Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ашық сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты






    Күні: 26.04.2021 ж.

    Педагогтің аты -жөні: Адилбеков С.Ж.






    Курсы: І

    Қатысқандар: 25






    Оқу мақсаты:

    11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан халқының демографиясына көші-қон саясаты қалай әсер етті?






    Сабақ мақсаттары:

    Барлығы: көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана алады;








    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Студенттердің басым бөлігі: Көші-қон саясатының демографиялық өзгеріске әсерін түсіне алады;







    Кейбір студенттер: Көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейіне өз ойын айта алады;






    Білу, түсіну, қолдану, талдау






    Бағалау критерийлері

    • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының себептерін, негізгі бағыттары мен басымдықтарын көрсетеді;

    • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының маңызын дәлелдеу;

    • Қазақстандағы демографиялық даму ерекшеліктерін және

    оған көші –қон саясатының қалай әсер еткенін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана отырып түсіндіре алады;

    • Қазіргі Қазақстанның көші-қон саясатының объективтілік деңгейіне өз ойларын білдіре алады;






    Уақыты

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    2 мин.















    10 мин.



















    2 мин.












    3 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі

    Топқа біріктіру:«Үштік» әдіс

    /студенттер отырған орындықтарының артына топ атауы жазылған стикер жапсырылып тұрады, сол арқылы топқа бөлінеді/

    (Демография, диаспора, миграция)

    Топ ішінде жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында

    «Көрші» әдісі

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    ІІ. Өткен тақырыпқа шолу:

    «3 сөйлемдік эссе» әдісі арқылы студенттер 3 сөйлеммен жинақтап, нақты жауап береді.

    1. Өлке тұрғындарының моноэтникалық құрамының өзгере бастауы-

    2. Орыстар-

    3. Украйндықтар-

    4. Немістер-

    5. Татарлар –

    6. Ұйғырлар мен дүнгендер-

    7. Қазақстанға басқа ұлттардың жер аударылуы-


    Критерийлері:

    -Ұзақ және қысқа мерзімді себептерін көрсету;

    -Басқа ұлттардың қай кезеңде келгенін баяндау;

    -Қазақ халқының өмірі мен тұрмысы туралы баяндау;


    Деспкрипторлары;

    -Қоныс аудару саясатының себептерін анықтайды:

    -Басқа ұлттар қандай жағдаймен келгендігін түсіндіреді;

    -Қазақ халқының өмірі мен тұрмысына әсерін анықтайды;

    ІІІ.Сабақ тақырыбын болжамдауға арналған сурет

    1. Педагог: Студенттерді сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Тақырыпты дәптерлеріне жазып алуды ұсынады.

    Бүгінгі сабақта қарастырылатын мәселелер бойынша әртүрлі дереккөздерінен алынған мәтіндерді тыңдайсыздар және салыстырасыздар.Өз ойларыңызды логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізуді үйренесіздер.

    Сөздік жұмысы

    Көші-қоны

    Атажұрт

    Мәжбүрлі

    Біржолата

    Қатынас

    Енді назарымызды ой түрткі сұрақтарына аударайық.

    • Көші-қон саясаты дегеніміз не?

    • Қазақ еліндегі көші –қонның себептері неде?

    • Көші-қон саясаты жаһандық мәселе ме?

    Осы сұрақтарға ойлана отырыңыздар, жауабын сабақ барысындағы ақпараттардан аласыздар.

    Студенттер тақтадан көрсетілген суретке қарап, болжам жасайды.

    1 суретте - Қазақ елінің ата қонысынан көшу сәті бейнеленген.

    2 суретте - Қандастарымыздың атажұрқа оралу сәті бейнеленген.

    3 суретте - Өзге ұлт өкілдерінең өз еліне қоныс аудару сәті бейнеленген.


    Түрлі-түсті стикерлер














    Қазақстан тарихы

    З. А. Джандосова

    23-27 б.


    https://e-history.kz/kz/chronology/event/44

    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. I-IIт. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.



    https://www.youtube.com/watch?v=yaw5iC56mHE ішкі- қон туралы







    Білу және түсіну

    10 мин.




























































    Сабақ-

    тың ортасы


    Зерттеу және талдау

    3 мин.

