Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары" 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
дайын қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1004
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :

Мектеп : «№74 Ж.Баласағұн атындағы жалпы орта

мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні : 19.12.17ж

Мұғалімнің аты – жөні Отарина Айман Сергеевна

Сынып : 11 а

Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы : Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтемесі

Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары туралы біледі.

Сабақ мақсаттары

Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары туралы біле отырып, тарихи деректермен жұмыс жасай алады.

Тілдік мақсат

Тілдік дағдыларын дамытып, арнайы-пәндік ғылыми тілдің оқытылуын қалыптастыру.

Жазылым - картамен жұмыс.

Айтылым – постер қорғайды.

Оқылым – мәтінмен жұмыс.

Бағалау критерийлері


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» 6 құндылығы

Өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету

Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау,

Қарым-қатынас жасау қабілеті,

Өмір бойы білім алу.

Пән аралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы, география

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта және материалды көркемдік тұрғыда көрсету үшін презентациялық бағдарлама қолданылады

Бастапқы білім


Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз ?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - ірекеттер

Ресурстар


Сабақ барысы











Сабақтың ортасы \ сабақтың негізгі бөлімі










Сабақтың соңы

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,оқу-құралдарын алғызу,зейіндерін сабаққа аудару, сабақтың мақсатымен таныстыру.Топқа бөлу.

Үй тапсырмасына шолу

«Зымыран сұрақтар» әдісі

  1. Қазақстандағы ауыр өнеркәсіпті дамытудағы кедергілер мен қиындықтар ата?

  2. Индустрияландыру барысы неде?

  3. Түрксіб теміржолының салынуынад кімдер басшылық жасады?

  4. Қазақстан металлургиясы қалай дамыды?


«Конверт» әдісі

Топтық. Жұптық жұмыс

  1. Қазақстанда өнеркәсіптің дамуы

  2. Қазақстандағы индустрияландыру

  3. Жұмысшы табының қалыптасуы


Сабақты бекіту:

«Күн шуақ » әдісі

Сұрақ-жауап

Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:

Жасыл түс осы секілді тапсырмалар көбірек

болса

Сары түс ұнады, бірақ барлығы емес

Қызыл түс сабақ мүлдем ұнамады

Үйге: Қосымша дереккөздерден мәлімет әкелу

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер











Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз ?

Саралау іріктелген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтежелер, оқушыға дербес қолдау көрсету , оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып (Гарднердің жиындық зият терориясы) түрінде болуы мүмкін . Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып , сабақтың кез –келген кезеңінде қолданыла алады

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс – тәсілдеріңізді жасаңыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс – әрекеттер түрлері . Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Жалпы баға (мұғалімнің рефлексиясы)

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ?)

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік \ қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .

Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?



Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?



Жеткізбесе неліктен ?



Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?



Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?



Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!