Материалдар / Ашық сабақ Қазақ ғалымдары 6- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қазақ ғалымдары 6- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2021
1712
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Ғылым мен технология жетістіктері»




Мектеп:


"Ақмола облысы Білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша Білім бөлімі Степногорск қаласының Қаныш Сәтпаев атындағы №9 жалпы орта білім беретін мектебі "КММ



Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Сарбиева Ж.Қ.

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Қазақ ғалымдары Әлкей Марғұлан

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану;

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыптың негізгі идеясын ашу, тақырыпқа байланысты сөйлесу дағдыларын дамытады


Кейбір оқушылар орындай алады: сауаттылық деңгейін арттыра отырып, тіл байлығын дамытады, есте сақтау қабілетін нығайтады


Бағалау критерийі


  • Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды табады;

  • Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады;

  • Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсінеді және дұрыс қолданады;




Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


қазақша

орысша

ағылшынша

қазақ ғалымдары

казахские ученые

Kazakh scientist

қайраткер

деятель

doer

құнды

ценные

valuable

зерттеуші

исследователь

explorer

тарихи - мәдени

историо - культурный

Historical - cultural



Құндылықтарға баулу

Сыныпта жұмыс жасағанда ынтымақтастық атмосферасын қадағалау;

Оқушылар өз пікірін білдіргенде ашықтықты ескеріп, барлық оқушы пікірлерін тыңдау;

Еңбек және шығармашылық нәтижесінде мақсатқа жететінімізді еске салу;

Мектептегі тақырыпқа сай іздену қажеттігін, өмір бойы білім алу керектігін білу. 



Пәнаралық байланыс

тарих, география,әдебиет

Алдыңғы оқу

197 – бет 11- тапсырма

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы



І Ұйымдастыру

2 мин Жағымды психологиялық ахуал туғызу

Сәлеметсіңдер ме, балалар. Сабағымыз сәтті өту үшін барлықтарыңды ортаға шақырамын. Суреттерге қарап сәлемдесу:

Алақан – қос қолдап амандасамыз

Достар – құшақтасып немесе арқадан, иықтан қағып демеу көрсете амандасамыз


2 мин Топқа бөлу 4 топқа суреттер арқылы бөлінеді.

1. «Әлкей Марғұлан» - археолог - ғалымдар

2. «Шоқан Уәлиханов» - географ - ғалымдар

3. «Ахмет Байтұрсынов» - тілші - ғалымдар

4. «Санжар Асфендияров» - дәрігер ғалымдар





АКТ

Сабақтың ортасы









Бағалау парағын тарату

үShape2 Shape3 Shape1 здік жақсы орташа

«Ойтүрткі»

- Балалар, суреттен кімді және қандай бейнелер көріп отырсыңдар?

Бүгінгі сабағымыз қандай тарихи тұлғаға арналады деп ойлайсыңдар? Оқушылар жауабы

«Атаулар туралы үш сұрақ» Оқушылар топ болып ақылдасып, жауабын береді.

1.Суреттегі Тұлға жайлы қандай ақпарат білесіңдер?

2.Суретпен байланыстыра Тұлға өмірін көз алдарыңызға қалай елестетер едіңдер?

3.Осы Тұлға өмірдің қай саласында қызмет істейді, немен айналысады деп ойлайсыңдар?


Тапсырма «Үштік оқу»

200-беттегі 5- тапсырма Мәтінді оқып шығып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар. Нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар.

Бағалау критерийі:

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.

Дескриптор

Негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады.

Нақтылау сұрақтарын құрастыра алады.

Тапсырма

Берілген мәтінге қажетті тыныс белгілерін қойып жазыңдар.

Ә.Х.Марғұлан 1904 жылы 11 мамырда Баянауыл аймағында Жасыбай көліне жақын жерде қарапайым отбасында дүниеге келген Әкесі Хақан өз заманының сал-сері әншісі болған. Әжесі Әймен атақты күйші Тәттімбеттің туысы болғандықтан балалары мен немерелерінің бойларына ән өнерінің тамаша қасиеттерін дарыта білген Әлкей бес жасында хат таныған Әкесі Хақан ойдан-қырдан іздеп жүріп қазақтың ескі жырларын Абайдың алғаш шыққан өлеңдерін Абылғазының «Түрік шежіресін» әкеліп береді екен Жас баланың тіліне зеректігіне қызыққан ауыл адамдары әдейілеп бір төбенің басына жиналып оған не қилы дастандарды оқытып тындауды әдет қылған Жас баланың зердесі қандай ғажап «Қобыланды»«Алпамыс»«Көрұғлы» «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» «Мұңлык-Зарлық» Әлекеңнің балалық шағында жаттап алған жырлары еді

Бағалау критерийі:

Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсініп, дұрыс қолдана алады.

Дескриптор

Тиісті тыныс белгілерін орындарына қояды.

Тыныс белгілерін қою мақсатын дәлелдейді

Тапсырма

Мәтінді оқып, дұрыс жауабы бар бір сұрақ, дұрыс жауабы жоқ бір сұрақ дайындаңдар. Оқушылар топ болып орындайды.

Әлкей Марғұлан білімін одан әрі шыңдау мақсатында 1921 жылы Семейдегі педагогикалық техникумға түсіп, оны 1925 жылы ойдағыдай бітіріп шықты. Осы жылдар аралығында "Таң" журналы мен "Қазақ тiлi" газетiнiң редакцияларында қызмет атқарады әрі жазушы Мұхтар Әуезов пен ақын Мағжан Жұмабаевпен танысады.
Әлкей Марғұлан Оңтүстік Қазақстанда, Сырдария, Талас және Шу өзендерінің бойынан ежелгі қала мәдениетінің іздерін зерттеді.  Отырар, Тараз, Сайрам және Сығанақ қалаларында археологиялық қазба жұмыстарын жүргізумен бірге сан алуан көне аңыз әңгімелер, ертегілер мен эпикалық жырлар нұсқаларын ел арасынан көптеп жинады.

Нәтижесінде қазақ ғалымы 1950 жылы Қазақстандағы көне қалалар тарихы туралы көлемді монографиялық еңбегін жазып шығады.

Әлкей Марғұлан тарих, археология, этнография, әдебиет, өнер және металлургия саласына қатысты 300-ден астам ғылыми-зерттеу жұмыстарын, 100-ден астам энциклопедиялық мақалалар жазды.

Кері байланыс «Тұжырымдамалық карта»
































Оқулық









































































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!