    Жаңа сабақты түсіндіру

    1. Қазақстандағы көші-қон саясаты бойынша мәліметті студенттер келесі ақпараттан алады. Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

    Ескертпе: Педагог ҚР көші-қон заңнамасында 2020 жылдың 13 мамырдағы енгізілген өзгеріске сәйкес «оралман»сөзі «қандас»сөзімен алмастырылғанын ескерте кетеді.

    Заң халықтың көші-қоны саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, көші-қон процестерінің құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздерін айқындайды.

    «Мәтінмен жеке жұмыс»

    №

    Сұрақтар

    Жауаптар

    1

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

    2

    1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?

    3

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

    4

    Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?


    Өзіңді тексер


    №

    Сұрақтар

    Жауаптар

    1

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады?

    Себебі не?

    Кеңес өкіметі орнаған 1917-1918 жылдары және 1921-1922 жылдар.Бұл кезеңде ашаршылық орын алды. Сондағы ірі ерекшелік: жергілікті халықтың көші-қоны Қазақстаннан сыртқа бағытталса, керісінше өзге ұлт өкілдерінің Қазақстанға көшіп-қонуы жалғасты.


    2

    1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?


    1926 жылғы санатта қазақтар саны 58,5 пайыз болды.

    3

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады?

    Себебі не?

    1926-1939 жылдар- кеңес дәуірі кезеңіндегі Қазақстанға көші-қонның қайтадан жандануы және Қазан төңкерісінен кейінгі көші-қонның қайта өрлеу кезеңі.Бұл ұжымдастыру мен өндірістендіруге байланысты болды.


    4

    Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?

    Бұл кезде республикадағы қазақтардың үлесі 38пайызға төмендеді.

    Терминдерді сәйкестендіріңіз

    Қолданылған әдіс –тәсіл: «Сәйкестендіру тесті»


    Термин

    жауабы

    1.Көші-қон

    А. Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігі.

    2.Демография

    Ә. көшіп келу, бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты немесе уақытша тұру үшін көшіп келуі. 

    3.Диаспора

    Б. жеке тұлғалардың бір мемлекеттен екінші мемлекетке, сондай-ақ мемлекет ішінде тұрақты немесе уақытша, ерікті түрде немесе мәжбүрлі түрде қоныс аударуы;

    4.Эмиграция

    В. кету өз еліндегі тұрғылықты мекенін бөтен елдегі тұрғылықты жерге айырбастау.

    5.Иммиграция

    Г. Белгілі халықтың, ұлттың, ұлыстың этникалық топтың саны, құрамы,өсу динамикасы

    6.Репатриант

    Д. Отанына оралушы адам

    7.Ирридента

    Е. жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының ішінде тұрақты немесе уақытша тұру мақсатында қоныс аударуы;.

    8.Ішкі көші-қон

    Ж. этностың өз тарихи отанында тұрып жатқан, алайда ол аумақ түрлі себептермен өзге ел құрамына еніп, соған байланысты сонда қалып қойған этникалық азшылық


    Тақтаға дұрыс жауап шығарылады

    1-Б

    2-Г

    3-А

    4-С

    5-Ә

    6-Д

    7-Ж

    8- Е


    Дескриптор: сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы студенттер

    1.Сабақ тақырыбына қатысты терминдердің мағынасын түсінеді

    2.Кестені сәйкестендіреді

    Қ.б «Плюс, минус, керемет» әдісімен жұптар бірін-бірі бағалайды



    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

    ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

    Заңы,

    терминде Оқулық,

    дәптер,

    А – 4 форматын

    дағы қағаз, фломастер, түрлі – түсті қағаздар,

    стикерлер.






















    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

    ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

    Заңы,

    «Қазақстан тарихы» оқулығы

    Хресто-

    матия
















    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477







    Қолдану және талдау.

    3 мин.






    Картамен жұмыс. Ұжымдық жұмыс

    1.Қазақ диаспорасы таралып, қоныстанған аумақты белгілеу

    2.Қазақ ирреденттері қоныстанған аумақты

    3.Репатрианттарды қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес қай жерлерге қоныстандыру жүзеге асырылады?

    4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі бағыттары?

    Дескриптор:

    1.Қазақ диаспорасы таралып, қон

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Адилбеков Сержан Жақсылықұлы
    02 Желтоқсан 2021
    4513
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты 1-курс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты 1-курс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын, Көші-қон саясатының демографиялық өзгерісін,Көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейі туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ашық сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты






    Күні: 26.04.2021 ж.

