Материалдар / Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақ жоспарын мұғалімдер құрмалас сөйлемдерді өткенде, оқушылардың сыртқы жетістіктерін бағалауға дайындық жасау кезеңінде қолдануға болады. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын Блум таксономиясының дағдыларына сәйкес түсіндіру және басқа сөйлемдерден ажырата білуге машықтандырады.Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтың ерекшелігін,ұқсастығын әртүрлі тапсырмалар орындау арқылы ажыратады.Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға, оқуға талпынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3276
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар 9-сынып.
ІІІ тоқсан3 апта



Cабақтың тақырыбы:Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем

Мақсаты:
  • Блум таксономиясына сәйкес оқушылардың қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқысының жасалу жолдарын түсіндіру,басқа сабақтас сөйлемдерден ажырата білуге дағдыландыру.Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтың ерекшелігін,ұқсастығын ажырата білу.
  • Білім-білігін, сөйлеу тілін, тіл мәдениетін,
  • шығармашылық ізденіс қабілетін арттыру, ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
  • Оқушыларды сауаттылыққа, ұйымшылдыққа,
  • жолдастарына көмектесуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
    А,Б, В оқушыларының көрсеткіштеріСалалас қ.с. сөйлемнің түрлерін ажырата алады.Талғаулы с. қ. Сөйлемге мысал келтіріп,талдай алады.
    КүтілетіннәтижелерТоптық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға ,оқуға талпынады.
    Сабақтың түріЖаңа білімді меңгерту
    Іс-әрекеттің түрі,уақытымұғалімнің іс -әрекетіоқушылардың іс-әрекеті
    І.Кіріспе бөлімОқушыларды түгендеу.2.Серпіліс

    Оқу тапсырмалары
    Теориясы «Білу»(Кім?Не?Қашан? Қайда? Не істеді?)Қарсылықты бағыныңқы сабақтас дегеніміз не?Қарсылықты бағыныңқылар қандай сұрақтарға жауап береді?Қарсылықты бағыныңқының баяндауыштары қалай жасалады ?
    Теориясы «Түсіну»(Неге?Неліктен? Не үшін?)(өзара бағалау)Кесте арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтасқа мысал келтіре отырып түсіндір.



    Практикасы «Қолдану»(Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау)(«Басбармақ» арқылы бағалау)Қарсылықты салаластарды төмендегі үлгі бойынша қарсылықты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар.Үлгі:

    Теориясы «Талдау»(Салыстыр,айырмашылығы неде?)«Светофор» бағалауы







    Венн диаграммасы арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсет.
    Теориясы «Жинақтау»(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау,жүйелеу)(Мұғалімнің бағалауы)

    Бағыныңқы сөйлемдерінің ыңғайына қарай басыңқы сөйлем ойлап,қарсылықты бағыныңқы сабақтас жасаңдар.Тау көз ұшында көрінгенмен, .... .Барып құлақ салсақ та, .... .Жарысқа түспегені болмаса,.... .Күн райының қабағы түйіле түскеніне қарамастан, ... .Тайбурыл асау болғанмен, ... .
    Практикасы «Бағалау»(Сен қалай ойлайсың?Не істер едің?Өз ойыңыз?)

    Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Менің сүйікті әдеби шығармам» атты тақырыпта ойтолғау жызыңдар.
    ІІІ.Қорытынды бөлім1.Сергіту сәті2.Рефлексия«Екі жұлдыз,бір тілек»
    Ресурс











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!