Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ қазақ тілі 2сынып Тақырыбы: Сөз жіне оның мағынасы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ бастауыш сынып мұғалімдеріне арналады. Сабақта көптеген тәсілдер қолдану арқылы сабақ жақсы өтілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
2013
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағынасы (омоним сөздер)Сабақтың мақсаттары:Білімділік мақсаты: Айтылуы бірдей мағынасы әр түрлі сөздер туралы түсінік беріп, жаңа тақырыпты мысалдар арқылы меңгерту, сөздердің мағыналарын таныту.Тәрбиелік мақсаты: Қазақ тілінің сөз байлығы жайлы тоқталып, ана тіліне құрмет сезімдерін арттыру.Дамытушылық мақсаты: Өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.Сабақтың түрі: аралас сабақПәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, өзін - өзі тануӘдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, баяндау, талдау.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, интерактивті тақтаСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру.Психологиялық дайындықАрмысың, алтын Күн!Көгілдір көк аспан.Бармысың, достарым!Бас иемін сіздергеБілім берген біздергеҰстаздарым, ардақты!3 - топқа бөліп алу 1 - топ 2 - топ 3 - топ«Адасқан әріптер» ойын (әр топ тапсырмалар арқылы өз жұмысын қорғайды)І топ м с и н и о нІІ топ м а н т о и нІІІ топ м о н о и мІІ. Үй тапсырмасын тексеріп, қорытындылау. 249 - жаттығу1.«Ашық - жабық» әдісі1. Сөйлем дегеніміз не?2. Сөйлем мағынасына қарай неше түрге бөлінеді?3. Хабарлы сөйлем деп нені айтамыз? (мысал келтір)4. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? (мысал келтір)5. Лепті сөйлем дегеніміз не? (мысал келтір)6. Сөз дегеніміз не?7. Антоним деген не?8. Синоним деген не?9. Омоним деген не?«Кезектескен интервью» әдісі(әр топ өткен сабақтардан сұрақтар береді, жауап береді)ІІІ. Жаңа сабақ.2. «Ойланамыз, табамыз» әдісіІ топОмоним: жас...антоним: жас....синоним: жас....ІІ топомоним: ер...антоним: ер...синоним: ер...ІІІ топомоним: үйантоним: үйсиноним: үй3. Оқулықпен жұмыс 252 - жаттығу1 - топ Бірінші сөйлем 2 - топ екінші сөйлем 3 - топ үшінші сөйлем4. Топпен жұмыс. «Ұйқасын тап» ойыны1 - топ● Ыстық та туып та,Шыдамаймыз …. (суыққа)● Ащы терім ақтыЖеміс өсті …. (тәтті)2 - топ● Халқың үшін жаның салҚарғыс алма … (алғыс) ал!● Ақылсыздар ұқпайды,Аққа …(қара) жұқпайды.3 - топ● Еңбекші болсаң ерінбе,Ауырдың өзін …(жеңіл) де.● Сөздің де дұрысы бар … (бұрысы бар)Әр кез дұрыс сөйлеуге тырысыңдар.5. Сергіту сәті « Бір әріптің ізімен» ойын (әріптерді қатыстырып сөйлем ойлау)1 - топ: Ссс 2 - топ Ббб 3 - топ: ШшшСабақты бекіту6.«Жасырынған сөздер» ойыны./слайд/Мақсаты: ойын арқылы омоним сөздерді пысықтау1.... ұзын, ақылы қысқа.2. Арман құстарға жем....4.... сомың болғанша,... досың болсын.5 Шешеннің сөзі ортақ,Шебердің... ортақ.6. Шешен жігіт сөз бастар,Батыр жігіт... бастар.ІҮ. Кері әсер парағы1. Бүгінгі сабақ ұнады ма?2. Несімен ұнады?3. Не үйрендім?V. Үйге тапсырма. 254 - жаттығу ережеVІ. Бағалау, мадақтау (смайликтер арқылы бағалау)
