Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары. 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді сабақтың жоспары
.
Ұзақ мерзімдіжоспардың тарауы: Мектеп:А.Құнанбаев атындағы №5 М-Г Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Ергешбаева З.Х Сынып: 7 Қатысқандар 22 Қатыспағандар: - |
|
Сабақтың тақырыбы
|
ХҮІІ ғасырдың ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)
|
7.3.2.1 Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау 7.1.1.1. «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы», «пролетариат», ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану 7.1.2.1 қоғамдық қатынастар жүйесіндегі буржуазияның ролін анықтау |
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін түсінеді. Көпшілігі: Қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіне отырып термин сөздердің мағынасын меңгереді Кейбірі: Орта ғасырдағы Буржуазия–— елдегі капиталдың едәуір бөлігін иемденген әлеуметтік топе кендігін біле отырып, оның қоғамдағы ролін аша алады. |
Бағалау критерийі |
-Ағылшын революциясының себептері мен салдарын түсінеді -Термин сөздердің мағынасын ашады -Буржуазияның қоғамдағы ролін сипаттайды -Орта ғасырдағы әлеуметтік топтың (буржуазия өкілдерінің) ролін білетін болады |
Тілдік мақсаттар |
- Айтылым: Оқушылар мәтінмен жұмыс жүргізе отырып,бір-біріне сұрақтар қою арқылы түсінеді. Оқылым: Оқушылар мәтінмен жұмыс жүргізеді -Жазылым: термин сөздерді дәптерге жазады және мағынасын түсінеді. ( Буржуазия– (французша bourgeoіsіe — қала ұрғындары) — елдегі капиталдың едәуір бөлігін иемденген әлеуметтік топ Капитал[1] нем. kapіtal, ағылш. capіtal, лат. capіtalіs – басты нәрсе‚ басты мүлік, негізгі қаржы) – кең мағынада – табыс әкеле алатын нәрсе Жұмысшы табы – қоғамның әлеуметтік тобы Пролетарлар (нем. Proletariat немесе лат. proletarii — ауқатсыз) — Капиталисттік қоғамда жалдамалы жұмысшы табы
|
Құндылықтарға баулу |
Сыни тұрғыдан ойлау, өзара қарым-қатынас,өмірге көзқарасы артады, мейірімділік проблемалы жауапкершілік. |
Пəнаралық байланыс |
География (Әлемнің саяси картасы.) |
Алдыңғы білім |
Англия, Солтүстік Америка мемлекеттері туралы жалпы мәлімет біледі. Революция, көтеріліс туралы түсініктері бар.
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Сәлемдесу Сыныпты түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін бір-біріне алақан жылуын сыйлап ортақ тілек айтады Өткен сыныптағы білімдерін пысықтау және жаңа білім менбайланыстыру мақсатында «Ой қозғау» әдісін қолдану -Біз өткен жылғы дүниежүзі тарихынан қандай мемлекеттер тарихын үйрендік? -Құл иеленушілік қоғамның ерекшеліктері қандай? -Құл иеленушілік қоғамдағы әлеуметтік топтарды ата -Перғауындар кімдер? Бағалау. «Бағдаршам әдісі» |
Оқулық, карта, кескін карта, суреттер
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылардың жаңа тақырыпты ашу
мақсатында « ХҮІІ ғасырдағ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |