Материалдар / Ашық сабақ "Қаржылық жоспарлау болжау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қаржылық жоспарлау болжау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2021
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Химия өндірісінің ғылыми принциптері

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты:

Сынып: 11 __

Қатысқандардың саны:


Қатыспағандар:

Сабақтың мақсаты

11.2.3.7 химиялық өндірістердің жалпы ғылыми принциптерін атау

Бағалау критерилері

Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:

- жаңартылатын ресурстың бір мысалын және жаңартылмайтын ресурстың бір мысалын келтіреді;

- қалдықтарды қайта өңдеу көлемінің ұлғаюы табиғи ресурстарды үнемдеуге әсер етуі мүмкін әсерін өзінің түсінігін көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

- Құрмет;

- Ынтымақтастық;

- Ашықтық

- Еңбек және шығармашылық;

- Өмір бойы оқыту;

- Қоршаған ортаға қамқорлық жасау.



Сабақтың барысы


Сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Басы


Сәлемдесу. Сабаққа психологиялық көзқарас.

Сабақтың басында:

- оқушылардың назарын аудару

- оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау

- оқушылардың "жақын даму аймағын" анықтау, сабақтың соңына қарай күту

Презентация


Сабақтың ортасы

Сабақтың мақсаттарына қатысты білімді қалыптастыруға және дағдыларды дамытуға бағытталған іс-шаралар.

Іс-әрекет барысында оқушылар ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдайларды шешу арқылы білім мен дағдыларды қалыптастырады және дамытады.

Сынып үш топқа бөлінеді. Әр топқа химия өнеркәсібінің технологиялық процесі туралы тақырыптардың бірі бөлінеді: шойын, болат және алюминий өндірісі. Әр топ өз өндірісін презентация/плакат арқылы келесі элементтер тізіміне сәйкес сипаттауы керек (олар Интернетті немесе алдыңғы сабақтарда алынған материалдарды қолдана алады):

  1. Шикізат ресурстары;

  2. Жай-күйі;

  3. Процесс сызбасы;

  4. Өнімнің шығуы. Экономикалық модельдер;

  5. Пайдалануы.

Әр топ 3 минуттық дәріс барысында сыныптың қалған бөлігіне ақпарат береді. Барлық студенттер жазбалар жазып, олардан туындауы мүмкін сұрақтар қояды.


Мұғалім оқушылардан сабақтың мақсаттарын есте сақтауды және олардың химиялық өндірісінің жалпы ғылыми принциптерін анықтауды сұрайды. Студенттер өз идеяларын тақтаға жаза алады.

Сыныпта талқылау.


Бағалау

Химия өнеркәсібінің жалпы ғылыми принциптері туралы мәтіндік материалдарды көрсетіңіз, алынған ақпаратты талқылаңыз және салыстырыңыз. Студенттердің жауаптарын тексеру. Студенттер өздерін бағалайды және түсініксіз принциптер туралы ескертулер жасауы керек.














Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- мен не білдім, не үйрендім

- түсініксіз не қалды

- немен жұмыс істеу керек



Дифференциация – сіз біршама көп қолдауды қалай жоспарлайсыз? Сіз біршама қабілетті оқушылар алдында қандай міндет қоюды жоспарлайсыз ?

Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды меңгеруін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулықты және қауіпсіздікті бақылау

ИКТ-мен байланыс

Мәндермен байланыс Пәнаралық байланыстар

(тәрбие элементі)

Оқушылар білуі тиіс:


Көпшілік оқушылар білуі тиіс:


Кейбір оқушылар білуі тиіс:








Рефлексия


Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болдыма? Сыныпта қандай атмосфера болды? Бүгін оқушылар не оқыды? Мен жүргізгендифференциация жұмыс істеді ме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқу болды және неліктен?


Осы бөлімді сабақ рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол бағаннан сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және үйрету туралы да ойлаңыз)?

1:


2:


Қандай екі зат сабақты жақсартар еді (оқыту және үйрету туралы ойлаңыз)?

1:


2:


Мен сабақ барысында келесі сабаққа дайындалуға көмектесетін сынып немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім?


Қосымша ақпарат







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!