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемМақсаты: а) білімділік: Оқушыларға құрмалас сөйлем туралы алғашқы мағлұмат беру. Құрмалас сөйлемнің екі жай сөйлемнен құралатынын аңғартып, мысалдар арқылы айтылуындағы айырмашылықтарына көз жеткізу.ә) дамытушылық: жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасаужәне құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыру.б) тәрбиелік: адамгершілікке, үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: кесте, суреттер, тірек - сызба, интерактивті тақтаСабақтың барысы: 1) ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық: Мақсатымыз - білім алу,Міндетіміз - еңбектену,«5»ке қолды жеткізу.2) Үй жұмысын тексеру. а) 146 - жаттығу.Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау, байланысын сызбамен көрсету. Біз хат жаздық.ә) Сұрақтар: 1. Жалаң сөйлем дегеніміз не?2. Жайылма сөйлем дегеніміз не?б) «Ұстазды атаңдай сыйла» мақалының мағынасын түсіндір.в) Сергіту сәті.3) Жаңа сабақ. «Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем»а) Кестемен жұмыс. Ауызша талдау. Интерактивті тақтамен жұмыс.Жай сөйлемКүн жылынды. Қар еріді.Жер көгерді. Мал өріске шықты.Құрмалас сөйлемКүн жылынды да, қар еріді.Жер көгерді де, мал өріске шықты.ә) Дәптермен жұмыс.Көркем жазу «Ынта болса адамда,Қиын іс жоқ ғаламда.»б) Оқулықпен жұмыс. Ережені оқу. «Венн» көрсетуі.Деңгейлік тапсырмалар1 - деңгей150 - жаттығуАлдымен сол жақ бағандағы, содан соң оң жақ бағандағы сөйлемдерді оқып, салыстыру. Олардың қандай айырмашылықтарыбарын айту.Жай сөйлемКүн ұзарды. Түн қысқарды.Қыс түсті. Төңіректі түгел қар басты.Құрмалас сөйлемКүн ұзарды да, түн қысқарды.Қыс түсті де, төңіректі түгел қар басты.Дидактикалық ойын: «Сипаттап атын айт»2 - деңгей151 - жаттығуӨлеңді оқып, құрмалас сөйлемдерді табу. Әр құрмалас сөйлемденеше жай сөйлем бар екенін айт. Құрмалас сөйлемді жай сөйлемгеайналдыр.МұзайдындаАйналам - айдын сырғанақ,Мен келем зу - зу сырғанап.Әжемше көктен сығалап,Күнім де маған тұр қарап.3 - деңгейШығармашылық жұмыс.1. «Құрылысшылар» сөзін сөз құрамына талдау.2.Сызба бойынша сөйлем құрау, сөйлем мүшесіне талдау.3. «Ауыл» сөзіне дыбыстық талдау жасау.4. «Оң қол мен сол қол» сергіту ойыны.4) Жаңа сабақты қорытындылау.- Бүгінгі сабақта біз не үйрендік?- Жай сөйлем дегеніміз не?- Құрмалас сөйлем қалай жасалады?- Құрмалас сөйлемге мысал келтір.Сабақты тірек - сызбамен қорыту:Сөйлем↓ХабарлыЛептіСұраулыСөйлем↓ЖалаңЖайылмаСөйлем↓Жай сөйлемҚұрмалас сөйлем5) Үйге тапсырма 152 - жаттығу. «Жай және құрмалас сөйлем» ережесін жаттау.6) Оқушыларды бағалау. Жинаған балын есептеу.
