Сабақ жоспары
|
Сабақ: № 42 |
Мектеп: Сарыбастау ауылндағы орта мектеп МДШО КММ |
||||||||
|
Пәні : |
Қазақстан тарихы |
||||||||
|
Күні: 09.02.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Аманбекова Ч.Б. |
||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақ халқының рухани мәдениеті |
||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушыларды қазақ халқының рухани мәдениеті, салт-дәстүрлері, дін, ұлттық мейрамдар туралы айта отырып, ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерімен таныстыруды жалғастыру, олардың қоғам өміріндегі маңызын ашу; |
||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу ,түсіну , қолдану |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Материалдық мәдениет рухани мәдениет туралы айтады |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бұл сабақта ақын жыраулардың шығармалары |
||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Өткен тарихына құрметпен қарау, еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру. |
||||||||
|
Алдыңғы білім |
Материалдық мәдениет түрлері киіз үй, зергерлік бұйымдар, ат әбзелдері |
||||||||
|
Жоспар: І. Ұйымдастыру «Бақытты сәт» көршісіне бақытты сәт сыйлау ІІ. .Ой қозғау
Үй тапсырмасы: «Соңғы сөзді мен айтайын»
Ой қорытамыз Мәдениет - белгілі бір халықтың қол жеткен табыстары мен шығармашылығының жиынтығы. Адам әрекетінің, саналы қызметінің көрінісі. 2 түрі: материалдық және рухани мәдениет. |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Білу: 1.Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы композитор – әншілері 2Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы күйшілері 3-: Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы айтыскер ақындары
|
Оқулық Суреттер, |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа дайындық І.«Қызығушылықты ояту» Қазақ әдебиетінің аудиохрестоматиясы тыңдау 1.Ауызша және жазбаша әдебиеттің ұқсастығы және айырмашылығы қандай? 2.Байланысы неде? Не байланыстырады? Ой түйіндеу ІІ.«Сөздер банкісі» әдісі Тәңірге табыну, ата – ананы құрметтеу, қонағасы, ата – баба аруағы, көк ата, қыз ұзату, шашу, сүйінші, табиғат құбылыстары, ерулік, наурыз көже, байғазы, бабабай баба, той, заң нормалары, көрімдік. (16 сөз) Әдет – ғұрып: Тәңірге табыну, табиғат құбылыстары, ата – баба аруағы, бабай баба, көк ата, заң нормалары. (6 сөз) Салт – дәстүр: той, наурыз көже, қыз ұзату, қонағасы, шашу, ерулік, ата – ананы құрметтеу, байғазы, көрімдік, сүйінші. (10 сөз) Оқылған сөздерді оқушылар қай сөздер әдет – ғұырыпқа, қай сөздер салт – дәстүрге жататындығын айырып, екі бағанға тізіп жазады. ІІІ.«Дискуссиялық өрнек» сұрақтарға жауап беру арқылы өрнек жасау. 1. Қазақ халқының ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы мәдениетінің даму ерекшелігі қандай? 2. Рухани мәдениет дегеніміз не? Оған мәдениеттің қай салалары жатады? 3. Қазақ ауыз әдебиетінің бай мұрасы ұрпақтан – ұрпаққа қалай жетті? 4. Жазба әдебиет мұрасынан қандай еңбектерді атай аласыңдар? 5. Халықтың күнтізбесінің ерекшелігі неде? «Жұлдызды әуе картасы» дегенді қалай түсінесің? 6. Қазақтар арасында ислам дінін кімдер таратты? 7. Материалдық мәдениет дегеніміз не? 8. Киіз үйдің жабдықтарын атаңдар. 9. Қазақтың ұлттық тағамдарын атаңдар. |
Оқулық, суреттер, атлас |
|||||||
|
Аяқталуы |
Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Не ұнады: ................................................. Не қиын болды......................................... Тілегім: ..................................................... Үйге тапсырма: Рухани жаңғыру «Менің ауылым кеше, бүгін» эссе жазу |
|
|||||||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қазақ халқының рухани мәдениеті 8- сынып
Ашық сабақ Қазақ халқының рухани мәдениеті 8- сынып
Сабақ жоспары
|
Сабақ: № 42 |
Мектеп: Сарыбастау ауылндағы орта мектеп МДШО КММ |
||||||||
|
Пәні : |
Қазақстан тарихы |
||||||||
|
Күні: 09.02.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Аманбекова Ч.Б. |
||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақ халқының рухани мәдениеті |
||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушыларды қазақ халқының рухани мәдениеті, салт-дәстүрлері, дін, ұлттық мейрамдар туралы айта отырып, ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерімен таныстыруды жалғастыру, олардың қоғам өміріндегі маңызын ашу; |
||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу ,түсіну , қолдану |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Материалдық мәдениет рухани мәдениет туралы айтады |
||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бұл сабақта ақын жыраулардың шығармалары |
||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Өткен тарихына құрметпен қарау, еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру. |
||||||||
|
Алдыңғы білім |
Материалдық мәдениет түрлері киіз үй, зергерлік бұйымдар, ат әбзелдері |
||||||||
|
Жоспар: І. Ұйымдастыру «Бақытты сәт» көршісіне бақытты сәт сыйлау ІІ. .Ой қозғау
Үй тапсырмасы: «Соңғы сөзді мен айтайын»
Ой қорытамыз Мәдениет - белгілі бір халықтың қол жеткен табыстары мен шығармашылығының жиынтығы. Адам әрекетінің, саналы қызметінің көрінісі. 2 түрі: материалдық және рухани мәдениет. |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Білу: 1.Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы композитор – әншілері 2Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы күйшілері 3-: Қазақ халқының ХІХ ғасырдағы айтыскер ақындары
|
Оқулық Суреттер, |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа дайындық І.«Қызығушылықты ояту» Қазақ әдебиетінің аудиохрестоматиясы тыңдау 1.Ауызша және жазбаша әдебиеттің ұқсастығы және айырмашылығы қандай? 2.Байланысы неде? Не байланыстырады? Ой түйіндеу ІІ.«Сөздер банкісі» әдісі Тәңірге табыну, ата – ананы құрметтеу, қонағасы, ата – баба аруағы, көк ата, қыз ұзату, шашу, сүйінші, табиғат құбылыстары, ерулік, наурыз көже, байғазы, бабабай баба, той, заң нормалары, көрімдік. (16 сөз) Әдет – ғұрып: Тәңірге табыну, табиғат құбылыстары, ата – баба аруағы, бабай баба, көк ата, заң нормалары. (6 сөз) Салт – дәстүр: той, наурыз көже, қыз ұзату, қонағасы, шашу, ерулік, ата – ананы құрметтеу, байғазы, көрімдік, сүйінші. (10 сөз) Оқылған сөздерді оқушылар қай сөздер әдет – ғұырыпқа, қай сөздер салт – дәстүрге жататындығын айырып, екі бағанға тізіп жазады. ІІІ.«Дискуссиялық өрнек» сұрақтарға жауап беру арқылы өрнек жасау. 1. Қазақ халқының ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы мәдениетінің даму ерекшелігі қандай? 2. Рухани мәдениет дегеніміз не? Оған мәдениеттің қай салалары жатады? 3. Қазақ ауыз әдебиетінің бай мұрасы ұрпақтан – ұрпаққа қалай жетті? 4. Жазба әдебиет мұрасынан қандай еңбектерді атай аласыңдар? 5. Халықтың күнтізбесінің ерекшелігі неде? «Жұлдызды әуе картасы» дегенді қалай түсінесің? 6. Қазақтар арасында ислам дінін кімдер таратты? 7. Материалдық мәдениет дегеніміз не? 8. Киіз үйдің жабдықтарын атаңдар. 9. Қазақтың ұлттық тағамдарын атаңдар. |
Оқулық, суреттер, атлас |
|||||||
|
Аяқталуы |
Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Не ұнады: ................................................. Не қиын болды......................................... Тілегім: ..................................................... Үйге тапсырма: Рухани жаңғыру «Менің ауылым кеше, бүгін» эссе жазу |
|
|||||||
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













