбір тəрбиеленушілер:


-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+»


жəне «–» таңбалары бар жазбалар құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:


-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+»


жəне «–» таңбалары бар жазбаларды түсіндіре алады.


Пəндік лексика жəне терминология:


-қосу, азайту (алу).


Пікір алмасуға арналған сұрақтар:


Заттарды қосқанда не болатынын айт.


Бұл топтағы заттарды қандай белгісі бойынша алып тастағанын


түсіндіре аласыңдар ма?


Суретте, бұл жағдайда не болғанын айтуға саған қандай сөздер


көмектескенін түсіндір (заттарды біріктірді, қосты, алып тастады,


азайтты)?


Жазу:


-боя, «+» жəне «–» таңбаларын қорша жəне т.с.с.



Алдыңғы білім

Заттарды қосу, алу, санау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы

0-5

Оқушылар бүгінгі ашық сабағымызға арнайы қонақтар келіп отыр. Барлығымыз орнымыздан тұрып қонақжайлылығымызды, достығымызды білдіріп Жылулық шеңберін жасайық:

Арайлап шықты жаңа күн

Шуағын шашып баршаға

Кәне, досым күлімде

Шаттық орнасын жүзіңде

Біз мейрімді баламыз

Әркез адал боламыз

Жасап күнде жақсылық

Алғыс әркез аламыз

.

- Балалар 1 жылда неше мезгіл бар?



- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

- Қыстың қай айы

- Бүгінгі ауа-райы қандай, балалар?


Сәлеметсіздер ме !

Здраствуйте !

Hello!










  • 4 жыл мезгілі бар. Олар: Көктем, жаз, күз, қыс


-Қыс.

-Ақпан


Ортасы

6-15

І. Өткенді қайталау.

- Балалар казір бізде математика сабағы.

-





-Дұрыс айтамыңдар балалар. Біз жаңа сабағымаызға кіріспес бұрын, өткен тақырыбымызды қайталайық.

-Балалар біз өткен сабақта не жайлы өттік?


Балалардың назарын тақтаға аударамын


-0-10 дейінгі сандарды ретімен орналастыр


ІІ. Жаңа сабақ.

Әліппе-дәптер №1 тапсырма



-Мектеп ауласында неше оқушы тұр?

-Олардың қасына неше оқушы келді?

-Сонда барлығы қанша оқушы болды?

-Дұрыс айтасыңдар балалар, енді сандық өрнек құрастырып көрейік

3+1=4

Үш пен бірдің қосындысы төртке тең, демек бұл жерде біз + таңбасын қолданамыз.


-Енді екінші суретке назар аударайық



-Мектеп ауласында барлығы неше оқушы тұр?

-Неше оқушы үйіне кетті?

-Қалғаны неше оқушы?

-Жарайсыңдар, енді сандық өрнек жазайық


4 – 1 = 3

Төрттен бірді азайтқанда үшке тең болады, біз бұл жерде - азайту таңбасын қолдандық


Әліппе-дәптер №2 тапсырма

+ - таңбаларын бастырып жазу


Сергіту сәті:

Ал, балалар, тұрайық

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай иіліп

Солға қарай иіліп

Бір отырып, бір тұрып

Бойымызды созайық.

Белімізді жазайық,

Оңға-оңға түзү тұр

Солға-солға түзу тұр.

Жоғары-төмен қарайық

Қолымызды созайық,

Бойымызға күш жинап,

Біз шынығып алайық.





-Ал, балалар бойымызды сергітіп алсақ, әліппе-дәптердегі №3 тапсырманы орындайық



-Балалар суретке қарайықшы автобуста барлығы қанша оқушы мектепке бара жатыр?

5-1=

4-1=

3-1=

2-1=


-Жарайсыңдар балалар. Әліппе-дәптердегі тапсырманы жақсы орындадыңдар.


«Кел ойнайық»

Енді біз ойын ойнау арқылы осы кезге дейінгі алған білімдерімізді пысықтайық


«Көршісін тап»

«Сәйкесін тап»

«Жұмбақ шеш»




-Сандармен танысамыз, санаймыз, оларды салыстырамыз, мысалдар шығарамыз.




-Тең, артық, кем таңбаларын


-Сандарды салыстырады


-0-10 дейінгі сандарды ретімен орналастырады


  • Жаңа тақырыппен танысады.








-3 оқушы

-1 оқушы

-4оқушы























-


-

-




4 -4 оқушы

-1 оқушы

-3 оқушы






-



2 тапсырманы орындайды.



- Сергіту сәтін жасайды



















-№3 тапсырманы орындайды



























-4

-3

-2

-1








-Ойындар ойнау арқылы білімдерін пысықтайды.





Рефлекция

26-30

Қорытындылау

Балаларға сабақтағы өз жұмыстарын «Сәттілік сатысы арқылы бағалауды ұсынамын». Түсіндіремін:

-егер қателіктер көп болса, төменгі сатыға көңілсіз смайликтердің суретін салуға болады

-қателіктер аз болса, ортаңғы сатыға аузы түзк смайлик салуға болады:

-қателік болмаса, сабақты жақсы түүсінсе жоғарғы сатыға күлімдеген смайлик салуға болады.


«Сәттілік сатысы бойынша өздерін бағалайды


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!