Мәндес сөздер. Қарама - қарсы сөздер. Әр түрлі мағыналы сөздер Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.Сабақтың мақсаты: Мәндес, Қарама - қарсы, Әр түрлі мағыналы сөздерді тереңірек ұғындыру.Білімділігі: Сөйлемдердің ішіндегі сөздердің мағынасын дұрыс анықтай білуге дағдыландыру.Тәрбиелілігі: Сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.Дамытушылығы: Сөзді өз орнында қолдана білу дағдыларын, сөздік қорларын дамыту.Міндеті: Оқушыларды топтасып жұмыстандыру.Мазмұны: Сөздердің мағыналары туралы жалпы мағлұмат беру.Түрі: Бекіту сабағыӘдісі: СТО, ойын элементтері, сұрақ - жауапКөрнекілігі: Интерактивті тақта (слайдтар), топ аттары, диплом.Жүру барысыІ. Қызығушылығын ояту.- Шаттық шеңберіІІ. Үй тапсырмасын тексеру.1. 5 - жаттығу (ауызша) Тапсырмасы: Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.2. 2. Әр түрлі мағыналы сөздердің ережесін айту, мысал келтіру.ІІІ. «Сиқырлы сандар» ойыны:23+7 ----- І56+4 ----- ө50 - 2 ---- к100 - 50 - н43+4 ----- д13 - 9 ----- т30+10 ---- е13 - 8 ------ у12+45 ----- п93 - 13 ---- с63+25 ----- ы16 - 9 ------ а15+6 ------- қІІ. Мағынаны тануСөздер↓Мәндес сөздер (Синоним)Әр түрлі мағыналы сөздер (Омоним)Қарама - қарсы мағыналы сөздер (Антоним)1. Ережесін қайталау.2. Мысал келтіру.ІІІ. Ой толғаныс.1. Дәптермен жұмысТақырып жазу.Әр топқа ат беру: І топ СинонимІІ топ АнтонимІІІ топ Омоним1. Оқулықпен жұмыс1 - жаттығуШақта, кезде; Шама, әл;«Үндемес» ойыны (Қимыл іс - әрекетпен көрсету. Келесі топ табады).І топ НәрестеІІ топ Ұзын - қысқаІІІ топ Бұрыш2 - жаттығу.Қайталау, пысықтау; жығылу, құлау; дымқыл, ылғалды; болашақ, келешек;Бес жол өлең құрастыруІ топ ---------- ІІ топ ----------- ІІІ топСәби ---------- Жаз ---------- Нан3 - жаттығу (Ауызша) Тапсырмасы: Қарамен жазылған сөздерге қарама қарсы мағыналы сөздер тап. (Мәтінді түсіндіру.)Семантикалық картаСөздер ----------------------------------- үй ---- ащы -- ағайын --- үй -- туыс --- тұщыМәндес сөздерҚарама қарсы мағыналы сөздерӘр түрлі мағыналы сөздер4 - жаттығуЖасықтар қорқақ атанған,Намысы аз ғой өйткені.Батылдар қорғайды Отанды,Отанды қорғау абырой.«Қай сөз артық» ойыны1. Күшті, мықты, әлді, қарулы, қайратты, қажырлы, аласа.2. Үлкен – кіші, суық - жылы, ескі - жаңа, биік – үлкен, қатты - жұмсақ.3. 1) Бір адамды мадақтау.2) Ас атасы – нан3) Анасы баласының сөзіне нанды.6 - жаттығу. (Ауызша) Тапсырмасы: Жақ сөзінің отты жақ деген мағынасынан басқа бұл сөздің қандай мағыналарын білесің?«Байланыстыр» ойыны1. Мәндес сөздер2. Қарама қарсы сөздер3. Әр түрлі мағыналы сөздер бұрышағайынұзынарзаннәрестесәбиқысқабұрышқымбаттуыс7 - жаттығу1. Қаз – суда жақсы жүзетін, мойны ұзын жабайы және үй құсы.Қаз – жерді бір нәрсемен ою, шұңқырлау.2. Қазан – тамақ пісіруге арналған ыдыс.Қазан – күз айларының бірі.V. «Адасқан әріптер» ойыныІ топ м с и н и о нІІ топ м а н т о и нІІІ топ м о н о и м(Синоним, антоним, омоним)VI. Үйге тапсырмаV. Бағалау, мадақтау
Сабақтың тақырыбы: Қарама-қарсы мағыналы сөздерСабақтың мақсаты:Білімділік: Қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру;берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөз тауып айта білуге үйрету;Дамытушылық: Оқушылардың байланыстырып сөйлей алу қабілеттерін дамытып, сөздік қорларын кеңейту.Тәрбиелік: Өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға, адамгершілікке тәрбиелеуСабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың типі:жаңа білімді меңгерту сабағыСабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру т.б.Сабақтың көрнекілігі: сызба, дидактикалық материалдар т.б.Сабақтың жүрісіІ Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды сабаққа әзірлеу.ІІ Психологиялық дайындықҚазақ тілім – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым, дара тілім.(Ж. Молдағалиев)Үй тапсырмасын тексеруа) «Сиқырлы сандық» ойыны ұйымдастырылады.Сандықша ішіндегі сөздерді оқы. Әр сөздің нені білдіретінін айту.Оқушылар шығып, сандықшадан қағаздарға жазылған сөздерді алады.Тау – сұрағы не? Заттың атауыОқушы – сұрағы кім? Заттың атауыҚызыл – қандай? Сапаның атауыКүлу – не істеу? Қимыл атауыҰялшақ, түйе, он жеті, жығылу, тапқыр, жүйрік, алтауә) Үй тапсырмасын қорытындылауСөз дегеніміз не?Сөз дегеніміз қандай да бір заттың, не қимылдың, не сапаның, не санның атауы.Сөз неден құралады?Сөз дыбыстан құраладыСөз нені білдіреді?Сөз мағынаны білдіреді.IV Жаңа сабақДәптерді ашу, бүгінгі күннің жадын жазуКөркем жазуМысалдар келтіру:Үлкен-кіші, биік-аласа, қымбат-арзан, ақ-қара, күн-түн.Сызбамен түсіндіру, суретке қарап сөйлем құрастыру.Жаңа сабақты қорытуСөз мағынасының қандай түрлері бар?Мағынасы қарама-қарсы, мағынасы жуық, дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер.V Сабақты бекітуа) Оқулықпен жұмыс2-жаттығу. Озған-мұрат, Қалған-ұят.Игіліктің ерте-кеші жоқ.3-жаттығу. Бірінші қатардағы сөздерге екінші қатардан қарама –қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз.ТарЖасҚалыңКіруКөшуЖұмсақҰзынҚонуҚаттыҚысқаЖұқаКәріКеңШығу4-жаттығуЖазғы киімі-жасыл Қысқы киімі ақшыл. (ағаш) Күндіз білінбейдіТүнде күлімдейді(ай)Сергіту сәті (өлеңмен)ә) Шығармашылық тапсырма*Көп нүктенің орнына сол сөзге мәндес сөздерді тауып жаз және сөйлем құра.Сұлу, … (әдемі, көрікті, ажарлы)Атақты, … (әйгілі, белгілі, көрнекті)Суық, … (мұздай, салқын)*Сөздердің мағынасын ашып жазуТүс (түс көру, қызыл түс, арбадан түс)Бас, алма, үй, шаш, нан.∆ Қарама-қарсы мағынасын тап.Биік – Адал – Ашық –Ақ – Қатты – Арзан –Ұзын – Өтірік – Ыстық –Жоғары – Жақсы – Батыр –«Қай сөз артық» ойыныАс, тамақ, тағам, асаба, дәмАспан, көк, шарықтау, әуеҮлгілі, өнегелі, тәрбиелі, тәртіпті, өнегеАйтқыз, сөйлеткіз, сөйлеттір, айтқышМәтіндермен жұмыс5-жаттығу орындаладыVI Сабақты қорытуОқушылар өз бетімен ізденуіне берілген тапсырмалар*Дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздердің тобын ОМОНИМДЕР деп атаймыз. Мысалы: қара шаш, тақтаға қараарық ат, су ағатын арық* Мағыналары бір-біріне жақын, бірақ әр түрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы СИНОНИМДЕР деп аталады.