І. Проблема айқындау (Қызығушылықты ояту, Мотивациялау, Қажеттілік тудыру) | Ынтымақтастық атмосферасы. Психологиялық дайындық Мақсатымыз-білім алу,Міндетіміз-еңбектену.Еңбектену арқылы Беске қолды жеткізу.Топқа бөлінеді«Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл күйлерін білдіреді. | Сабақтың өту барысы:Ұйымдастыру кезеңі.Үйге берілген тапсырманы тексеру.Жаңа тақырыпты түсіндіру.Тапсырмаларды орындау.Сабақты бекіту.Үйге тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақтар қоямын:1.Бейнелеу өнері дегеніміз не?2. Жылы және суық түстерге қандай түстерді жатқызамыз?3.Пейзаж дегеніміз не?4.Натюрморт дегеніміз не?5.Қарама-қарсы түстер дегеніміз не?6.Жақын түстер дегеніміз не?7.Пуантализм дегеніміз не?Бейнелеу өнерінің жанрлары қандай?1.Натюрморт 2.Пейзаж3.Портрет |
ІІ. Проблема шешу(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу) | Негізгі әрекет Жаңа тақырыпты меңгереді.Практикалық жұмыс.Аталған үш топ берілген тапсырмаларды орындайды.(нобай жасайды)Салған суреттерінің мағынасын ашу.Сергіту сәті 1 мин Біз суретші баламыз,Орнымыздан тұрамыз,Суретті де саламыз,Толқындарды оң жақ пенСолжаққа да сызамыз.Бейнелерді салып ап,Әдемі етіп бояймыз,Тыныққан соң аз ғана,Орнымыздан қонамыз. | Негізгі әрекет Жаңа сабақты түсіндіру.Сабақтың барысы: Жаңа сабақ.Қазақ бейнелеу өнері өзінің бастауын көне тас, қола, темір дәуірлеріндегі жартас суреттерінен, одан қалды сақ-скиф, ғұндар және түрік қағанаты заманынан алады. Ал нағыз кескіндемелік кәсіби бейнелеу өнері ХІХ ғасырдағы ұлы бабамыз – ғалым Ш. Уәлихановтан басталады. Одан бері бейнелеу өнерінің негізін қалаған классик суретшілеріміз: Ә. Қастеев, Н. Г.Хлудов, Орал Таңсықбаевтарды атауға болады. Бұлардан кейінгі буын ұрпақ суретшілері қазақ өнерін әлем танитындай деңгейге көтерді. Әйгілі саяхатшы-ғалым Шоқан Уәлиханов туралы жазылған зерттеу кітаптары өте көп, алайда, оның көбінде суретшілік қыры қалыс қалдырылып жатады. Ш. Уәлиханов – адам мінез-құлқын дөп басып бере алатын психолог, жоғары шеберліктегі суретші. Оның көптеген портреттік еңбектері ішкі психологиялық сезімге құрылған озық туындылар. Оның «Би Сартай», «Сұлтан Мамырхан Рүстемов», «Ханқожа Уәлиханов» портреттерінде дәрежелері шамалас болса да, әр кейіпкерді өзіндік тұғырда білгірлікпен бейнелей бергендігін мамандар жиі айтады. Шоқанның сурет техникасын,ілім заңдылықтарын жете білетіні еңбектерінен білініп тұрадыЖоспар:а\ қазақстанның көрнекті суретшілеріә\ Ә. Қастеевтің өмірі мен шығармаларыб\ Айша Ғалымбаеваның өмірі мен шығармаларыв\ Қанапия Телжановтың өмірі мен шығармаларыӘ. Қастеевтің өмірі мен шығармаларыОл 1924 жылы Жаркент қаласының жанындағы ауылда шаруа отбасында дүниеге келді. Ә. Қастеев әкесінен жастай қалып, іні қарындастарын өсіруге апасына көмек көрсетті. Ә. Қастеевтің апасы бау, басқұр тоқитын шебер адам болған. Қастеевтің суретші болуына және халықтың сәндік қол өнеріне қызығуына өзінің туған апасының ықпалы зор болды. Ә, Қастеевтің таланты Қазан революциясынан кейін бағаланып, ол Алматы қаласына суретші Н. Т. Хлудовтың шеберханасына оқуға жіберілді.Шығармалары;«Топтық портрет», «Көгілдір киім киген қыз», «Тігінші», «Тоқымашы», «Қарындас портреті», «Автопортрет» «Тау пейзажы», «Медеу келбеті», «Бие сауу», «Құдықтың басындағы бай мен жарлы», «Қалың малға сатылған қыз», «Шөп шабу», «Колхоздың сүт фермасы», «Колхоз тойы», «Колхоз қырманы». т. БАйша Ғалымбаеваның өмірі мен шығармалары.Айша Ғалымбаева 1917 жылы 19 желтоқсанда дүниеге келген. Ол 1943 жылы Алматы көркемсурет училищесін, онан соң 1949 жылы Бүкілодақтық мемлекеттік киноматография институтының көркемдік - сәндік бөлімін бітірді. . Негізгі еңбектері: «Батыр Ана», «Сәукеле», «Көктем және күз» және т. б. |