Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қазақ хандығы -Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет

    Педагогтің аты-жөні:

    Турысова Фарида Муксумалиевна.

    Күні:

    25.01.2023 ж

    Сынып: 10 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    &33-34. ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігі және олардың Еуразиядағы тарихи үдерістерге әсері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.2.5 – ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысында әсер ету дәрежесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындайды: Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін анықтайды; Азия мен Еуропа арасындағы Жошы ұлысын анықтайды; Жошы ұлысы және Русь туралы анықтайды; (білу, түсіну)

    Басым бөлігі орындайды: Алтын Орда және Бейбарыс сұлтан туралы сипаттама береді (қолдану)

    Кейбір оқушылар орындайды: Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын қандай факторлар дағдарысқа әкелгендігін ПОПС әдісі арқылы талдайды, дәлелдейді; (талдау)

    Бағалау критерийлері

    - Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін біледі, түсінеді;

    - Азия мен Еуропа арасындағы Жошы ұлысын анықтайды;

    - Жошы ұлысы және Русь туралы түсіндіреді;

    - Алтын Орда және Бейбарыс сұлтан туралы түсіндіреді;

    - Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын қандай факторлар дағдарысқа әкелгендігін дәлелмен келтіре алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 мин.








    Білім алушылармен амандасу, сыныпты түгендеу, сыныпты 3 топқа әр түрлі желілердің суреттері арқылы бөлемін. Желі суретінің артына сандар жазылған. Сол сандар бойынша1саны түскен оқушы 1 топ-Жошы ұлысы, 2 саны түскен оқушы 2 топ-Еуропа, 3 саны түскен оқушы 3 топ – Азия тобына отыруларын сұраймын.

    Алдыңғы білімді «Фотобокс» әдісі арқылы қорытындылаймын, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Оқушылар өздеріне ұнаған желі суретін алады. Алып болған соң суреттің артын қарайды, қай сан түседі сол топқа отырады. 1саны түскен оқушы 1 топ-Жошы ұлысы, 2 саны түскен оқушы 2 топ-Еуропа, 3 саны түскен оқушы 3 топ - Азия. Алдыңғы білімді «Фотобокс» әдісі арқылы қорытындылайды. Бүгінгі сабақтың тақырыбымен, бағалау критерийлерімен танысады.



    «Білім заряды» арқылы бағалау



    Желі суреттері

    Сабақтың ортасы

    30 мин




    Барлық оқушылар орындайды:

    1-тапсырма:

    1-топ: Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін сурет пен карта арқылы түсіндіріңдер.


    2-топ: Еуразия аумақтарындағы Жошы ұлысын картадан көрсетіңдер.

    Картамен жұмыс.


    3-топ: Жошы ұлысы және Русь туралы түсіндіріңдер. «Кластер» әдісі

    Shape1 Shape2

    Shape3



    1. Суретте (түсі, пішіні, өлшемі).

    2. Салыстыр (неге ұқсас, неге ұқсамайды?).

    3. Байланыстыр (бұл туралы ойлағаныңызды көзге елестетіңіз).

    4. Таңда (Неден жасалған? Неден тұрады? Не үшін?).

    5. Қолдан (бұнымен не жасауға болады?).

    6. Дәлелде («ия», «жоқ» деп оған дәлел келтіру, бұл жақсы ма, әлде жаман ба? Неге?)



    Shape5 Shape4



    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.


    -Моңғол басқыншылығы мен Жошы ұлысы (Алтын Орда) сияқты ірі Еуразия мемлекетінің пайда болуы, Батыс пен Шыңғысты жақындастырғанын анықтайды.

    (2 балл)





    -Жошы ұлысы аумағы: Еділ бойы, Солтүстік Кавказ, оңтүстік орыс далалары, Қара теңіз жағалауы, Қырым, Дунай өзеніне дейінгі Венгрия мен Трансильванияның бір бөлігін қамтиды. Картадан көрсетіп анықтайды. (2 балл)




    - 1240 жылы Алтын Орда тарапынан Солтүстік Шығыс Руске жорық жасамауы А.Невскийдің еңбегін және Өзбек хан тұсында көптеген орыс қалалары ойрандалғанын 1380 жылы Куликова даласында Дмитрий Донской әскері Мамай әскерін жеңгенін, 1382 жылы Тоқтамыс Мәскеуді алғанын түсіндіреді.

