Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар 9-сынып
.
|
ІІІ тоқсан |
3 апта |
|
|
|||||||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем |
|||||||||
|
Мақсаты: |
шығармашылық ізденіс қабілетін арттыру, ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
жолдастарына көмектесуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. |
|||||||||
|
А,Б, В оқушыларының көрсеткіштері |
Салалас қ.с. сөйлемнің түрлерін ажырата алады. Талғаулы с. қ. Сөйлемге мысал келтіріп,талдай алады. |
|||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға ,оқуға талпынады. |
|||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
|||||||||
|
Іс-әрекеттің түрі,уақыты |
мұғалімнің іс -әрекеті |
оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||
|
І.Кіріспе бөлім Оқушыларды түгендеу. 2.Серпіліс |
|
|||||||||
|
Оқу тапсырмалары |
||||||||||
|
Теориясы «Білу» (Кім?Не?Қашан? Қайда? Не істеді?) |
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас дегеніміз не? Қарсылықты бағыныңқылар қандай сұрақтарға жауап береді? Қарсылықты бағыныңқының баяндауыштары қалай жасалады ? |
|||||||||
|
Теориясы «Түсіну» (Неге?Неліктен? Не үшін?) (өзара бағалау) |
Кесте арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтасқа мысал келтіре отырып түсіндір.
|
|||||||||
|
Практикасы «Қолдану» (Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау) («Басбармақ» арқылы бағалау) |
Қарсылықты салаластарды төмендегі үлгі бойынша қарсылықты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар. Үлгі:
|
|||||||||
|
Теориясы «Талдау» (Салыстыр,айырмашы лығы неде?) «Светофор» бағалауы
|
|
|||||||||
|
Теориясы «Жинақтау» (Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау,жүйелеу) (Мұғалімнің бағалауы)
|
Бағыныңқы сөйлемдерінің ыңғайына қарай басыңқы сөйлем ойлап,қарсылықты бағыныңқы сабақтас жасаңдар. Тау көз ұшында көрінгенмен, .... . Барып құлақ салсақ та, .... . Жарысқа түспегені болмаса,.... . Күн райының қабағы түйіле түскеніне қарамастан, ... . Тайбурыл асау болғанмен, ... . |
|||||||||
|
Практикасы «Бағалау» (Сен қалай ойлайсың?Не істер едің?Өз ойыңыз?)
|
Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Менің сүйікті әдеби шығармам» атты тақырыпта ойтолғау жызыңдар. |
|||||||||
|
ІІІ.Қорытынды бөлім 1.Сергіту сәті 2.Рефлексия |
«Екі жұлдыз,бір тілек» |
|||||||||
|
Ресурс |
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып
Ашық сабақ "Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем" 9 сынып
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар 9-сынып
.
|
ІІІ тоқсан |
3 апта |
|
|
|||||||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем |
|||||||||
|
Мақсаты: |
шығармашылық ізденіс қабілетін арттыру, ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
жолдастарына көмектесуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. |
|||||||||
|
А,Б, В оқушыларының көрсеткіштері |
Салалас қ.с. сөйлемнің түрлерін ажырата алады. Талғаулы с. қ. Сөйлемге мысал келтіріп,талдай алады. |
|||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, өз бетінше ізденіп, білім алуға ,оқуға талпынады. |
|||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
|||||||||
|
Іс-әрекеттің түрі,уақыты |
мұғалімнің іс -әрекеті |
оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||
|
І.Кіріспе бөлім Оқушыларды түгендеу. 2.Серпіліс |
|
|||||||||
|
Оқу тапсырмалары |
||||||||||
|
Теориясы «Білу» (Кім?Не?Қашан? Қайда? Не істеді?) |
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас дегеніміз не? Қарсылықты бағыныңқылар қандай сұрақтарға жауап береді? Қарсылықты бағыныңқының баяндауыштары қалай жасалады ? |
|||||||||
|
Теориясы «Түсіну» (Неге?Неліктен? Не үшін?) (өзара бағалау) |
Кесте арқылы қарсылықты салалас пен қарсылықты бағыныңқы сабақтасқа мысал келтіре отырып түсіндір.
|
|||||||||
|
Практикасы «Қолдану» (Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс жасау) («Басбармақ» арқылы бағалау) |
Қарсылықты салаластарды төмендегі үлгі бойынша қарсылықты сабақтас құрмаласқа айналдырып жазыңдар. Үлгі:
|
|||||||||
|
Теориясы «Талдау» (Салыстыр,айырмашы лығы неде?) «Светофор» бағалауы
|
|
|||||||||
|
Теориясы «Жинақтау» (Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау,жүйелеу) (Мұғалімнің бағалауы)
|
Бағыныңқы сөйлемдерінің ыңғайына қарай басыңқы сөйлем ойлап,қарсылықты бағыныңқы сабақтас жасаңдар. Тау көз ұшында көрінгенмен, .... . Барып құлақ салсақ та, .... . Жарысқа түспегені болмаса,.... . Күн райының қабағы түйіле түскеніне қарамастан, ... . Тайбурыл асау болғанмен, ... . |
|||||||||
|
Практикасы «Бағалау» (Сен қалай ойлайсың?Не істер едің?Өз ойыңыз?)
|
Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Менің сүйікті әдеби шығармам» атты тақырыпта ойтолғау жызыңдар. |
|||||||||
|
ІІІ.Қорытынды бөлім 1.Сергіту сәті 2.Рефлексия |
«Екі жұлдыз,бір тілек» |
|||||||||
|
Ресурс |
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