Синонимдерге тән белгілер:а) Сөздің дыбыстарында өзгешелік болады;ә) Сөздер бір ғана ұғымды білдіреді;б) Сөздер бір ғана сөз табына қатысты.Мысалы: күшті, мықты, әлді, қарулы, қайратты, қажырлы*Мағынасы бір-біріне қарама-қарсы сөАНТОНИМДЕР Сабақтың тақырыбы: « Қарсы мәндес сөздер»Сабақтың мақсаты: а) оқушылардың сөз және оның мағынасы туралы білімдерін тереңдете түсу. Мағынасы қарама-қарсы сөздер туралы жалпы түсінік беру.Б) оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, сол арқылы сөз байлығын арттыру, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.В) Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікті сүюге тәрбиелеу.Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту сабағы.Сабақ түрі: Кіріктірілген сабақ.Сабақ әдісі: Әңгімелеу, эвристикалық әдіс, ойын түрлерін пайдалану, талдау, жинақтау әдісіСабақты өткізуде қолданылатын әдіс: Л. В. Занков «Дамыта оқыту жүйесі»Көрнекілігі: жеке суреттер, кестелер, үлестірмелі қима қағаздар.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа даярлығын, оқу құралдарын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Өткен сабақтағы мәндес сөздер туралы жалпы білімін тексеру. Үйге берілген тапсырмаларды оқыту, кестемен жұмыс жүргізу.Мәндес сөздер:Қасқыр -бөріЕскі -Батыр -Әдемі -Адал -Адал сөзімен сөйлем құрату, мәндес сөзбен алмастыру.Ал, бүгінгі сабағымызда, балалар, мағынасы қарама-қарсы сөздер жайлы оқимыз. Сөйлегенде, жазғанда мағынасы қарама-қарсы сөздерді пайдалана білуді үйренеміз.Кіріспе:Суретпен жұмысКүн-Түн 770 ₸ - Сатып алу
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемМақсаты: а) білімділік: Оқушыларға құрмалас сөйлем туралы алғашқы мағлұмат беру. Құрмалас сөйлемнің екі жай сөйлемнен құралатынын аңғартып, мысалдар арқылы айтылуындағы айырмашылықтарына көз жеткізу.ә) дамытушылық: жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасаужәне құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыру.б) тәрбиелік: адамгершілікке, үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: кесте, суреттер, тірек - сызба, интерактивті тақтаСабақтың барысы: 1) ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық: Мақсатымыз - білім алу,Міндетіміз - еңбектену,«5»ке қолды жеткізу.2) Үй жұмысын тексеру. а) 146 - жаттығу.Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау, байланысын сызбамен көрсету. Біз хат жаздық.ә) Сұрақтар: 1. Жалаң сөйлем дегеніміз не?2. Жайылма сөйлем дегеніміз не?б) «Ұстазды атаңдай сыйла» мақалының мағынасын түсіндір.в) Сергіту сәті.3) Жаңа сабақ. «Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем»а) Кестемен жұмыс. Ауызша талдау. Интерактивті тақтамен жұмыс.Жай сөйлемКүн жылынды. Қар еріді.Жер көгерді. Мал өріске шықты.Құрмалас сөйлемКүн жылынды да, қар еріді.Жер көгерді де, мал өріске шықты.ә) Дәптермен жұмыс.Көркем жазу «Ынта болса адамда,Қиын іс жоқ ғаламда.»б) Оқулықпен жұмыс. Ережені оқу. «Венн» көрсетуі.