Рудалы
(Кенді)
Магмалық тау
жыныстыры
|
Рудасыз
(Кенсіз)
химиялық тау
жыныстары
|
Пайдалы
қазбалар
|
Жанатын
Органикалық шөгінді тау
жыныстыры
|
Мұнай мен
газ,
көмір және
уран
Мұнай мен газ, Асбест ,
фосфорит, тұз,
құрылыс
материалдары
көмір және
уран
Кластер әдісі бойынша әр топқа
тапсырма беріледі
1.Тапсырма:
Пайдалы қазбалардың түрлерін
бірнеше топқа бөле отырып, олар туралы білім түсініктерімізді
кеңейтеміз
1 топ: «Мұнай» Пайдалы және
қазбалар сөздерінің мағынасын анықты.
Сөз сөздің
мағынасы
Пайдалы_________________________________________________________________
Қазбалар
________________________________________________________________
Дискриптор:
1.Мағынасы бойынша бұл
сөздерде қандай байланыс бар екенін
түсінеді.
2.Қазбаларды неліктен пайдалы
деп айтатынын талқылайды.
2 топ:
«Алтын»
-
Күнделікті өмірден мысал
келтіріп қандай пайдалы қазбаларды сен жиі кездестіресің? Мұнай,
газ, көмір.
Дискриптор:
2.Пайдалы қазбаларға мысал
келтіреді.
3 топ:
«Асбест»
1.Өз біліміңді және оқулық
мәтінін пайдаланып кестені толтыр
Пайдалы
қазбалар:
Сазбалшық___Құрылыста______________________
Әктас
_______ Құрылыста_____________________
Мұнай
__________Отын
ретінде________________
Құм____________Құрылыста___________________
Табиғи
газ_________ Отын
ретінде _____________
Таскөмір___________ Отын
ретінде _____________
Дискриптор: Оқулық бойынша
кестені толтырады
4 топ:
«Мыс»
1.Шартты белгілерді қолданып
Қазақстанның физикалық картасына мәтінде көрсетілген пайдалы
қазбаларды енгіз.
Дискриптор: Қазақстанның
пайдалы қазбаларын шартты белгілері бойынша
енгізеді.
«Ұмытпанңдар» тірек сөзімен
толтырылған сөзжұмбақ берілген. Алған білімдеріңді
пайдаланыпсөзжұмбақтың сұрақтарына жауап құра. Оқулық, дәптермен
жұмыс.
-
(Мұнай)_______________________________________________?
-
(Құм)__________________________________________________?
-
(Мырыш)_______________________________________________?
-
(Әктас)____________________________________________________?
-
(Пайдалы)_________________________________________________?
-
(газ)_______________________________________________________?
-
(Қоңыр
көмір)_______________________________________________?
-
(мұнай
)____________________________________________________?
-
(Көмір)_____________________________________________________?
Оқушыларға өздерінің жеке
мақсаттары туралы естеріне салу және жеткен жетістіктерін,
табыстарын атап айту. Оқушылардың жұмысын өз қателіктерін түсініп,
оларды түзететіндей етіп бағалау.
|