Тілдік мақсаттар
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: қазақ халқы, дәм
тарту, ұлт тұрмысы, өмір жолы, үлкен мұрат, адамдық парыз, жолаушы,
бейтаныс кісі, дәмде, аста, тамақта кие, қадір-қасиет, ыдыс -
береке, тірлік бар деген терең түсінік.
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер: меніңше, болуы ықтимал, халықтың айтуынша,жолдастарымның
айтуынша, ұлттық дәстүрлер бойынша, қорыта келе, сонымен
т.б.
Алған ақпаратты топ арасында еркін
талқылайды.
Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінде берілген
мәліметті қорытып, ойды жалғастырып айтады, тілдік бірліктерді
нормаға сай жазады.
|
Сабақ басы
3 минут
3
минут
|
Мақсат: топқа бөлу, тақырыпты
болжату.
Орындалу шарты: Қазақтың салт-дәстүрлері
бейнелеген суреттерді таратып, кімдерге бірдей суреттер түссе
соларды бір топқа топтастыру.
-
Топқа бөлуде таратылған суреттерге және ойтүрткі
сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.
-
Тұсау кесер, Тоқымқағар, байғазы беру, көгентүп
дәстүрі туралы не білеміз.
2.
Оқушылар осы сабақтағы өз міндеттерін анықтау үшін сабақ мақсатымен
танысып, бағалау критерийлерін болжайды. Рубриканы ұсынамын.
Қосымша 1.
|
Суреттерді алып, өзінің тиісті тобына
отырады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты
жорамалдайды.
|
Мұғалімнің кері байланысы арқылы оқушылар өз
жауаптарының дәлдігін анықтайды
.
|
Сабақ ортасы
3
минут
4 минут
7
минут
9 минут
8 минут
|
Мақсаты: Өткен сабақты еске
түсіру
Төмендегі сұрақтарға жауап
беріңіз:
Мезгіл үстеу дегеніміз не?
Мекен үстеу дегеніміз не?
Үйтапсырмасын тексеру.
Топтық жұмыс.
1-тапсырма:
Мәтінді оқып, стильдік ерекшеліктерін анықтайды,
негізгі ұғымдарды сипаттайды, шағын ойтолғау
жазады.
1-
топ.
Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін
анықтайды.
2- Мәтіндегі негізгі ұғымдарды «Кластер» әдісімен
сипаттайды.
3- Үстеулерді пайдаланып, «Қазақтың дастарқаны»
тақырыбында ойтолғау жазады.
2-тапсырма:
Мақсаты:
мағынасын
ашып
баға беру, хабарлама
жазу
«Ерулік беру» тақырыбында («ПОПС формуласы»
бойынша) хабарлама жазыңдар
-
«Менің
ойымша, ...»
-
«Себебі, мен
оны былай түсіндіремін ...»
-
«Мен оны
мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын
...»
-
«Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды
шешімге
келдім ...»
3-тапсырма:
Жағдаяттық тапсырма
орындайды.
Үйде үлкендер жоқта аяқ астынан алыстан қонақтар
келді делік. Іс-әрекеттерің қалай болады?
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескрипторлары
|
Ауызекі және көркем сөйлеудің стильдік
ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды
сөйлеу
|
1
|
Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін
анықтайды.
|
|
Негізгі ұғымдарды сипаттайды.
|
|
Ойтолғау жазады.
|
2
|
Жағдаяттық тапсырманы
орындайды.
|
|
Деңгейі төмен оқушылар үстеуге түсіктеме
береді;
Деңгейі орташа оқушылар мекен жіне мезгіл
үстеулерге толық анықтама береді.
Деңгейі жоғары оқушылар мысалдар
келтіреді.
Топпен жұмыс жасайды.
Берілген сөйлем формаларын толықтыру арқылы
хабарлама жазады.
Деңгейі төмен оқушылар баға беру барысында сол
заманның жағдайын талдайды;
Деңгейі орта оқушылар шығармадағы құндылықтарды
қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады;
Деңгейі жоғары оқушылар жас ұрпақты
әдеп-ғұрыптарға, салт- дәстүрге шақыру мақсатында үндеу
жазады.
|
Өзге тoп oқушылaрын тыңдaй oтырып, «3-2-1» әдiсi
aрқылы бiрiн – бiрi бaғaлaйды.Oсы тoп ұсынғaн 3 мaңызды aқпaрaт, 2
қызықты aқпaрaт, 1 менiң ұсынысым.
Оқушылар өз тапсырмаларының
дұрыстығын топ ішінде тексеріп, топ мүшесі көпшілікке оқиды, басқа
топтар мадақтау мен толықтырулар жасау үшін «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісін пайдаланады.
Ө зге оқушылар
«Жапондық» әдіспен бағалайды.
Оқушылар
бірін-бірі «Шапалақ» әдісі арқылы
бағалайды.
1 шапалақ –
орташа
2 шапалақ –
жақсы
3 шапалақ –
керемет
|
Сабақ соңы
4
минут
|
Рефлексия
«Кері байланыс бутерброды»
тәсілі
Оқушылар алдымен жағымды
түсініктеме беріп, артынан құрылымды сын айтып, соңынан тағы
жағымды пікір білдіреді:
– Маған ... ұнады, себебі ...
. Келесі жолы ... ұсынамын. Дегенмен,
...
Үйге
тапсырма: 5
тапсырма 149 бет.
|
|
.
|