Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысы,Төлеби ауданы Әл-Фараби мектебі Садырбаева Гулмира

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Физикалық география


    3.1 Литосфера



    Мектеп: Әл-Фараби атындағы жом


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Садырбаева Гулмира


    Сынып: 9-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстанның басты орографиялық нысандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.3.1.2 Қазақстанның басты орографиялық нысандарына сипаттама береді

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы ірі орографиялық нысандарды анықтап, сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    Түсіну:

    Қазақстанның басты орографиялық нысандарды анықтай алады.

    Қолдану:

    Қазақстанның басты орографиялық нысандарын физикалық картадан көрсетіп, сипаттай алады.

    Жинақтау:

    Басты орографиялық нысандарды жоспар бойынша сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар




    Пәндік мақсат :

    Басты орографиялық нысандарды сипаттау, түсіндіру

    Тілдік мақсат:

    Оқылым:

    Мәтінді оқи отырып басты орографиялық нысандарды зерделейді.

    Тыңдалым:

    Оқушылар бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

    Айтылым, жазылым:

    Оқушылар карталарды диаграмманы, суреттерді қолдана отырып ауызша сипаттайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Орография,орографиялық нысандар, жазықтық, үстірт, жасанды, аласа таулы аймақ, ұсақ шоқы, ойпат

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер

    Қазақстанның басты орографиялық нысандары несімен ерекшеленеді?

    Жас платформалар орналасқан жазықтықтар.

    Еліміздің жер бедері біркелкі емес, себебі.....

    Аллювийлі жазықтар ... қабаттардан тұрады.


    Құндылықтарға баулу




    «Мәңгілік ел» құндылықтары:

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Жауапкершілік, шынайылық, мақсатқа ұмтылу.

    Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімдлікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы Қазақстанның тарихи таулы аймақтары

    Алдыңғы білім

    9.3.1.1. Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылысы

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Дереккөздер, ресурстар


    Сабақтың басы

    5мин




    Ұйымдастыру кезеңі:

    -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады.

    -«Қиынды қағаз» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

    1-топ «Таулар» Қызыл түсті қиынды қағаздар

    2-топ «Жазықтар» Жасыл түсті қиынды қағаздар

    3-топ «Ойпаттар» Сары түсті қиынды қағаздар

    Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою:

    1. Жер бедері дегеніміз не?

    2. Неге еліміздің жер бедері біркелкі емес?

    3. Жер бедерінің негізгі пішіндерін атаңдар?

    4. Қандай картаны пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтауға болады?

    Сұрақ бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірлесе отырып айқындау.





    «Көршіме бір тілек» әдісі






    «Қиынды қағаз»

    әдісі





    « Миға шабуыл»

    әдісі

    Сабақтың ортасы


    10 минут
































    10 минут































































    10 минут

    №1тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Тұжырымдамалық карта» әдісі.

    Физикалық картаны, оқулықты пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтаңдар:

    1. Топтық жұмыс:


    Таулар

    Жазықтар

    Ойпаттар








    Дескриптор:

    • картадан тауларды анықтап ерекшелігін жазады;

    • картадан жазықтарды анықтап ерекшелігін жазады;

    картадан ойпаттарды анықтап ерекшелігін жазады;

    -ҚБ:



    №2тапсырма. Жұптық жұмыс.

    «Мен саған сен маған » әдісі.

    Картамен жұмыс.

    Физикалық картадан Бетпақдала үстірті, Торғай үстірті, Манғыстау тауы, Тянь-Шань тауы, Каспий маңы ойпатын табыңдар, кескін картада белгілеңдер және кестеде сипаттаңдар.


    Кестемен жұмыс:

    Орографикалық

    нысандар

    Сипаттамасы

    Бетпақдала үстірті


    Торғай үстірті


    Маңғыстау тауы


    Тянь-Шань тауы


    Каспий маңы ойпаты




    Дескриптор:

    • берілген нысандарды физикалық картадан анықтап, белгілейді;

    • анықтамасын кестеге сипаттайды.


    • ҚБ:





    №3тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Блум түймедағы» әдісі.

    Қазақстанның физикалық және тектоникалық картасын пайдаланып, жер бедерінің ірі пішіндерін жоспар бойынша сипаттаңдар.

