Түркістан облысы,Төлеби ауданы Әл-Фараби мектебі Садырбаева Гулмира
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Физикалық география 3.1 Литосфера |
Мектеп: Әл-Фараби атындағы жом |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Садырбаева Гулмира |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның басты орографиялық нысандары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
9.3.1.2 Қазақстанның басты орографиялық нысандарына сипаттама береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан аумағындағы ірі орографиялық нысандарды анықтап, сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Түсіну: Қазақстанның басты орографиялық нысандарды анықтай алады. Қолдану: Қазақстанның басты орографиялық нысандарын физикалық картадан көрсетіп, сипаттай алады. Жинақтау: Басты орографиялық нысандарды жоспар бойынша сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік мақсат : Басты орографиялық нысандарды сипаттау, түсіндіру Тілдік мақсат: Оқылым: Мәтінді оқи отырып басты орографиялық нысандарды зерделейді. Тыңдалым: Оқушылар бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым, жазылым: Оқушылар карталарды диаграмманы, суреттерді қолдана отырып ауызша сипаттайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Орография,орографиялық нысандар, жазықтық, үстірт, жасанды, аласа таулы аймақ, ұсақ шоқы, ойпат Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер Қазақстанның басты орографиялық нысандары несімен ерекшеленеді? Жас платформалар орналасқан жазықтықтар. Еліміздің жер бедері біркелкі емес, себебі..... Аллювийлі жазықтар ... қабаттардан тұрады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» құндылықтары: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Жауапкершілік, шынайылық, мақсатқа ұмтылу. Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімдлікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы Қазақстанның тарихи таулы аймақтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
9.3.1.1. Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады. -«Қиынды қағаз» әдісі арқылы топқа біріктіремін. 1-топ «Таулар» Қызыл түсті қиынды қағаздар 2-топ «Жазықтар» Жасыл түсті қиынды қағаздар 3-топ «Ойпаттар» Сары түсті қиынды қағаздар Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою: 1. Жер бедері дегеніміз не? 2. Неге еліміздің жер бедері біркелкі емес? 3. Жер бедерінің негізгі пішіндерін атаңдар? 4. Қандай картаны пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтауға болады? Сұрақ бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірлесе отырып айқындау. |
«Көршіме бір тілек» әдісі
«Қиынды қағаз» әдісі « Миға шабуыл» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 минут 10 минут 10 минут |
№1тапсырма. Топтық жұмыс. «Тұжырымдамалық карта» әдісі. Физикалық картаны, оқулықты пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтаңдар:
Дескриптор:
картадан ойпаттарды анықтап ерекшелігін жазады; -ҚБ:
№2тапсырма. Жұптық жұмыс. «Мен саған сен маған » әдісі. Картамен жұмыс. Физикалық картадан Бетпақдала үстірті, Торғай үстірті, Манғыстау тауы, Тянь-Шань тауы, Каспий маңы ойпатын табыңдар, кескін картада белгілеңдер және кестеде сипаттаңдар.
Кестемен жұмыс:
Дескриптор:
№3тапсырма. Жеке жұмыс. «Блум түймедағы» әдісі. Қазақстанның физикалық және тектоникалық картасын пайдаланып, жер бедерінің ірі пішіндерін жоспар бойынша сипаттаңдар.
Дескриптор:
ҚБ: Тиімді жазбаша кері байланыс.
|
Оқулық мәтіні
«Тұжырымдамалық карта» әдісі
Қазақстан физикалық және
тектоникалық картасы 9-сынып атласы
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау
«Мен саған сен маған» әдісі
9-сынып атлас картасы
9-сынып кескін картасы
Кестемен жұмыс
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
«Блум түймедағы» әдісі
Қазақстан физикалық және тектоникалық картасы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Садырбаева ГулмираШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Қазақстанның басты орографиялық нысандары 9 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Қазақстанның басты орографиялық нысандары 9 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның басты орографиялық нысандары тақырыбындағы қмж-ны тәжірибе алмасу мақсатында жариялап отырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы Түркістан облысы,Төлеби ауданы Әл-Фараби мектебі Садырбаева Гулмира
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















