Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : | Мектеп : «№74 Ж.Баласағұн атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні : 19.12.17ж | Мұғалімнің аты – жөні Отарина Айман Сергеевна |
Сынып : 11 а | Қатысқандар саны : | Қатыспағандар саны : |
Сабақ тақырыбы : Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтемесі | Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары туралы біледі. |
Сабақ мақсаттары | Қазақстанда жұмысшы табының қалыптасуы,өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары туралы біле отырып, тарихи деректермен жұмыс жасай алады. |
Тілдік мақсат | Тілдік дағдыларын дамытып, арнайы-пәндік ғылыми тілдің оқытылуын қалыптастыру.Жазылым - картамен жұмыс. Айтылым – постер қорғайды.Оқылым – мәтінмен жұмыс. |
Бағалау критерийлері |
|
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік ел» 6 құндылығыӨз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйретуШығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, Қарым-қатынас жасау қабілеті, Өмір бойы білім алу. |
Пән аралық байланыстар | Дүниежүзі тарихы, география |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта және материалды көркемдік тұрғыда көрсету үшін презентациялық бағдарлама қолданылады |
Бастапқы білім |
|
Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз ? |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - ірекеттер | Ресурстар |
Сабақ барысы
Сабақтың ортасы \ сабақтың негізгі бөлімі
Сабақтың соңы | І. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу,оқу-құралдарын алғызу,зейіндерін сабаққа аудару, сабақтың мақсатымен таныстыру.Топқа бөлу. Үй тапсырмасына шолу «Зымыран сұрақтар» әдісіҚазақстандағы ауыр өнеркәсіпті дамытудағы кедергілер мен қиындықтар ата?Индустрияландыру барысы неде?Түрксіб теміржолының салынуынад кімдер басшылық жасады?Қазақстан металлургиясы қалай дамыды?
«Конверт» әдісіТоптық. Жұптық жұмысҚазақстанда өнеркәсіптің дамуыҚазақстандағы индустрияландыруЖұмысшы табының қалыптасуы
Сабақты бекіту:«Күн шуақ » әдісіСұрақ-жауапКері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болсаСары түс – ұнады, бірақ барлығы емесҚызыл түс – сабақ мүлдем ұнамадыҮйге: Қосымша дереккөздерден мәлімет әкелу | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз ?Саралау іріктелген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтежелер, оқушыға дербес қолдау көрсету , оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып (Гарднердің жиындық зият терориясы) түрінде болуы мүмкін . Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып , сабақтың кез –келген кезеңінде қолданыла алады | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс – тәсілдеріңізді жасаңыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс – әрекеттер түрлері . Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
Жалпы баға (мұғалімнің рефлексиясы)Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ?)1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік \ қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы
| Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз . |
Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?
|
|
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?
|
|
Жеткізбесе неліктен ?
|
|
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
|
|
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
|
|
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ? |
|