Психологиялық ахуал
.
Қазақ тілім бал
тілім,
Өзің барда
шалқыдым.
Тілімнен нәр
табармын,
Тіліме мін тағар
кім?
«Үш қадам»
әдісі
1.Көңіл күйіміз
қалай?
2.Сабаққа дайындықтарың
қалай?
3.Сабаққа ынталарың
қалай?
Өткенді
пысықтау
«Миға
шабуыл»
өткен тақырыптарды қайталау.
Wordwall платформасында «Сиқырлы ұяшық»
ойыны
1.Іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын
білдіретін сөз табы.
А)Сын есім
Ә)Затесім
Б)Үстеу
Үстеу қандай сұрақтарға жауап
береді?
А)Қанша? Неше?
Нешінші?
Ә)Қашан?
Қайда?Қалай?
3.Көп нүктенің орнына тиісті шылау сөзді
қойыңдар.
Елдің болашағы..... ойлаған
жөн.
А)Туралы
Ә)
дейін
Б)Үшін
4.Шылау дегеніміз
.....
А)мағынасы бар сөйлем
мүшесі.
Ә)көңіл-күйді білдіретін
сөздер.
Б)өз алдына толық мағынасы жоқ
сөздер.
5.Шылау қалай
жазылады?
А)
Бірге
Ә)
Бөлек
Б)Бас
әріппен
Үй тапсырмасы.
38
жаттығу. Ребусты шеш. Жауабы:
тарақ
Бағалау парағын таратып
беру.
Жаңа
тақырып
«Мюссенберг»
әдісі арқылы жаңа тақырыптың атауын
анықтаймыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
Дәптерлерін ашып, бүгінгі күн мен айды жазып
қоямыз.
Жаңа
сабақ.
Тақырыпқа байланысты видеофильм
қарау.
Жаңа
ақпарат
Толық мағынасы жоқ, сондықтан затты, құбылысты,
әрекетті нақты білдірмей тек адамның әртүрлі көңіл - күйін, сезімін
білдіретін немесе жан - жануарларға қаратылып айтылатын
сөздер одағай
сөздер деп
аталады. Одағай сөздер адамның қуану, ренжу, өкіну, жекіру көңіл
күйлерін білдіреді.
Мысалы: әттеген
–ай, пах, бәрекелді,
шіркін-ай.
Әттеген – ай,
кеше естігенде ғой бұл
жаңалықты,
1 – тапсырма. Жеке
жұмыс
40-жаттығу.
Өлеңді тиісті дауыс екпіні мен ырғағын сақтап
оқы. Қарамен жазылған сөздердің мағынасына, тыныс белгілеріне назар
аудар.
2 – тапсырма. Жұптық
жұмыс.
41-жаттығу.
Берілген тақырыптардың бірін таңдап алып,
диалогке түс. Сөйлеу мәдениетін
сақта.
3-тапсырма. 43
жаттығу Сөйлемдерді одағай сөзі бар сөйлемге айналдырып
жаз.
4-тапсырма.Топтық
жұмыс.
1-Топ – «Семантикалық
карта» әдісі
Одағай
|
Көңіл-күй
|
Шақыру
|
Жекіру
|
Кә-кә
|
|
|
|
Алақай
|
|
|
|
Тәйт
|
|
|
|
Бәрекелді
|
|
|
|
Түу
|
|
|
|
2-топ - Сөйлемдерден одағайды
тап.
Жә,
тұра тұр.Бала сөзін аяқтап болсын. Ойбай, қасқырды қара!Уа,
бауырым, амансың ба?
Бәрекелді, ұлым сен үшін өте
қуаныштымын!
3-топ –Шақыру одағайларын
сәйкестендір.
Пұшайт-пұшайт, тентек
болма!
Көс-көс, шөліңді қандыра
ғой!
Құрау-құрау, кер бестім,
қайдасың!
Әукім-әукім,
мүйізін-ай!
Сергіту
сәті
5-тапсырма. Сөздік диктант
жаздырту.
Сабақты
бекіту
«Ыстық орындық»
әдісі
Кері
байланыс
«Тик-ток» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс
жасайды.
Үйге
тапсырма:
122
бет 45 жаттығу, ереже
жаттау.
|