Материалдар / Ашық сабақ "Қарлығаш пен дәуіт" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қарлығаш пен дәуіт" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпты оқиды, түсінеді, ертегінің мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады. Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Тақырыптарды бір-бірін салыстыра отырып тақырыпты меңгереді, мағанысын кең түрде ашуға машықтары дамиды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
513
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы Қарлығаш пен дәуіт
МақсатыТақырыпты оқиды, түсінеді, ертегінің мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады.
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТақырыптарды бір-бірін салыстыра отырып тақырыпты меңгереді, мағанысын кең түрде ашуға машықтары дамиды

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Сұрақты қағып ал,Уақыт шеңбері,Шындық па,жалған ба? Блоб ағашы.
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі

















Тренинг
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырамынОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл Үйге берілген тапсырма топпен әңгімелей отырып,диалогқа түсіру. Мұғалім берген тапсырманы ауызша айту.








Қолдану«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы сұрау.Әр топқа тапсырма беру және 4 топқа сурет таратып беру Суреттер бойынша ойларын қағазға жазады, түсіктерін ортаға шығып айтады
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау«Уақыт шеңбері» бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
ЖинақтауТоптар бір-бірінің ертегісін жинақтап тыңдайды.« Бір күні көкек торға түсіп қалыпты ......» деп бастап,қиялдап ( Топ бойынша өз ойларынан ертегі құрастырады)Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаға өз ойларын толтыру арқылы жеткізу



БағалауБір-бірін «Басбармақ» арқылы бағалайды.



Кері байланыс



«Блоб яғни білім ағашы» өзі тұрған жерді бояп шығады.Оқушыларға қағаздар таратылады. Оны мұғалімге береді



























































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!