Материалдар / Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақ жоспарын мұғалімдер құрмалас сөйлемдерді өткенде, оқушылардың сыртқы жетістіктерін бағалауға дайындық жасау кезеңінде қолдануға болады. Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын Блум таксономиясының дағдыларына сәйкес түсіндіру және басқа сөйлемдерден ажырата білуге машықтандырады.Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтың ерекшелігін,ұқсастығын әртүрлі тапсырмалар орындау арқылы ажыратады.Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға, оқуға талпынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
3424
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар 9-сынып

.

ІІІ тоқсан

3 апта



Cабақтың тақырыбы:

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем

Мақсаты:

  • Блум таксономиясына сәйкес оқушылардың қарсылықты бағыныңқы сабақтастың бағыныңқысының жасалу жолдарын түсіндіру,басқа сабақтас сөйлемдерден ажырата білуге дағдыландыру.Қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтың ерекшелігін,ұқсастығын ажырата білу.

  • Білім-білігін, сөйлеу тілін, тіл мәдениетін,

шығармашылық ізденіс қабілетін арттыру, ойлау,

танымдық қабілеттерін дамыту.

  • Оқушыларды сауаттылыққа, ұйымшылдыққа,

жолдастарына көмектесуге, ізденімпаздыққа

тәрбиелеу.

А,Б, В оқушыларының көрсеткіштері

Салалас қ.с. сөйлемнің түрлерін ажырата алады.

Талғаулы с. қ. Сөйлемге мысал келтіріп,талдай алады.

Күтілетін

нәтижелер

Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға ,оқуға талпынады.

Сабақтың түрі

Жаңа білімді меңгерту

Іс-әрекеттің түрі,уақыты

мұғалімнің іс -әрекеті

оқушылардың іс-әрекеті

І.Кіріспе бөлім

Оқушыларды түгендеу.

2.Серпіліс


Оқу тапсырмалары

Теориясы «Білу»

(Кім?Не?Қашан? Қайда? Не істеді?)

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас дегеніміз не?

Қарсылықты бағыныңқылар қандай сұрақтарға жауап береді?

Қарсылықты бағыныңқының баяндауыштары қалай жасалады ?

Теориясы «Түсіну»

(Неге?Неліктен? Не үшін?)

(өзара бағалау)

Кесте арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтасқа мысал келтіре отырып түсіндір.


Қарсылықты салалас

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас

Құрамындағы жай сөйлемдері бірне-бірі қарама-қарсы мағынада айтылған саластың түрін қарсылықты салалас деп атаймыз.

жоқ Мысалы:Ән басылып қалды,бірақ көпшілік әлі тараған.

Басыңқыдағы іске бағыныңқыда айтылған іс немесе басыңқыдағы іс бағыныңқыдағы іске қарама-қарсы мағынада айтылса,ондай сабақтастың түрін қарсылықты бағыныңқы сабақтас деп атайтыз.

Мысалы:Құр әдеппен жымиғаны болмаса,Абай оның сөзін


Практикасы «Қолдану»

(Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау)

(«Басбармақ» арқылы бағалау)

Қарсылықты салаластарды төмендегі үлгі бойынша қарсылықты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар.

Үлгі:

Қарсылықты салалас

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас

Қазір бөгелген түйіні,қалаған тұжырым осы еді,бірақ оны балаларға айтудың да,айтпаудың да орайын таппады.

Қазір бөгелген түйіні,қалаған тұжырым осы болғанмен, оны балаларға айтудың да ,айтпаудың да орайын таппады.

Ағаштың арасына кіре,өкпек желден құтылдым,сонда да тоңған денемнің түршігуі басыла қоймады.

Ауылда,Баянда мектеп көргені,бірақ ресми түрде мектеп бітірмеген.Урядник бірдеме деп жатты,-оны Асқар тыңдаған жоқ.Бас болмақ оңай,бірақ бастамақ қиын.Көктем келді,дегенмен күн жылына қоймады.


Теориясы «Талдау»

(Салыстыр,айырмашы

лығы неде?)

«Светофор» бағалауы





Қарсылықты салалас

Ортақ белгісі

Қарсылықты бағыныңқы сабақтас

1/ Салалас құрмалас

сөйлемнің түрі.

Жай сөйлемдерінің мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келеді.

2/Баяндауыштары

тиянақты,жалғаулық

шылаулар арқылы байланысады.

1/Екеуі де құрмалас сөйлем.



2/Құрамында екі немесе бірнеше жай сөйлем болады.

3/ Екеуі де күрделі ойды білдіреді.

Мағыналық ерекшелігі-қарама –қарсылық.

1/Сабақтас құрмалас

сөйлемнің түрі.

2/Бағыныңқысы басыңқы сөйлеміне қарама-қарсы болып келеді.

3/Бірі екіншісіне сабақтаса байланысады.

4/Бағыныңқы,басыңқы сыңары болады.

Венн диаграммасы арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсет.

Теориясы «Жинақтау»

(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау,жүйелеу)

(Мұғалімнің бағалауы)


Бағыныңқы сөйлемдерінің ыңғайына қарай басыңқы сөйлем ойлап,қарсылықты бағыныңқы сабақтас жасаңдар.

Тау көз ұшында көрінгенмен, .... .

Барып құлақ салсақ та, .... .

Жарысқа түспегені болмаса,.... .

Күн райының қабағы түйіле түскеніне қарамастан, ... .

Тайбурыл асау болғанмен, ... .

Практикасы «Бағалау»

(Сен қалай ойлайсың?Не істер едің?Өз ойыңыз?)


Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Менің сүйікті әдеби шығармам» атты тақырыпта ойтолғау жызыңдар.

ІІІ.Қорытынды бөлім

1.Сергіту сәті

2.Рефлексия

«Екі жұлдыз,бір тілек»

Ресурс








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!