    (2 балл)

    Бағалау




    «Білім заряды» арқылы бағалау Жалпы 2 балл

    Ресурстар




    Оқулық, жұмыс дәптерлері, карта, сурет, А3 қағазы.


    Басым бөлігі орындайды.

    2-тапсырма: Алтын Орда мен Бейбарыс сұлтан қарым-қатынастарын түсіндір.

    Кестемен жұмыс. Жұппен орындау.




    Қарым-қатынастары

    Алтын Орда



    Бейбарыс Сұлтан



    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.

    - Алтын Орданың Мысырмен (Египет) қарым-қатынастары ерекше болғанын әңгімелейді, кестеге жазады; (1 балл)

    -Мысыр сұлтаны Бейбарыс Беркемен одақтасуды қарастырғанын айтады; (1 балл)

    - Хулагуден қауіптенген Мысыр сұлтаны Бейбарс Беркемен одақтасуға ұмтылуын түсіндіреді; (1 балл)

    -Бейбарыс сұлтанның Беркеге жазған хаты Алтын Орда мен Мысырдың арасындағы дипломатиялық қарым-қатынаста болғанын анықтайды; (1 балл)

    «Білім заряды» арқылы бағалау



    Жалпы балл саны - 4 балл

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, кесте.






    Қарым-қатынастары

    Алтын Орда



    Бейбарыс Сұлтан




    Кейбір оқушылар орындайды:

    3 -тапсырма: ПОПС әдісі арқылы жеке жұмыс. Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын 4 факторлардың дағдарысқа әкелгендігін анықтайды

    Бірінші сөйлем менің ойымша....

    Екінші сөйлем мен оны былай түсіндіремін ...

    Үшінші сөйлем оны мен мына фактілермен және салдармен дәлелдеймін

    Төртінші сөйлем қорытындылаймын






    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.

    - 1 фактор: Алтын Ордадағы биліктің ішкі дағдарысы болғанын анықтайды; (1 балл)

    -2 фактор: Юань әулетінің жойылуына байланысты Ұлы Жібек жолындағы сауданың бәсеңдеуін түсіндіреді; (1 балл)

    - 3 фактор: ХІV ғасырдың соңғы ширегінде Даладағы экономикалық дағдарыс туралы дәлелмен айтады; (1 балл)

    - 4 фактор: Тоқтамыстың Темірден жеңілуі және Алтын ордалық қалалардың қиратылуын қорытындылайды. (1 балл)

    «Білім заряды» арқылы бағалау

    Жалпы балл саны - 4 балл

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, А3 қағазы.



    Сабақтың соңы

    7 мин

    Үйге тапсырма: &33-34. ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігі және олардың Еуразиядағы тарихи үдерістерге әсері. Оқу, Алтын Орданың хандарын ретімен жазып келу.

    Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын «Тik-Tok» әдісі арқылы тыңдаймын.

    сабақ ұнады ма?

    тағы не білгің келеді?

    ұнаса несімен ұнады? Осы арқылы кері байланыс жасатамын.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар-

    дың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үй тапсырмасын түртіп алады. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмаларды орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    сабақ ұнады ма?

    тағы не білгің келеді?

    ұнаса несімен ұнады? Осы кері байланыстың ішінен біреуін алып жазып, тақтада тұрған «Тik-Tok» қалташықтың сәйкес келетініне салады.


    Оқушылардың жинаған білім зарядына қарай есептеліп, 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша

    бағаланады. Марапаттау ретінде орындықтарының астында жасырылған сыйлықты алуларын сұраймын.

    «Тik-Tok» суреті



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турысова Фарида Муксумалиевна
    24 Қазан 2023
    877
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Қазақстан тарихы. 10 сынып. ЖМБ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Қазақстан тарихы. 10 сынып. ЖМБ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан тарихы бойынша сай жасалған. Тақырыбы &33-34. ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігі және олардың Еуразиядағы тарихи үдерістерге әсері.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қазақ хандығы -Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет

    Педагогтің аты-жөні:

    Турысова Фарида Муксумалиевна.

    Күні:

    25.01.2023 ж

    Сынып: 10 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    &33-34. ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігі және олардың Еуразиядағы тарихи үдерістерге әсері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.2.5 – ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысында әсер ету дәрежесін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындайды: Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін анықтайды; Азия мен Еуропа арасындағы Жошы ұлысын анықтайды; Жошы ұлысы және Русь туралы анықтайды; (білу, түсіну)

    Басым бөлігі орындайды: Алтын Орда және Бейбарыс сұлтан туралы сипаттама береді (қолдану)

    Кейбір оқушылар орындайды: Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын қандай факторлар дағдарысқа әкелгендігін ПОПС әдісі арқылы талдайды, дәлелдейді; (талдау)

    Бағалау критерийлері

    - Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін біледі, түсінеді;

    - Азия мен Еуропа арасындағы Жошы ұлысын анықтайды;

    - Жошы ұлысы және Русь туралы түсіндіреді;

    - Алтын Орда және Бейбарыс сұлтан туралы түсіндіреді;

    - Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын қандай факторлар дағдарысқа әкелгендігін дәлелмен келтіре алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 мин.








    Білім алушылармен амандасу, сыныпты түгендеу, сыныпты 3 топқа әр түрлі желілердің суреттері арқылы бөлемін. Желі суретінің артына сандар жазылған. Сол сандар бойынша1саны түскен оқушы 1 топ-Жошы ұлысы, 2 саны түскен оқушы 2 топ-Еуропа, 3 саны түскен оқушы 3 топ – Азия тобына отыруларын сұраймын.

    Алдыңғы білімді «Фотобокс» әдісі арқылы қорытындылаймын, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Оқушылар өздеріне ұнаған желі суретін алады. Алып болған соң суреттің артын қарайды, қай сан түседі сол топқа отырады. 1саны түскен оқушы 1 топ-Жошы ұлысы, 2 саны түскен оқушы 2 топ-Еуропа, 3 саны түскен оқушы 3 топ - Азия. Алдыңғы білімді «Фотобокс» әдісі арқылы қорытындылайды. Бүгінгі сабақтың тақырыбымен, бағалау критерийлерімен танысады.



    «Білім заряды» арқылы бағалау



    Желі суреттері

    Сабақтың ортасы

    30 мин




    Барлық оқушылар орындайды:

    1-тапсырма:

    1-топ: Жошы ұлысы еуразиялық держава екендігін сурет пен карта арқылы түсіндіріңдер.


    2-топ: Еуразия аумақтарындағы Жошы ұлысын картадан көрсетіңдер.

    Картамен жұмыс.


    3-топ: Жошы ұлысы және Русь туралы түсіндіріңдер. «Кластер» әдісі

    Shape1 Shape2

    Shape3



    1. Суретте (түсі, пішіні, өлшемі).

    2. Салыстыр (неге ұқсас, неге ұқсамайды?).

    3. Байланыстыр (бұл туралы ойлағаныңызды көзге елестетіңіз).

    4. Таңда (Неден жасалған? Неден тұрады? Не үшін?).

    5. Қолдан (бұнымен не жасауға болады?).

    6. Дәлелде («ия», «жоқ» деп оған дәлел келтіру, бұл жақсы ма, әлде жаман ба? Неге?)



    Shape5 Shape4



    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.


    -Моңғол басқыншылығы мен Жошы ұлысы (Алтын Орда) сияқты ірі Еуразия мемлекетінің пайда болуы, Батыс пен Шыңғысты жақындастырғанын анықтайды.

    (2 балл)





    -Жошы ұлысы аумағы: Еділ бойы, Солтүстік Кавказ, оңтүстік орыс далалары, Қара теңіз жағалауы, Қырым, Дунай өзеніне дейінгі Венгрия мен Трансильванияның бір бөлігін қамтиды. Картадан көрсетіп анықтайды. (2 балл)




    - 1240 жылы Алтын Орда тарапынан Солтүстік Шығыс Руске жорық жасамауы А.Невскийдің еңбегін және Өзбек хан тұсында көптеген орыс қалалары ойрандалғанын 1380 жылы Куликова даласында Дмитрий Донской әскері Мамай әскерін жеңгенін, 1382 жылы Тоқтамыс Мәскеуді алғанын түсіндіреді.