    Педагогтің аты -жөні: Адилбеков С.Ж.






    Курсы: І

    Қатысқандар: 25






    Оқу мақсаты:

    11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;

    Зерттеу сұрағы: Қазақстан халқының демографиясына көші-қон саясаты қалай әсер етті?






    Сабақ мақсаттары:

    Барлығы: көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана алады;








    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Студенттердің басым бөлігі: Көші-қон саясатының демографиялық өзгеріске әсерін түсіне алады;







    Кейбір студенттер: Көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейіне өз ойын айта алады;






    Білу, түсіну, қолдану, талдау






    Бағалау критерийлері

    • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының себептерін, негізгі бағыттары мен басымдықтарын көрсетеді;

    • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының маңызын дәлелдеу;

    • Қазақстандағы демографиялық даму ерекшеліктерін және

    оған көші –қон саясатының қалай әсер еткенін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана отырып түсіндіре алады;

    • Қазіргі Қазақстанның көші-қон саясатының объективтілік деңгейіне өз ойларын білдіре алады;






    Уақыты

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    2 мин.















    10 мин.



















    2 мин.












    3 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі

    Топқа біріктіру:«Үштік» әдіс

    /студенттер отырған орындықтарының артына топ атауы жазылған стикер жапсырылып тұрады, сол арқылы топқа бөлінеді/

    (Демография, диаспора, миграция)

    Топ ішінде жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында

    «Көрші» әдісі

    Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

    ІІ. Өткен тақырыпқа шолу:

    «3 сөйлемдік эссе» әдісі арқылы студенттер 3 сөйлеммен жинақтап, нақты жауап береді.

    1. Өлке тұрғындарының моноэтникалық құрамының өзгере бастауы-

    2. Орыстар-

    3. Украйндықтар-

    4. Немістер-

    5. Татарлар –

    6. Ұйғырлар мен дүнгендер-

    7. Қазақстанға басқа ұлттардың жер аударылуы-


    Критерийлері:

    -Ұзақ және қысқа мерзімді себептерін көрсету;

    -Басқа ұлттардың қай кезеңде келгенін баяндау;

    -Қазақ халқының өмірі мен тұрмысы туралы баяндау;


    Деспкрипторлары;

    -Қоныс аудару саясатының себептерін анықтайды:

    -Басқа ұлттар қандай жағдаймен келгендігін түсіндіреді;

    -Қазақ халқының өмірі мен тұрмысына әсерін анықтайды;

    ІІІ.Сабақ тақырыбын болжамдауға арналған сурет

    1. Педагог: Студенттерді сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Тақырыпты дәптерлеріне жазып алуды ұсынады.

    Бүгінгі сабақта қарастырылатын мәселелер бойынша әртүрлі дереккөздерінен алынған мәтіндерді тыңдайсыздар және салыстырасыздар.Өз ойларыңызды логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізуді үйренесіздер.

    Сөздік жұмысы

    Көші-қоны

    Атажұрт

    Мәжбүрлі

    Біржолата

    Қатынас

    Енді назарымызды ой түрткі сұрақтарына аударайық.

    • Көші-қон саясаты дегеніміз не?

    • Қазақ еліндегі көші –қонның себептері неде?

    • Көші-қон саясаты жаһандық мәселе ме?

    Осы сұрақтарға ойлана отырыңыздар, жауабын сабақ барысындағы ақпараттардан аласыздар.

    Студенттер тақтадан көрсетілген суретке қарап, болжам жасайды.

    1 суретте - Қазақ елінің ата қонысынан көшу сәті бейнеленген.

    2 суретте - Қандастарымыздың атажұрқа оралу сәті бейнеленген.

    3 суретте - Өзге ұлт өкілдерінең өз еліне қоныс аудару сәті бейнеленген.


    Түрлі-түсті стикерлер














    Қазақстан тарихы

    З. А. Джандосова

    23-27 б.


    https://e-history.kz/kz/chronology/event/44

    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. I-IIт. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.



    https://www.youtube.com/watch?v=yaw5iC56mHE ішкі- қон туралы







    Білу және түсіну

    10 мин.




























































    Сабақ-

    тың ортасы


    Зерттеу және талдау

    3 мин.

