Ашық сабақ Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ беретін ұстаздарға көмегі тиер деген оймен жіберіп отырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы

М ухатов Фархат Хайроллаұлы

Батыс Қазақстан облысы

Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы

М-С.Бабажанов жалпы орта білім беретін мектебінің

ІІ санатты тарих пәнінің мұғалімі



Қысқа мерзімді жоспар Қазақстан тарихы, 9 «а» сынып


Сыныбы 9 «а»

Күні:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның 1965 – 1985 жж әлеуметтік – экономикалық дамуы


Мақсаты:


Тақырыпты топпен мағанасы ашады, тапсырмалар арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады


Күтілетін нәтижелер

А) Тақырыпты түсініп оқуға, ойын еркін айтуға дағдылану арқылы сыни тұрғыдан сабаққа деген қызығушылықтары артады

В)Алған білімдерін өз өмірлеріне пайдалана алады ;

Керекті жабдықтар

Үлестірмелі материалдар, кесте, А4 парағы, АКТ, түрлі-түсті қағаздар

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің формативті бағалауды қолдануы жөнінде түсіндірме

Кіріспе


«Білу»

Орындарынан тұрғызып, «Афиша» әдісі арқылы түрлі түсті қағазды таңдау







Cтикердің түсіне қарай топқа бөлу


Үйтапсырмасын сұрау



Орындарынан тұрып өздеріне ұнайтын «Афиша»-ға барып түрлі түсті қағаздар (билеттер) таңдайды.Таңдаған түрлі түсті қағаздар артында үй тапсырмасы беріледі.


«Ұжымшар», «Кеңшар», «Комсомолдар», «Фермерлер» деп 4 топқа бөлінеді





Мұғалім оқушылардың әрекетін бақылайды, бағалайды ынталандырады, қорытындылайды.


«Білу», «Түсіну»

Ауыл шаруашылығының дамуы.Тың игеру

Оқушылар«Кейс – стади» әдісі алып сұрақтар:



1.Тың игеруге жаппай кірісу қалай жүзеге асты?

2.Тың игерудің алғашқы табыстары?

3. Тың игерудің нәтижелері ?

4. Мал шаруашылығының жайы?

Ауызша бағалау


Оқушылар «Кейс – стади» әдісі сұрақтарына топ болып жауап береді






Мұғалім ұсынып бағыт береді



Негізгі бөлім

«Қолдану»



1.Диалогтік оқыту (зерттеушілік әңгіме) негізінде тақырыпты өздігінен меңгерту;

2.Тақырыпты ашу мақсатында жұмыс істеу.

3.Топта талқыла, жұптас,

4. 4.АКТ :(интернет) телефон пайдалана отырып,косымша материал іздеу немесе байланысқа шығу

5.постерге бейнеле «Тұжырымдамалық кесте» толтыру


4 топқа жеке тапсырма беріледі

1 топқа. Ауыл шаруашылығы дамуындағы ерекшеліктер

2 топқа. Мал шаруашылығы

3 топ.Демографиялық ахуал

4 топ.

Халық тұрмысы деңгейінің өлшемдері






(Тақырыпты оқып талдайды)

Ынталандырушы сөздер арқылы сенім білдіру, қол соғып-қолпаштау;

Түсінгендерін Постерге түсіріп қорғау.






«Баспалдақ!» әдісі

Бағалау критерийлері арқылы өзін – өзі, өзара бағалау жүреді.Оқушылардың бағалауын тыңдап,қорытынды бағалаймын.




Мұғалім оқушылардың өздігінен меңгеріп, кетуіне жағдай жасап, оқу ортасын құрады.


Қорытынды


«Талдау», «Жинақтау»,





«Бағалау»


Сабақ соңында рефлексия





Үйге тапсырма



Шығармашылық жұмыс



Қазақстандағы тың игерудің жағымды-жағымсыз жақтарын айтып бер








Не жаналық? / Неден қиналдың?


Сыныптастарыңа тілек!






Тақырыптық тест жасау. Венн диаграммасы.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақты өткен материалды қайталап, бекітеді.








Сабақта алған әсерлерін рефлексия парағына толтырады. Сабаққа анализ жасау

Сабақты бағалау:

Баспалдақ!,

Басбармақ !

Смайлик!

Сабақта алған әсерлерін рефлексия парағына толтырады.



Оқушылар өз түсінігі мен пікірін қалыптастыруды көздейді






Формативті бағалау Ынталандыру сөздер айту

Мұғалімнің талдауы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.03.2019
2238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі