Материалдар / Ашық сабақ Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты 1-курс

Ашық сабақ Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты 1-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын, Көші-қон саясатының демографиялық өзгерісін,Көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2021
3013
13 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ашық сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты






Күні: 26.04.2021 ж.

Педагогтің аты -жөні: Адилбеков С.Ж.






Курсы: І

Қатысқандар: 25






Оқу мақсаты:

11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;

Зерттеу сұрағы: Қазақстан халқының демографиясына көші-қон саясаты қалай әсер етті?






Сабақ мақсаттары:

Барлығы: көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана алады;








Ойлау дағдыларының деңгейлері

Студенттердің басым бөлігі: Көші-қон саясатының демографиялық өзгеріске әсерін түсіне алады;







Кейбір студенттер: Көші-қон саясатының жүзеге асырылу деңгейіне өз ойын айта алады;






Білу, түсіну, қолдану, талдау






Бағалау критерийлері

  • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының себептерін, негізгі бағыттары мен басымдықтарын көрсетеді;

  • Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының маңызын дәлелдеу;

  • Қазақстандағы демографиялық даму ерекшеліктерін және

оған көші –қон саясатының қалай әсер еткенін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалана отырып түсіндіре алады;

  • Қазіргі Қазақстанның көші-қон саясатының объективтілік деңгейіне өз ойларын білдіре алады;






Уақыты

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы

2 мин.















10 мин.



















2 мин.












3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Топқа біріктіру:«Үштік» әдіс

/студенттер отырған орындықтарының артына топ атауы жазылған стикер жапсырылып тұрады, сол арқылы топқа бөлінеді/

(Демография, диаспора, миграция)

Топ ішінде жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында

«Көрші» әдісі

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

ІІ. Өткен тақырыпқа шолу:

«3 сөйлемдік эссе» әдісі арқылы студенттер 3 сөйлеммен жинақтап, нақты жауап береді.

  1. Өлке тұрғындарының моноэтникалық құрамының өзгере бастауы-

  2. Орыстар-

  3. Украйндықтар-

  4. Немістер-

  5. Татарлар –

  6. Ұйғырлар мен дүнгендер-

  7. Қазақстанға басқа ұлттардың жер аударылуы-


Критерийлері:

-Ұзақ және қысқа мерзімді себептерін көрсету;

-Басқа ұлттардың қай кезеңде келгенін баяндау;

-Қазақ халқының өмірі мен тұрмысы туралы баяндау;


Деспкрипторлары;

-Қоныс аудару саясатының себептерін анықтайды:

-Басқа ұлттар қандай жағдаймен келгендігін түсіндіреді;

-Қазақ халқының өмірі мен тұрмысына әсерін анықтайды;

ІІІ.Сабақ тақырыбын болжамдауға арналған сурет

1. Педагог: Студенттерді сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен және бағалау критерийлерімен таныстырады.

Тақырыпты дәптерлеріне жазып алуды ұсынады.

Бүгінгі сабақта қарастырылатын мәселелер бойынша әртүрлі дереккөздерінен алынған мәтіндерді тыңдайсыздар және салыстырасыздар.Өз ойларыңызды логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізуді үйренесіздер.

Сөздік жұмысы

Көші-қоны

Атажұрт

Мәжбүрлі

Біржолата

Қатынас

Енді назарымызды ой түрткі сұрақтарына аударайық.

  • Көші-қон саясаты дегеніміз не?

  • Қазақ еліндегі көші –қонның себептері неде?

  • Көші-қон саясаты жаһандық мәселе ме?

Осы сұрақтарға ойлана отырыңыздар, жауабын сабақ барысындағы ақпараттардан аласыздар.

Студенттер тақтадан көрсетілген суретке қарап, болжам жасайды.

1 суретте - Қазақ елінің ата қонысынан көшу сәті бейнеленген.

2 суретте - Қандастарымыздың атажұрқа оралу сәті бейнеленген.

3 суретте - Өзге ұлт өкілдерінең өз еліне қоныс аудару сәті бейнеленген.


Түрлі-түсті стикерлер














Қазақстан тарихы

З. А. Джандосова

23-27 б.


https://e-history.kz/kz/chronology/event/44

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. I-IIт. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.



https://www.youtube.com/watch?v=yaw5iC56mHE ішкі- қон туралы







Білу және түсіну

10 мин.




























































Сабақ-

тың ортасы


Зерттеу және талдау

3 мин.

Жаңа сабақты түсіндіру

1. Қазақстандағы көші-қон саясаты бойынша мәліметті студенттер келесі ақпараттан алады. Мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

Ескертпе: Педагог ҚР көші-қон заңнамасында 2020 жылдың 13 мамырдағы енгізілген өзгеріске сәйкес «оралман»сөзі «қандас»сөзімен алмастырылғанын ескерте кетеді.

Заң халықтың көші-қоны саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, көші-қон процестерінің құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздерін айқындайды.

«Мәтінмен жеке жұмыс»

Сұрақтар

Жауаптар

1

Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

2

1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?

3

Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады? Себебі не?

4

Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?


Өзіңді тексер


Сұрақтар

Жауаптар

1

Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының бірінші кезеңіне қай жылдар жатады?

Себебі не?

Кеңес өкіметі орнаған 1917-1918 жылдары және 1921-1922 жылдар.Бұл кезеңде ашаршылық орын алды. Сондағы ірі ерекшелік: жергілікті халықтың көші-қоны Қазақстаннан сыртқа бағытталса, керісінше өзге ұлт өкілдерінің Қазақстанға көшіп-қонуы жалғасты.


2

1926 жылғы санатта қазақтар саны неше пайыз болды?


1926 жылғы санатта қазақтар саны 58,5 пайыз болды.

3

Кеңес дәуірі кезінде көші-қон саясатының екінші кезеңіне қай жылдар жатады?

Себебі не?

1926-1939 жылдар- кеңес дәуірі кезеңіндегі Қазақстанға көші-қонның қайтадан жандануы және Қазан төңкерісінен кейінгі көші-қонның қайта өрлеу кезеңі.Бұл ұжымдастыру мен өндірістендіруге байланысты болды.


4

Сол кезеңдегі қазақтардың саны неше пайыз құрады?

Бұл кезде республикадағы қазақтардың үлесі 38пайызға төмендеді.

Терминдерді сәйкестендіріңіз

Қолданылған әдіс –тәсіл: «Сәйкестендіру тесті»


Термин

жауабы

1.Көші-қон

А. Ұлттық ата-жұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін халықтың бір бөлігі.

2.Демография

Ә. көшіп келу, бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты немесе уақытша тұру үшін көшіп келуі. 

3.Диаспора

Б. жеке тұлғалардың бір мемлекеттен екінші мемлекетке, сондай-ақ мемлекет ішінде тұрақты немесе уақытша, ерікті түрде немесе мәжбүрлі түрде қоныс аударуы;

4.Эмиграция

В. кету өз еліндегі тұрғылықты мекенін бөтен елдегі тұрғылықты жерге айырбастау.

5.Иммиграция

Г. Белгілі халықтың, ұлттың, ұлыстың этникалық топтың саны, құрамы,өсу динамикасы

6.Репатриант

Д. Отанына оралушы адам

7.Ирридента

Е. жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасының ішінде тұрақты немесе уақытша тұру мақсатында қоныс аударуы;.

8.Ішкі көші-қон

Ж. этностың өз тарихи отанында тұрып жатқан, алайда ол аумақ түрлі себептермен өзге ел құрамына еніп, соған байланысты сонда қалып қойған этникалық азшылық


Тақтаға дұрыс жауап шығарылады

1-Б

2-Г

3-А

4-С

5-Ә

6-Д

7-Ж

8- Е


Дескриптор: сәйкестендіру кестесін толтыру арқылы студенттер

1.Сабақ тақырыбына қатысты терминдердің мағынасын түсінеді

2.Кестені сәйкестендіреді

Қ.б «Плюс, минус, керемет» әдісімен жұптар бірін-бірі бағалайды



http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

Заңы,

терминде Оқулық,

дәптер,

А – 4 форматын

дағы қағаз, фломастер, түрлі – түсті қағаздар,

стикерлер.






















http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477

ҚР «Халықтың көші-қоны туралы»

Заңы,

«Қазақстан тарихы» оқулығы

Хресто-

матия
















http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477







Қолдану және талдау.

3 мин.






Картамен жұмыс. Ұжымдық жұмыс

1.Қазақ диаспорасы таралып, қоныстанған аумақты белгілеу

2.Қазақ ирреденттері қоныстанған аумақты

3.Репатрианттарды қазіргі кездегі заңнамаға сәйкес қай жерлерге қоныстандыру жүзеге асырылады?

4. ҚР ішкі көші-қонның негізгі бағыттары?

Дескриптор:

1.Қазақ диаспорасы таралып, қон

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!