Деңгейлік тапсырмалар1 - деңгей150 - жаттығуАлдымен сол жақ бағандағы, содан соң оң жақ бағандағы сөйлемдерді оқып, салыстыру. Олардың қандай айырмашылықтарыбарын айту.Жай сөйлемКүн ұзарды. Түн қысқарды.Қыс түсті. Төңіректі түгел қар басты.Құрмалас сөйлемКүн ұзарды да, түн қысқарды.Қыс түсті де, төңіректі түгел қар басты.Дидактикалық ойын: «Сипаттап атын айт»2 - деңгей151 - жаттығуӨлеңді оқып, құрмалас сөйлемдерді табу. Әр құрмалас сөйлемденеше жай сөйлем бар екенін айт. Құрмалас сөйлемді жай сөйлемгеайналдыр.МұзайдындаАйналам - айдын сырғанақ,Мен келем зу - зу сырғанап.Әжемше көктен сығалап,Күнім де маған тұр қарап.3 - деңгейШығармашылық жұмыс.1. «Құрылысшылар» сөзін сөз құрамына талдау.2.Сызба бойынша сөйлем құрау, сөйлем мүшесіне талдау.3. «Ауыл» сөзіне дыбыстық талдау жасау.4. «Оң қол мен сол қол» сергіту ойыны.4) Жаңа сабақты қорытындылау.- Бүгінгі сабақта біз не үйрендік?- Жай сөйлем дегеніміз не?- Құрмалас сөйлем қалай жасалады?- Құрмалас сөйлемге мысал келтір.Сабақты тірек - сызбамен қорыту:Сөйлем↓ХабарлыЛептіСұраулыСөйлем↓ЖалаңЖайылмаСөйлем↓Жай сөйлемҚұрмалас сөйлем5) Үйге тапсырма 152 - жаттығу. «Жай және құрмалас сөйлем» ережесін жаттау.6) Оқушыларды бағалау. Жинаған балын есептеу.
Мәндес сөздер. Қарама - қарсы сөздер. Әр түрлі мағыналы сөздер Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.Сабақтың мақсаты: Мәндес, Қарама - қарсы, Әр түрлі мағыналы сөздерді тереңірек ұғындыру.Білімділігі: Сөйлемдердің ішіндегі сөздердің мағынасын дұрыс анықтай білуге дағдыландыру.Тәрбиелілігі: Сауатты, көркем жазуға тәрбиелеу.Дамытушылығы: Сөзді өз орнында қолдана білу дағдыларын, сөздік қорларын дамыту.Міндеті: Оқушыларды топтасып жұмыстандыру.Мазмұны: Сөздердің мағыналары туралы жалпы мағлұмат беру.Түрі: Бекіту сабағыӘдісі: СТО, ойын элементтері, сұрақ - жауапКөрнекілігі: Интерактивті тақта (слайдтар), топ аттары, диплом.Жүру барысыІ. Қызығушылығын ояту.- Шаттық шеңберіІІ. Үй тапсырмасын тексеру.1. 5 - жаттығу (ауызша) Тапсырмасы: Суретте не бейнеленген? Осы көкөніс атауымен бірдей дыбысталатын заттың атын тауып, сөйлем құрастыр.2. 2. Әр түрлі мағыналы сөздердің ережесін айту, мысал келтіру.ІІІ. «Сиқырлы сандар» ойыны:23+7 ----- І56+4 ----- ө50 - 2 ---- к100 - 50 - н43+4 ----- д13 - 9 ----- т30+10 ---- е13 - 8 ------ у12+45 ----- п93 - 13 ---- с63+25 ----- ы16 - 9 ------ а15+6 ------- қІІ. Мағынаны тануСөздер↓Мәндес сөздер (Синоним)Әр түрлі мағыналы сөздер (Омоним)Қарама - қарсы мағыналы сөздер (Антоним)1. Ережесін қайталау.2. Мысал келтіру.ІІІ. Ой толғаныс.1. Дәптермен жұмысТақырып жазу.Әр топқа ат беру: І топ СинонимІІ топ АнтонимІІІ топ Омоним1. Оқулықпен жұмыс1 - жаттығуШақта, кезде; Шама, әл;«Үндемес» ойыны (Қимыл іс - әрекетпен көрсету. Келесі топ табады).І топ НәрестеІІ топ Ұзын - қысқаІІІ топ Бұрыш2 - жаттығу.