Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Қазақстан репрессия жылдарында" 9- сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдері туралы терең мағлұмат беріледі, 1937-1938 жж. репрессия жөніндегі түсініктері қалыптасады. Алашорда көсемдерінің қызметі жайлы талдау жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1838
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалім | Шахтинск қаласы Ә. Бөкейханов атындағы мектеп-лицейдің тарих пәнінің мұғалімі Касенов Нуркен Мажлисович | |
Тақырыбы | Қазақстан репрессия жылдарында | |
Мақсаты | Тапсырмалар арқылы жұмыс жасауда тақырыптарға талдау жасауға, ой пікірін дәлелдеуге дағдыланды | |
Жалпы мақсат | Қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдері туралы терең мағлұмат беріледі, 1937-1938 жж. репрессия жөніндегі түсініктері қалыптасады. Алашорда көсемдерінің қызметі жайлы талдау жасайды. | |
Күтілетін нәтиже | Қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдері. 1937-1938 жж жаппай қуғын-сүргі туралы түсініктері қалыптасады, өз ойларын ортаға жеткізе біледі. | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Раунд Робин» тәсілі, “Идеялар себеті” стратегиясы, «Ойлан,жұптас,талқыла» стратегиясы, «Тарихи сынақ хат» әдісі, т.б. | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер. | |
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) | Психологиялық ахуал «Шетелдіктерше амандасу.Шаттық шеңберіне тұрғызып, 5 досты таңдап,сол достармен шетелдіктерше амандасады. 1.Италияда –құшақтасады2.Бразилияда-бір-бірінің иығын қағады3.Жапонияда – басын изейді4.Македонияда-шынтақпен5.Австралияда-шапалақ ұрады, кейіннен секіреді. Топқа бөлу. Ә.Бөкейхановтың қанатты сөздері арқылы топқа бөліну.3 сөз арқылы 3 топқа бөліну. Оқушыларды үш ғылыми орталыққа бөлу, орталық жетекшілерін тағайындау,ғылыми орталықтарға ат қою.1. «Өлкетану» ғылыми орталығы;2. «Тарих» ғылыми орталығы;3. «Ақиқат» ғылыми орталығы Топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын тарату. | Мұғаліммен сәлемдеседі. Шеңбер жасап бір-біріне қарап, іс-әрекеттер жасайды.Сөздер жазылған қағаздарды алып, сол бойынша топ құрып орындарына отырады. |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылықтарын ояту(6 мин) | «Раунд Робин» тәсілі арқылы өткен сабақты қорытындылайды. Ол үшін топтағы оқушылар бір ауыз сөзбен жеткізеді.1. «Өлкетану» ғылыми орталығына 5 сұрақ.1) ХХ ғ. басында КСРО-ның басшысы болған және сол кездегі оқиғалардың негізгі ұйытқысы болған кім? (И.В.Сталин 1922 ж. бастап большевиктер партиясы орталық комитетінің бас хатшысы болды.) 2) 1925 ж. Қазақстан өлкелік партия ұйымының басшысы кім еді? (Ф.И.Голощекин) 3) Ә.Бөкейханов Алаш орда партиясын қашан және не мақсатпен құрды? (1971 ж. қазақ халқын дербес,тәуелсіз мемлекет ету мақсатында құрды)4) ХХ ғ. 20-30 жылдарында есте қаларлықтай қандай оқиғалар болды? (Индустрияландыру, Ұжымдастыру. Аштық. І бесжылдық жоспары 1937-1938 ж. Сталиндік құрғын-сүргін т.с. болды.) 5). Ә.Бөкейхановтың шығу тегі (ақсүйек тұқымы)2. «Тарих» ғылыми орталығы1) Аштық қай жылдары, неліктен болды? (1930-32 ж. Еріктілік принципінің бұзылуынан) 2)"Бесеудің хаты" кімдер жазды? ( Ғ.Мүсірепов, М.Ғатауллин, М.Дәулетқалиев, Е.Алтынбеков, Қ.Қуанышев) 3) Т.Рысқұлов Сталинге жазған хатында не жайлында айтылған? (Қазақстанда етек алған қасіреті туралы жазған) 4).Алаш орданың орталығы қай қала және баспасөзі қалай аталады? (Орталығы Семей қаласы және Баспасөз органы Қазақ газеті)5). Ә. Бөкейхановтың оқыған ЖОО (орман шаруашылығы)3. «Ақиқат» ғылыми орталығы1) "Халық жауы" деген термин қашан пайда болды? (Мұндай термин Сталиннің кезінде қалыптасты) 2) 1937-1938 ж. Сталиндік репрессияға ұшыраған алаш орда мүшелері? (Ж. Аймауытов, Ә.Бөкейханов, М.Тынышпаев, Т.Рысқұлов)3.Алашорданың сьезі ашылған қала, қашан ашылды? (1971 ж Орынбор)4.Ә.Бөкейхановқа жабылған жала? (халық жауы)5. Алаш орда көсемдернің аты? (Х.Досмухамедовтар,Ә.Бөкейханов т.б.) | Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы сұрақ- жауап сәтін өткізу | Әр оқушы жеке - жеке жауап береді. |