    (2 балл)

    Бағалау




    «Білім заряды» арқылы бағалау Жалпы 2 балл

    Ресурстар




    Оқулық, жұмыс дәптерлері, карта, сурет, А3 қағазы.


    Басым бөлігі орындайды.

    2-тапсырма: Алтын Орда мен Бейбарыс сұлтан қарым-қатынастарын түсіндір.

    Кестемен жұмыс. Жұппен орындау.




    Қарым-қатынастары

    Алтын Орда



    Бейбарыс Сұлтан



    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.

    - Алтын Орданың Мысырмен (Египет) қарым-қатынастары ерекше болғанын әңгімелейді, кестеге жазады; (1 балл)

    -Мысыр сұлтаны Бейбарыс Беркемен одақтасуды қарастырғанын айтады; (1 балл)

    - Хулагуден қауіптенген Мысыр сұлтаны Бейбарс Беркемен одақтасуға ұмтылуын түсіндіреді; (1 балл)

    -Бейбарыс сұлтанның Беркеге жазған хаты Алтын Орда мен Мысырдың арасындағы дипломатиялық қарым-қатынаста болғанын анықтайды; (1 балл)

    «Білім заряды» арқылы бағалау



    Жалпы балл саны - 4 балл

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, кесте.






    Қарым-қатынастары

    Алтын Орда



    Бейбарыс Сұлтан




    Кейбір оқушылар орындайды:

    3 -тапсырма: ПОПС әдісі арқылы жеке жұмыс. Еуразиялық держава ретінде Жошы ұлысын 4 факторлардың дағдарысқа әкелгендігін анықтайды

    Бірінші сөйлем менің ойымша....

    Екінші сөйлем мен оны былай түсіндіремін ...

    Үшінші сөйлем оны мен мына фактілермен және салдармен дәлелдеймін

    Төртінші сөйлем қорытындылаймын






    Дескриптор: Оқушының іс-әрекеті.

    - 1 фактор: Алтын Ордадағы биліктің ішкі дағдарысы болғанын анықтайды; (1 балл)

    -2 фактор: Юань әулетінің жойылуына байланысты Ұлы Жібек жолындағы сауданың бәсеңдеуін түсіндіреді; (1 балл)

    - 3 фактор: ХІV ғасырдың соңғы ширегінде Даладағы экономикалық дағдарыс туралы дәлелмен айтады; (1 балл)

    - 4 фактор: Тоқтамыстың Темірден жеңілуі және Алтын ордалық қалалардың қиратылуын қорытындылайды. (1 балл)

    «Білім заряды» арқылы бағалау

    Жалпы балл саны - 4 балл

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, А3 қағазы.



    Сабақтың соңы

    7 мин

    Үйге тапсырма: &33-34. ХІІІ-ХVғғ. мемлекеттердің геосаяси белсенділігі және олардың Еуразиядағы тарихи үдерістерге әсері. Оқу, Алтын Орданың хандарын ретімен жазып келу.

    Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын «Тik-Tok» әдісі арқылы тыңдаймын.

    сабақ ұнады ма?

    тағы не білгің келеді?

    ұнаса несімен ұнады? Осы арқылы кері байланыс жасатамын.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар-

    дың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Үй тапсырмасын түртіп алады. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмаларды орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    сабақ ұнады ма?

    тағы не білгің келеді?

    ұнаса несімен ұнады? Осы кері байланыстың ішінен біреуін алып жазып, тақтада тұрған «Тik-Tok» қалташықтың сәйкес келетініне салады.


    Оқушылардың жинаған білім зарядына қарай есептеліп, 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша

    бағаланады. Марапаттау ретінде орындықтарының астында жасырылған сыйлықты алуларын сұраймын.

    «Тik-Tok» суреті



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 10 сынып
    24.10.2023
    877
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турысова Фарида Муксумалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации