Тарихи тұлғалардың рөлін
түсіндіреді.
|
|
Бағалау
критерийі
|
-
Жоңғар шапқыншылығын
білу.
-
Қазақ-жоңғар
шапқыншылығында ерекше көзге түскен хандар мен батырлардың рөлін
түсіну.
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу,
түсіну.
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Мәтінді оқып, Жоңғар
шапқыншылығынының себептерін жазады. /оқылым және
жазылым/
«Жау жүрек мың бала» фильмінен
көрініс бейнеролик
көреді. /тыңдалым
дағдысы/
Берілген бейне ролик бойыншы
сұрақтар талқылайды./айтылым/
|
|
Пәнге қатысты лексика мен
терминология: «Көкірек
әулие», «Ала Ту»,
«Үкі батыр»
.
Бұланты мен
Аңырақай,Қалмаққырылған, аманат, хандар,
батырлар
|
|
Диалогқа жазылымға қажетті
тіркестер.
Қазақ-жоңғар шайқасының
себептері...
...деректің негізінде
келесі қорытындыларды шығаруға болады...
Келесі
себептер/факторлар әлеуметтік/
экономикалық/
саяси/мәдени болып
табылады.
Келесі себептер/
факторлар қысқа мерзімді/ орта
мерзімді/ ұзақ мерзімді болып
келеді.
Бірқатар
факторлар
келесі факторларға әсер етті,
мысалы...
Ең басты өзгерістер
/ жетістіктер болды…
оған қарағанда
маңыздырақ болды, өйткені…
Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды /
айтарлықтай, өйткені…
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік
Ел» жалпыұлттық идеясының алтыншы
құндылығы:Тарихтың, мәдениет пен тілдің
бірртұтастығы.
Өз елінің тарихы мен
мәдениетін құрметтеу, патриоттық сезімін
ояту
|
|
Пәнаралық
байланыстар
|
География /шапқыншылық болған
жерлердің бүгінгі атауы/
Әдебиет / батырлық
жырлары/
|
|
Алдын ала
білім
|
Тарихи оқиғалардың өзара
байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын
біледі.
|
|
Сабақ
барысы
|
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
қызмет
|
Ресурстар
|
|
Сабақ
басы
2 мин
2 мин
3
мин
|
Оқушылардың назарын
шоғырландыру
1.сәлемдесу.
2.түгелдеу.
Оқу
мақсаты: 7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына
қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін
түсіндіру.
«Батырлар»
тобы
«Хандар»
тобы
«Халықтар»
тобы
«Миға
шабуыл» ұйымдастырамын.
Бейнеролик көрсетемін. «Жау
жүрек мың бала» фильмінен көрініс.Бейнеролик бойынша сұрақ-жауап,
жаңа тақырыпты ашуға талпындыру. Олай болса бүгінгі тақырыпты
хабарлап, тапсырмаларға көшу.
|
https://www.youtube.com/watch?v=dN75yfAmR2s
|
|
Сабақ
ортасы
20
мин
|
Әдіс.«Ойлан,
жұптас,
бөліс»
-
- Ойлан кезеңінде сурет
бойынша берілген сұрақтарды оқып
шығады
-
- Жұпта берілген
сұрақтарға оқулықты пайдаланып, жауап жазады,
пікірлеседі.
-
- Топта алынған
жауаптарды жинақтап,оз пікірлерін бүкіл сыныпқа
жариялайды
-
Тапсырма:Тапсырма:
-
Сурет бойынша берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
-
Берілген сурет бойынша не
айта аласыз?
-
Осы оқиғаларға қатысты
тарихи тұлғаларды атаңыз?
-
Қандай қорытынды шығара
аласыз?
Тапсырма:
Сурет бойынша берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
-
Берілген сурет бойынша
не айта аласыз?
-
Осы оқиғаларға қатысты
тарихи тұлғаларды атаңыз?
-
Қандай қорытынды шығара
аласыз?
Дескриптор
Білім алушы: -
суреттегі тарихи оқиғаны анықтайды;
- оқиғаларға қатысты
тарихи тұлғаларды атайды;
- қорытынды ой
жазады.
Топтық өзара
бағалау. Екі жұлдыз, бір
тілек
|
Сурет,кітап, флитчарпт,
қаламсап
|
|
Сабақ
соңы
3
минут
|
«Басбармақ»
|
.
|
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|
Тапсырма:
Тапсырма:
Сурет бойынша
берілген сұрақтарға
жауап
беріңіз.
-
Берілген сурет бойынша
не айта аласыз?
-
Осы оқиғаларға қатысты
тарихи тұлғаларды атаңыз?
-
Қандай қорытынды шығара
аласыз?
Мен оқушылардың
қажеттіліктерін ескере отырып, тапсырманы орындаудың жолдарын
ұсынып, саралау жұмысының “тапсырма” тәсілімен көбірек анықталғанын
байқадым
|
«Екі жұлдыз бір
тілек».
«Басбармақ»
|
Бөлменің санитарлық тазалығын
және техника қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
|
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып
немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені
анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару
қажет?
|
|