Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеу орталықтары, 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: |
Мектеп: Төле би атындағы №8 гимназия |
|
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Баубекова Э. |
|
|||||||||||
Сынып: 6 «З» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеу орталықтары |
|
|||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету |
|
|||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Қазақстандағы пайдалы кен орындарын және олардың қолданылу аймағын анықтауды үйренесің. |
|
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
Пайдалы қазбалардың түрлерімен танысады олардың адамға тигізетін пайдасы мен зиянын түсінеді. Пайдалы қазбалардың кен орындары, шартты белгілері, өндіру әдісі жайлы түсінік алады. |
|
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау |
|
|||||||||||
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік |
|
|||||||||||
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. |
|
|||||||||||
АКТ дағдысынқолдану |
Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. |
|
|||||||||||
Жоспар |
|
||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
Пайдалы қазбалардың түрлерін бірнеше топқа
бөле отырып, олар туралы білім түсініктерімізді
кеңейтеміз - Пайдалы қазбаларды кімдер
зерттейді? |
Слайд |
|||||||||||
Сабақтың ортасы 15 мин 10 мин |
Мұнай мен газ, көмір және уран
Мұнай мен газ, Асбест , фосфорит, тұз, құрылыс материалдары көмір және уран Кластер әдісі бойынша әр топқа тапсырма беріледі 1.Тапсырма: Пайдалы қазбалардың түрлерін
бірнеше топқа бөле отырып, олар туралы білім түсініктерімізді
кеңейтеміз 1 топ: «Мұнай» Пайдалы және қазбалар сөздерінің мағынасын анықты. Сөз сөздің мағынасы Пайдалы_________________________________________________________________ Қазбалар ________________________________________________________________ Дискриптор: 1.Мағынасы бойынша бұл сөздерде қандай байланыс бар екенін түсінеді. 2.Қазбаларды неліктен пайдалы деп айтатынын талқылайды. 2 топ: «Алтын»
Дискриптор: 2.Пайдалы қазбаларға мысал келтіреді. 3 топ: «Асбест» 1.Өз біліміңді және оқулық мәтінін пайдаланып кестені толтыр Пайдалы қазбалар: Сазбалшық___Құрылыста______________________ Әктас _______ Құрылыста_____________________ Мұнай __________Отын ретінде________________ Құм____________Құрылыста___________________ Табиғи газ_________ Отын ретінде _____________ Таскөмір___________ Отын ретінде _____________ Дискриптор: Оқулық бойынша кестені толтырады 4 топ: «Мыс» 1.Шартты белгілерді қолданып Қазақстанның физикалық картасына мәтінде көрсетілген пайдалы қазбаларды енгіз. Дискриптор: Қазақстанның пайдалы қазбаларын шартты белгілері бойынша енгізеді. «Ұмытпанңдар» тірек сөзімен толтырылған сөзжұмбақ берілген. Алған білімдеріңді пайдаланыпсөзжұмбақтың сұрақтарына жауап құра. Оқулық, дәптермен жұмыс.
Оқушыларға өздерінің жеке мақсаттары туралы естеріне салу және жеткен жетістіктерін, табыстарын атап айту. Оқушылардың жұмысын өз қателіктерін түсініп, оларды түзететіндей етіп бағалау. |
Таратпа |
|||||||||||
Кері байланыс 5 мин |
Себет |
Қызық Қиын Құнды |
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
||||||||||
Топтық жұмыс кезінде төмен оқитын оқушылар жақсы оқитын оқушылардан үйренеді. Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Оқушылар бір-біріне комментарий арқылы баға береді. |
Берілген тапсырмалар оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп келтірмейді. Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ арқылы ақпаратты жадыларында ұзақ сақтай алады. |
|
||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||||
|
|
||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
|
КӨМІР
МҰНАЙ
АСБЕСТ
МЫС