Түсіну(5 мин) | “Идеялар себеті” стратегиясы 1.«Өлкетану» ғылыми орталығынаТоталитарлық режимге жатқызылатын 5 себеп:1. Тек бір партия билік жүргізеді.2. Басқару қатаң түрде бір орталықтан жүргізіледі. 3. Бір идеология ғана жарияланады.4. Еркін пікір айтуға тыйым салынады.5. Репрессия, күш қолдану мемлекеттің ең негізгі функциясы болып табылады. 2. «Тарих» ғылыми орталығыСаяси қуғын-сүргіннің 5 сипаты:1. 1921 – 23 жылдарда малды тартып алу .2.Шаруалар көтерілісі мен “бандыларды жою” деп аталған қырғын науқан.3.Бай –кулактарды жою, олардың мүліктерін тәркілеу және жер аудару. 4.1923-33 жж. аралығындағы дін өкілдерін жазалау 5. Халық жауларымен , шетел тыңшыларымен жүргізілген күрес.3. «Ақиқат» ғылыми орталығы1937-1938жж. репрессияға ұшырағандарға тағылған жазаның 5 түрі 1. Жаппай өлім жазасына кесу.2. Түрмеге қамау.3. Тұтас жер аудару.4. Қылмыстық істерді қолдану.5. Адамдардың қадір- қасиеттері мен жанын жаралау | Әр топқа парақша таратылады өткен тақырып пен жаңа тақырып төңірегінде ақылдасып орындап, талдайды | Топта талқылайды,талдайды,парақшаны толтырады, нәтижені тақтаға іліп, қорғайды. |
Қолдану(10 мин) | Постер қорғау 1-топ «Қазақстан лагерьлер өлкесі»2-топ «Ә.Бөкейханов - алаш көсемі»3-топ « Репрессия зардаптары» | Әр топқа парақ таратылады берілген тақырып төңірегінде ақылдасып орындап, талдайды | Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын қорғайды. |
Сергіту сәті(1 мин) | «Шырша» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге көздеріне сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау(3 мин) | «Тарихи сынақ хат» әдісіБюрократия – қоғам мүшелеріне белгілі бір артықшылықтары бар өкімет аппаратының көмегімен іске асырылатын басқару жүйесі, шенеунік билігі.Репрессия – мемлекеттің өз азаматтарына қолданатын қатаң жазалау шаралары.Геноцид – қандайда болсын ұлттық, этностық немесе діни топтарды толық немесе жартылай жойып жіберу.Тоталитаризм – әрбір азаматтың, қоғам өмірінің барлық саласымемлекет тарапынан, толық бақылауға алынған мемлекеттің саяси құрлыс түрі.Даламызды қу сүйекке толтырғанына орай қазақтар Голощекинді «Қу жақ Филипп» деп атаған.1879 жылы 12 желтоқсанда Тифлис маңындағы ауылда етікшиіотбасында дүниеге келген саяси қайраткер, Кеңестер Одағының батыры болған – Сталин. | жаңа сабақта өтілген мәтін бойынша, екі оқушы бір-біріне сұрақ қою арқылы , мәтінде не айтылғандығы, қалай түсінгендерін баяндап шығады. Бұл әдіс оқушылардың ұяңдығын ашуға сұрақ қоя білуге, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере білуге үйретеді | Оқушылар жаңа тақырыпты қалай меңгергендерін байқатады, тапсырмаларды орындайды |
Жинақтау(3 мин) | Қорытынды: «Жылдар сөйлейді» Ресми деректер бойынша КСРО –да 3,77 млн адам сталиндік репрессия құрбаны болған. Олардың 500 мыңы атылса , қалғандары- 25 жылға дейін бас бостандықтарынан айырылған. Сталиндік репрессиялық машина күні-түні жұмыс істеді. Ел үнемі қорқыныш, үрку жағдайына душар болды. | Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау. |
Бағалау(1 мин) | Өзін-өзі бағалау (1 мин)Бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын толтыру | Топтар өз топтарын бағалайды |
Ән «Көк тудың желбірегені» | Ән тыңдай отырып,рухтанады | ||
Рефлексия | Стикерлерді толтыру«Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)