    Жаңа сабақты түсіндіру

    1. Қазақстандағы көші-қон саясаты бойынша мәліметті студенттер келесі ақпараттан алады. Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

    Ескертпе: Педагог ҚР көші-қон заңнамасында 2020 жылдың 13 мамырдағы енгізілген өзгеріске сәйкес «оралман»сөзі «қандас»сөзімен алмастырылғанын ескерте кетеді.

    Заң халықтың көші-қоны саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, көші-қон процестерінің құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздерін айқындайды.

    «Мәтінмен жеке жұмыс»

    №

    Сұрақтар

    Жауаптар

    1

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

    2

    1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?

    3

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

    4

    Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?


    Өзіңді тексер


    №

    Сұрақтар

    Жауаптар

    1

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады?

    Себебі не?

    Кеңес өкіметі орнаған 1917-1918 жылдары және 1921-1922 жылдар.Бұл кезеңде ашаршылық орын алды. Сондағы ірі ерекшелік: жергілікті халықтың көші-қоны Қазақстаннан сыртқа бағытталса, керісінше өзге ұлт өкілдерінің Қазақстанға көшіп-қонуы жалғасты.


    2

    1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?


    1926 жылғы санатта қазақтар саны 58,5 пайыз болды.

    3

    Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады?

    Себебі не?

    1926-1939 жылдар- кеңес дәуірі кезеңіндегі Қазақстанға көші-қонның қайтадан жандануы және Қазан төңкерісінен кейінгі көші-қонның қайта өрлеу кезеңі.Бұл ұжымдастыру мен өндірістендіруге байланысты болды.


    4

    Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?

    Бұл кезде республикадағы қазақтардың үлесі 38пайызға төмендеді.

    Терминдерді сәйкестендіріңіз

    Қолданылған әдіс –тәсіл: «Сәйкестендіру тесті»


    Термин

    жауабы

    1.Көші-қон

    А. Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігі.

    2.Демография

    Ә. көшіп келу, бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты немесе уақытша тұру үшін көшіп келуі. 

    3.Диаспора

    Б. жеке тұлғалардың бір мемлекеттен екінші мемлекетке, сондай-ақ мемлекет ішінде тұрақты немесе уақытша, ерікті түрде немесе мәжбүрлі түрде қоныс аударуы;

    4.Эмиграция

    В. кету өз еліндегі тұрғылықты мекенін бөтен елдегі тұрғылықты жерге айырбастау.

    5.Иммиграция

    Г. Белгілі халықтың, ұлттың, ұлыстың этникалық топтың саны, құрамы,өсу динамикасы

    6.Репатриант

    Д. Отанына оралушы адам

    7.Ирридента

    Е. жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының ішінде тұрақты немесе уақытша тұру мақсатында қоныс аударуы;.

    8.Ішкі көші-қон

    Ж. этностың өз тарихи отанында тұрып жатқан, алайда ол аумақ түрлі себептермен өзге ел құрамына еніп, соған байланысты сонда қалып қойған этникалық азшылық


    Тақтаға дұрыс жауап шығарылады

    1-Б

    2-Г

    3-А

    4-С

    5-Ә

    6-Д

    7-Ж

    8- Е


    Дескриптор: сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы студенттер

    1.Сабақ тақырыбына қатысты терминдердің мағынасын түсінеді

    2.Кестені сәйкестендіреді

    Қ.б «Плюс, минус, керемет» әдісімен жұптар бірін-бірі бағалайды



    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

    ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

    Заңы,

    терминде Оқулық,

    дәптер,

    А – 4 форматын

    дағы қағаз, фломастер, түрлі – түсті қағаздар,

    стикерлер.






















    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

    ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

    Заңы,

    «Қазақстан тарихы» оқулығы

    Хресто-

    матия
















    http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477







    Қолдану және талдау.

    3 мин.






    Картамен жұмыс. Ұжымдық жұмыс

    1.Қазақ диаспорасы таралып, қоныстанған аумақты белгілеу

    2.Қазақ ирреденттері қоныстанған аумақты

    3.Репатрианттарды қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес қай жерлерге қоныстандыру жүзеге асырылады?

    4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі бағыттары?

    Дескриптор:

    1.Қазақ диаспорасы таралып, қон

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ Басқа
    02.12.2021
    4513
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Адилбеков Сержан Жақсылықұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации