Сыныбы 9
«а»
|
Күні:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік –
экономикалық дамуы
|
Мақсаты:
|
Тақырыпты топпен
мағанасы ашады, тапсырмалар арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді,
топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға
пайдаланады
|
Күтілетін
нәтижелер
|
А) Тақырыпты түсініп оқуға, ойын
еркін айтуға дағдылану арқылы сыни тұрғыдан сабаққа деген
қызығушылықтары артады
В)Алған білімдерін өз
өмірлеріне пайдалана алады ;
|
Керекті
жабдықтар
|
Үлестірмелі материалдар,
кесте, А4 парағы, АКТ, түрлі-түсті
қағаздар
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Мұғалімнің формативті
бағалауды қолдануы жөнінде
түсіндірме
|
Кіріспе
«Білу»
|
Орындарынан тұрғызып,
«Афиша» әдісі арқылы түрлі түсті қағазды
таңдау
Cтикердің түсіне қарай
топқа бөлу
Үйтапсырмасын
сұрау
|
Орындарынан тұрып
өздеріне ұнайтын «Афиша»-ға барып түрлі түсті қағаздар (билеттер)
таңдайды.Таңдаған түрлі түсті қағаздар артында үй тапсырмасы
беріледі.
«Ұжымшар», «Кеңшар»,
«Комсомолдар», «Фермерлер» деп 4 топқа
бөлінеді
|
Мұғалім оқушылардың
әрекетін бақылайды, бағалайды ынталандырады,
қорытындылайды.
|
«Білу»,
«Түсіну»
|
Ауыл шаруашылығының
дамуы.Тың игеру
Оқушылар«Кейс – стади»
әдісі алып
сұрақтар:
1.Тың игеруге жаппай
кірісу қалай жүзеге асты?
2.Тың игерудің алғашқы
табыстары?
3. Тың игерудің
нәтижелері ?
4. Мал шаруашылығының
жайы?
Ауызша
бағалау
|
Оқушылар «Кейс – стади»
әдісі сұрақтарына топ болып жауап
береді
|
Мұғалім ұсынып бағыт
береді
|
Негізгі
бөлім
«Қолдану»
|
1.Диалогтік оқыту
(зерттеушілік әңгіме) негізінде тақырыпты өздігінен
меңгерту;
2.Тақырыпты ашу
мақсатында жұмыс істеу.
3.Топта талқыла,
жұптас,
4. 4.АКТ
:(интернет) телефон пайдалана
отырып,косымша материал іздеу немесе байланысқа
шығу
5.постерге бейнеле
«Тұжырымдамалық кесте»
толтыру
4 топқа жеке тапсырма
беріледі
1 топқа. Ауыл
шаруашылығы дамуындағы ерекшеліктер
2 топқа. Мал
шаруашылығы
3 топ.Демографиялық
ахуал
4
топ.
Халық тұрмысы деңгейінің
өлшемдері
|
(Тақырыпты оқып
талдайды)
Ынталандырушы сөздер
арқылы сенім білдіру, қол
соғып-қолпаштау;
Түсінгендерін
Постерге түсіріп қорғау.
«Баспалдақ!»
әдісі
Бағалау критерийлері
арқылы өзін – өзі, өзара бағалау жүреді.Оқушылардың бағалауын
тыңдап,қорытынды бағалаймын.
|
Мұғалім оқушылардың
өздігінен меңгеріп, кетуіне жағдай жасап, оқу ортасын
құрады.
|
Қорытынды
«Талдау»,
«Жинақтау»,
«Бағалау»
Сабақ соңында
рефлексия
Үйге
тапсырма
|
Шығармашылық
жұмыс
Қазақстандағы тың
игерудің жағымды-жағымсыз жақтарын айтып
бер
Не жаналық? /
Неден қиналдың?
Сыныптастарыңа
тілек!
Тақырыптық тест
жасау. Венн диаграммасы.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, сабақты өткен материалды қайталап,
бекітеді.
Сабақта алған әсерлерін
рефлексия парағына толтырады. Сабаққа анализ
жасау
Сабақты
бағалау:
Баспалдақ!,
Басбармақ
!
Смайлик!
Сабақта алған әсерлерін
рефлексия парағына толтырады.
|
Оқушылар өз түсінігі мен
пікірін қалыптастыруды көздейді
Формативті
бағалау Ынталандыру сөздер
айту
|
Мұғалімнің
талдауы
|