Қайталау, пысықтау; жығылу, құлау; дымқыл, ылғалды; болашақ, келешек;Бес жол өлең құрастыруІ топ ---------- ІІ топ ----------- ІІІ топСәби ---------- Жаз ---------- Нан3 - жаттығу (Ауызша) Тапсырмасы: Қарамен жазылған сөздерге қарама қарсы мағыналы сөздер тап. (Мәтінді түсіндіру.)Семантикалық картаСөздер ----------------------------------- үй ---- ащы -- ағайын --- үй -- туыс --- тұщыМәндес сөздерҚарама қарсы мағыналы сөздерӘр түрлі мағыналы сөздер4 - жаттығуЖасықтар қорқақ атанған,Намысы аз ғой өйткені.Батылдар қорғайды Отанды,Отанды қорғау абырой.«Қай сөз артық» ойыны1. Күшті, мықты, әлді, қарулы, қайратты, қажырлы, аласа.2. Үлкен – кіші, суық - жылы, ескі - жаңа, биік – үлкен, қатты - жұмсақ.3. 1) Бір адамды мадақтау.2) Ас атасы – нан3) Анасы баласының сөзіне нанды.6 - жаттығу. (Ауызша) Тапсырмасы: Жақ сөзінің отты жақ деген мағынасынан басқа бұл сөздің қандай мағыналарын білесің?«Байланыстыр» ойыны1. Мәндес сөздер2. Қарама қарсы сөздер3. Әр түрлі мағыналы сөздер бұрышағайынұзынарзаннәрестесәбиқысқабұрышқымбаттуыс7 - жаттығу1. Қаз – суда жақсы жүзетін, мойны ұзын жабайы және үй құсы.Қаз – жерді бір нәрсемен ою, шұңқырлау.2. Қазан – тамақ пісіруге арналған ыдыс.Қазан – күз айларының бірі.V. «Адасқан әріптер» ойыныІ топ м с и н и о нІІ топ м а н т о и нІІІ топ м о н о и м(Синоним, антоним, омоним)VI. Үйге тапсырмаV. Бағалау, мадақтау
Сабақтың тақырыбы: Қарама-қарсы мағыналы сөздерСабақтың мақсаты:Білімділік: Қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру;берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөз тауып айта білуге үйрету;Дамытушылық: Оқушылардың байланыстырып сөйлей алу қабілеттерін дамытып, сөздік қорларын кеңейту.Тәрбиелік: Өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға, адамгершілікке тәрбиелеуСабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың типі:жаңа білімді меңгерту сабағыСабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру т.б.Сабақтың көрнекілігі: сызба, дидактикалық материалдар т.б.Сабақтың жүрісіІ Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды сабаққа әзірлеу.ІІ Психологиялық дайындықҚазақ тілім – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сеніБолашағым, бақытым, дара тілім.(Ж. Молдағалиев)Үй тапсырмасын тексеруа) «Сиқырлы сандық» ойыны ұйымдастырылады.Сандықша ішіндегі сөздерді оқы. Әр сөздің нені білдіретінін айту.Оқушылар шығып, сандықшадан қағаздарға жазылған сөздерді алады.Тау – сұрағы не? Заттың атауыОқушы – сұрағы кім? Заттың атауыҚызыл – қандай? Сапаның атауыКүлу – не істеу? Қимыл атауыҰялшақ, түйе, он жеті, жығылу, тапқыр, жүйрік, алтауә) Үй тапсырмасын қорытындылауСөз дегеніміз не?Сөз дегеніміз қандай да бір заттың, не қимылдың, не сапаның, не санның атауы.Сөз неден құралады?Сөз дыбыстан құраладыСөз нені білдіреді?Сөз мағынаны білдіреді.IV Жаңа сабақДәптерді ашу, бүгінгі күннің жадын жазуКөркем жазуМысалдар келтіру:Үлкен-кіші, биік-аласа, қымбат-арзан, ақ-қара, күн-түн.Сызбамен түсіндіру, суретке қарап сөйлем құрастыру.Жаңа сабақты қорытуСөз мағынасының қандай түрлері бар?Мағынасы қарама-қарсы, мағынасы жуық, дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер.V Сабақты бекітуа) Оқулықпен жұмыс2-жаттығу. Озған-мұрат, Қалған-ұят.Игіліктің ерте-кеші жоқ.3-жаттығу. Бірінші қатардағы сөздерге екінші қатардан қарама –қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз.ТарЖасҚалыңКіруКөшуЖұмсақҰзынҚонуҚаттыҚысқаЖұқаКәріКеңШығу4-жаттығуЖазғы киімі-жасыл Қысқы киімі ақшыл. (ағаш) Күндіз білінбейдіТүнде күлімдейді(ай)Сергіту сәті (өлеңмен)ә) Шығармашылық тапсырма*Көп нүктенің орнына сол сөзге мәндес сөздерді тауып жаз және сөйлем құра.Сұлу, … (әдемі, көрікті, ажарлы)Атақты, … (әйгілі, белгілі, көрнекті)Суық, … (мұздай, салқын)*Сөздердің мағынасын ашып жазуТүс (түс көру, қызыл түс, арбадан түс)Бас, алма, үй, шаш, нан.∆ Қарама-қарсы мағынасын тап.Биік – Адал – Ашық –Ақ – Қатты – Арзан –Ұзын – Өтірік – Ыстық –Жоғары – Жақсы – Батыр –«Қай сөз артық» ойыныАс, тамақ, тағам, асаба, дәмАспан, көк, шарықтау, әуеҮлгілі, өнегелі, тәрбиелі, тәртіпті, өнегеАйтқыз, сөйлеткіз, сөйлеттір, айтқышМәтіндермен жұмыс5-жаттығу орындаладыVI Сабақты қорытуОқушылар өз бетімен ізденуіне берілген тапсырмалар*Дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздердің тобын ОМОНИМДЕР деп атаймыз. Мысалы: қара шаш, тақтаға қараарық ат, су ағатын арық* Мағыналары бір-біріне жақын, бірақ әр түрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы СИНОНИМДЕР деп аталады.Синонимдерге тән белгілер:а) Сөздің дыбыстарында өзгешелік болады;ә) Сөздер бір ғана ұғымды білдіреді;б) Сөздер бір ғана сөз табына қатысты.Мысалы: күшті, мықты, әлді, қарулы, қайратты, қажырлы*Мағынасы бір-біріне қарама-қарсы сөАНТОНИМДЕР Сабақтың тақырыбы: « Қарсы мәндес сөздер»Сабақтың мақсаты: а) оқушылардың сөз және оның мағынасы туралы білімдерін тереңдете түсу. Мағынасы қарама-қарсы сөздер туралы жалпы түсінік беру.Б) оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, сол арқылы сөз байлығын арттыру, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.В) Зеректікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу. Көркем жазу арқылы әсемдікті сүюге тәрбиелеу.Сабақ типі: жаңа білімді меңгерту сабағы.Сабақ түрі: Кіріктірілген сабақ.Сабақ әдісі: Әңгімелеу, эвристикалық әдіс, ойын түрлерін пайдалану, талдау, жинақтау әдісіСабақты өткізуде қолданылатын әдіс: Л. В. Занков «Дамыта оқыту жүйесі»Көрнекілігі: жеке суреттер, кестелер, үлестірмелі қима қағаздар.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа даярлығын, оқу құралдарын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Өткен сабақтағы мәндес сөздер туралы жалпы білімін тексеру. Үйге берілген тапсырмаларды оқыту, кестемен жұмыс жүргізу.Мәндес сөздер:Қасқыр -бөріЕскі -Батыр -Әдемі -Адал -Адал сөзімен сөйлем құрату, мәндес сөзбен алмастыру.Ал, бүгінгі сабағымызда, балалар, мағынасы қарама-қарсы сөздер жайлы оқимыз. Сөйлегенде, жазғанда мағынасы қарама-қарсы сөздерді пайдалана білуді үйренеміз.Кіріспе:Суретпен жұмысКүн-Түн 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