Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Қазақстан суретшілері " 3 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып педагогикалық білімі бар мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Мамыр 2018
1003
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспарыМерзімі:08.05.2018жПән:Бейнелеу өнеріСынып: 3АСабақтың тақырыбы: Қазақстан суретшілері.Сабақтың мақсаты: Оқушыларды шетел суретшілерімен таныстыру,білім қорын молайту,бейнелеу өнері шығармаларын ажырата алуды үйрету,әсемдікке баулу.Күтілетін нәтиже: Түс және символ туралы ақпаратпен толығады. Бала өз бетімен жұмыс жасап үйренеді.Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Көркемсуретті альбомдар, қарапайым қарындаш түрлері, өшіргіш, акварель, гуашь, су, қылқалам, сондай-ақ бейнелеу өнеріне қосымша оқулықтар, т.бӘдіс тәсілдер: «Сұрақ-жауап», «Кім жылдам» әдісі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарыМерзімі:08.05.2018жПән:Бейнелеу өнеріСынып: 4гСабақтың тақырыбы: Шетел суретшілеріСабақтың мақсаты: Қазақстанның көрнекті суретшілері мен олардың шығармаларымен таныстыру.тәрбиелілігі: Өнер тілін меңгертуге көмектесу, суретшілер өнеріне сүйіспеншілігін ояту және мәдениетке құрметпен қарау сезімін тәрбиелеу.дамытушылығы: Ұлттық өнерді терең танып білуге, талғамдарын кеңейту, ізденістік ойлау түрін қалыптастыру, рухани әлемін байыту.Күтілетін нәтиже: Түс және символ туралы ақпаратпен толығады. Бала өз бетімен жұмыс жасап үйренеді.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, тестілік тапсырма, карточкаларСабақта қолданылатын әдіс тәсілдер: Түсіндірмелі, сұрақ - жауап, жеке.
Сабақ кезеңдері | Тәсілдер/ Оқушы әрекеттері | Мұғалімнің әрекеттері/ Уақыт |
І. Проблема айқындау (Қызығушылықты ояту, Мотивациялау, Қажеттілік тудыру) | Ынтымақтастық атмосферасы. Психологиялық дайындық Мақсатымыз-білім алу,Міндетіміз-еңбектену.Еңбектену арқылы Беске қолды жеткізу.Топқа бөлінеді«Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл күйлерін білдіреді. | Сабақтың өту барысы: |
ІІ. Проблема шешу(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу) | ||
ІІІ. Проблема шешімін қорытындылау | Тапсырмаларды орындайды | 3) Қорытындылау.Тапсырма беру.Жаңа білімді бекіту |
ІV.Бағалау. Рефлексиялық-бағалау кезеңі: | 4) Бағалау: Бірін-бірі бағалау | 4) Бағалау:Оқушылардың не үйренгендігін айқындайды.Рефлекция тудырады.Оқушылардымадақтайды.Бағалайды. 4 мин |
V.Кері байланыс. | «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау | Кері байланыс жасау. |
VI.Үйге тапсырма. | Суретшілердің өмірі мен шығармашылығымен танысу |
Қысқа мерзімді сабақ жоспарыМерзімі:08.05.2018жПән:Бейнелеу өнеріСынып: 4гСабақтың тақырыбы: Шетел суретшілеріСабақтың мақсаты: Қазақстанның көрнекті суретшілері мен олардың шығармаларымен таныстыру.тәрбиелілігі: Өнер тілін меңгертуге көмектесу, суретшілер өнеріне сүйіспеншілігін ояту және мәдениетке құрметпен қарау сезімін тәрбиелеу.дамытушылығы: Ұлттық өнерді терең танып білуге, талғамдарын кеңейту, ізденістік ойлау түрін қалыптастыру, рухани әлемін байыту.Күтілетін нәтиже: Түс және символ туралы ақпаратпен толығады. Бала өз бетімен жұмыс жасап үйренеді.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, тестілік тапсырма, карточкаларСабақта қолданылатын әдіс тәсілдер: Түсіндірмелі, сұрақ - жауап, жеке.
