Материалдар / Ашық сабақ Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ беретін ұстаздарға көмегі тиер деген оймен жіберіп отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2019
2114
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

М ухатов Фархат Хайроллаұлы

Батыс Қазақстан облысы

Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы

М-С.Бабажанов жалпы орта білім беретін мектебінің

ІІ санатты тарих пәнінің мұғалімі



Қысқа мерзімді жоспар Қазақстан тарихы, 9 «а» сынып


Сыныбы 9 «а»

Күні:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы


Мақсаты:


Тақырыпты топпен мағанасы ашады, тапсырмалар арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады


Күтілетін нәтижелер

А) Тақырыпты түсініп оқуға, ойын еркін айтуға дағдылану арқылы сыни тұрғыдан сабаққа деген қызығушылықтары артады

В)Алған білімдерін өз өмірлеріне пайдалана алады ;

Керекті жабдықтар

Үлестірмелі материалдар, кесте, А4 парағы, АКТ, түрлі-түсті қағаздар

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің формативті бағалауды қолдануы жөнінде түсіндірме

Кіріспе


«Білу»

Орындарынан тұрғызып, «Афиша» әдісі арқылы түрлі түсті қағазды таңдау







Cтикердің түсіне қарай топқа бөлу


Үйтапсырмасын сұрау



Орындарынан тұрып өздеріне ұнайтын «Афиша»-ға барып түрлі түсті қағаздар (билеттер) таңдайды.Таңдаған түрлі түсті қағаздар артында үй тапсырмасы беріледі.


«Ұжымшар», «Кеңшар», «Комсомолдар», «Фермерлер» деп 4 топқа бөлінеді





Мұғалім оқушылардың әрекетін бақылайды, бағалайды ынталандырады, қорытындылайды.


«Білу», «Түсіну»

Ауыл шаруашылығының дамуы.Тың игеру

Оқушылар«Кейс – стади» әдісі алып сұрақтар:



1.Тың игеруге жаппай кірісу қалай жүзеге асты?

2.Тың игерудің алғашқы табыстары?

3. Тың игерудің нәтижелері ?

4. Мал шаруашылығының жайы?

Ауызша бағалау


Оқушылар «Кейс – стади» әдісі сұрақтарына топ болып жауап береді






Мұғалім ұсынып бағыт береді



Негізгі бөлім

«Қолдану»



1.Диалогтік оқыту (зерттеушілік әңгіме) негізінде тақырыпты өздігінен меңгерту;

2.Тақырыпты ашу мақсатында жұмыс істеу.

3.Топта талқыла, жұптас,

4. 4.АКТ :(интернет) телефон пайдалана отырып,косымша материал іздеу немесе байланысқа шығу

5.постерге бейнеле «Тұжырымдамалық кесте» толтыру


4 топқа жеке тапсырма беріледі

1 топқа. Ауыл шаруашылығы дамуындағы ерекшеліктер

2 топқа. Мал шаруашылығы

3 топ.Демографиялық ахуал

4 топ.

Халық тұрмысы деңгейінің өлшемдері






(Тақырыпты оқып талдайды)

Ынталандырушы сөздер арқылы сенім білдіру, қол соғып-қолпаштау;

Түсінгендерін Постерге түсіріп қорғау.






«Баспалдақ!» әдісі

Бағалау критерийлері арқылы өзін – өзі, өзара бағалау жүреді.Оқушылардың бағалауын тыңдап,қорытынды бағалаймын.




Мұғалім оқушылардың өздігінен меңгеріп, кетуіне жағдай жасап, оқу ортасын құрады.


Қорытынды


«Талдау», «Жинақтау»,





«Бағалау»


Сабақ соңында рефлексия





Үйге тапсырма



Шығармашылық жұмыс



Қазақстандағы тың игерудің жағымды-жағымсыз жақтарын айтып бер








Не жаналық? / Неден қиналдың?


Сыныптастарыңа тілек!






Тақырыптық тест жасау. Венн диаграммасы.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақты өткен материалды қайталап, бекітеді.








Сабақта алған әсерлерін рефлексия парағына толтырады. Сабаққа анализ жасау

Сабақты бағалау:

Баспалдақ!,

Басбармақ !

Смайлик!

Сабақта алған әсерлерін рефлексия парағына толтырады.



Оқушылар өз түсінігі мен пікірін қалыптастыруды көздейді






Формативті бағалау Ынталандыру сөздер айту

Мұғалімнің талдауы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!