Сабақ кезеңдері | Тәсілдер/ Оқушы әрекеттері | Мұғалімнің әрекеттері/ Уақыт |
І. Проблема айқындау (Қызығушылықты ояту, Мотивациялау, Қажеттілік тудыру) | Ынтымақтастық атмосферасы. Психологиялық дайындық Мақсатымыз-білім алу,Міндетіміз-еңбектену.Еңбектену арқылы Беске қолды жеткізу.Топқа бөлінеді«Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл күйлерін білдіреді. | І. Ұйымдастыру бөлімі: амандасу; түгелдеу;оқушыныңназарын сабаққа аудару; оқу құралдарының дайындығын тексеруІІ. Откен сабақтарды еске түсіру:1. Адамның көркем бейнесі. (Портрет)2. Жансыз заттарды бейнелеу.(Натюрморт)3. Әрбір ұлттың тарихымен сабақтаса дамып келе жатқан халықтық көркем туынды. (Қолөнер)4. Бояу езуге, араластыруға пайдаланатын жұқа тақтайша.( Палитра)5. Қазіргі заман талабына сай өте қажетті өнердің бір саласы.(Дизайн )6. Зәулім ғимарат, құрылыстарда бедерлеу мен нақыш өнері.(Сәулет)7. Бір түсті бояу, қарындаш, көмір, т. б бейнелеу өнерінің құралдарымен орындалған көркем шығарма. (Графика) |
ІІ. Проблема шешу(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу) | Сабақтың барысы: Тициан-ұлы итальян суретшісі.Оны Венецияның ең үздік суретшісі деп мойындағанда оның жасы 30-толмаган.Ең әйгілі портреті»Қолғап киген жасөспірім» картинасында ойға шомған жас жігітті бейнелеген.Альбрехт Дюрер -өз автопортретін 13-жасында салған.Ол өте әсершіл суретші болған.Жануар,өсімдіктерді анық ,дәл шынайы өмірді бейнелеген.Клод Моне- француз суретшісі.Картиналарын ашық кеңістікте бейнелеген.Нақты жарық пен жай-күйді көрсету үшінол бірнеше картиналарды қатар салған.Күн сәулесі салынған картиналарында түстерді түрлерге құбылтып,,көңіл-күйді өзгертетінін байқауға болады.Камиль Писсарро- француз суретшісі.Жас суретшілерге қол ұшын берген.Суретшілер арасында ол адалдығы мен ақкөңілдігі үшін үлкен құрметке ие болған.Ол жазақ дала,ағаштар,кішкене деревняларды бейнелеген.Бейнелеген басты «қахарманы» Париж қаласы еді.Суретшілер туралыТициан-итальян суретшісі.Оны «кескіндемешілердің королі және корольдердің ішіндегі кескіндемеші» деп атаған.30-жасында Венецияның ең үздік суретшісі деген атқа ие болды.Император 5-ші Карл суретшінің жерге түсіп кеткен қылқаламын көтеріп «Тицианға император қызмет етсе де артық етпейді»деген екен.Оның әйгілі портретіі «Қолғап киген жасөспірім» картинасында ойға батқан жас жігітті бейнелеген. «Үй қоянын ұстаған мадонна» картинасы ғажайып шығармаларының бірі.Париждің атақты мұражайы- Луврде САҚТАЛҒАН. | |
ІІІ. Проблема шешімін қорытындылау | Тапсырмаларды орындайды | 3) Қорытындылау.Тапсырма беру.Жаңа білімді бекіту |
ІV.Бағалау. Рефлексиялық-бағалау кезеңі: | 4) Бағалау: Бірін-бірі бағалау | 4) Бағалау:Оқушылардың не үйренгендігін айқындайды.Рефлекция тудырады.Оқушылардымадақтайды.Бағалайды. 4 мин |
V.Кері байланыс. | «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау | Кері байланыс жасау. |
VI.Үйге тапсырма. | Суретшілердің өмірі мен шығармашылығымен танысу |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)