    1. Жер бедері ірі пішіндері Қазақстан аумағының қай жерінде орналасқан?

    2. Қазақстан жер бетінің ерекшелігі қандай?

    3. Орташа және ең биік жерлерінің биіктігі қандай?

    4. Жер бедері қандай тектоникалық құрылымға сәйкес келеді?

    5. Таулы аумақтар адам баласы үшін қандай қолайсыздықтар тудырады?

    6. Аумақтың жер бедері адамдардың өмірі мен қызметіне өалай әсер етеді?

    Дескриптор:

    • Қазақстанның физикалық және тектоникалық картасын пайдаланады;

    • жер бедерінің ірі пішіндерін жоспар бойынша сипаттайды.

    ҚБ: Тиімді жазбаша кері байланыс.



    Оқулық мәтіні



    «Тұжырымдамалық карта» әдісі





    Қазақстан физикалық және тектоникалық картасы


    9-сынып атласы















    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    арқылы бағалау













    «Мен саған сен маған» әдісі



    9-сынып атлас картасы



    9-сынып кескін картасы





    Кестемен жұмыс

































    «Бас бармақ»

    әдісі арқылы бағалау























    «Блум түймедағы»

    әдісі











    Қазақстан физикалық және тектоникалық картасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Садырбаева Гулмира
    19 Қараша 2021
    2854
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақстанның басты орографиялық нысандары 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақстанның басты орографиялық нысандары 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстанның басты орографиялық нысандары тақырыбындағы қмж-ны тәжірибе алмасу мақсатында жариялап отырмын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысы,Төлеби ауданы Әл-Фараби мектебі Садырбаева Гулмира

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Физикалық география


    3.1 Литосфера



    Мектеп: Әл-Фараби атындағы жом


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Садырбаева Гулмира


    Сынып: 9-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстанның басты орографиялық нысандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.3.1.2 Қазақстанның басты орографиялық нысандарына сипаттама береді

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстан аумағындағы ірі орографиялық нысандарды анықтап, сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    Түсіну:

    Қазақстанның басты орографиялық нысандарды анықтай алады.

    Қолдану:

    Қазақстанның басты орографиялық нысандарын физикалық картадан көрсетіп, сипаттай алады.

    Жинақтау:

    Басты орографиялық нысандарды жоспар бойынша сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар




    Пәндік мақсат :

    Басты орографиялық нысандарды сипаттау, түсіндіру

    Тілдік мақсат:

    Оқылым:

    Мәтінді оқи отырып басты орографиялық нысандарды зерделейді.

    Тыңдалым:

    Оқушылар бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

    Айтылым, жазылым:

    Оқушылар карталарды диаграмманы, суреттерді қолдана отырып ауызша сипаттайды.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Орография,орографиялық нысандар, жазықтық, үстірт, жасанды, аласа таулы аймақ, ұсақ шоқы, ойпат

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер

    Қазақстанның басты орографиялық нысандары несімен ерекшеленеді?

    Жас платформалар орналасқан жазықтықтар.

    Еліміздің жер бедері біркелкі емес, себебі.....

    Аллювийлі жазықтар ... қабаттардан тұрады.


    Құндылықтарға баулу




    «Мәңгілік ел» құндылықтары:

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

    Жауапкершілік, шынайылық, мақсатқа ұмтылу.

    Оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, сонымен қатар өзіне деген сенімдлікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы Қазақстанның тарихи таулы аймақтары

    Алдыңғы білім

    9.3.1.1. Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылысы

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Дереккөздер, ресурстар


    Сабақтың басы

    5мин




    Ұйымдастыру кезеңі:

    -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады.

    -«Қиынды қағаз» әдісі арқылы топқа біріктіремін.

    1-топ «Таулар» Қызыл түсті қиынды қағаздар

    2-топ «Жазықтар» Жасыл түсті қиынды қағаздар

    3-топ «Ойпаттар» Сары түсті қиынды қағаздар

    Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою:

    1. Жер бедері дегеніміз не?

    2. Неге еліміздің жер бедері біркелкі емес?

    3. Жер бедерінің негізгі пішіндерін атаңдар?

    4. Қандай картаны пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтауға болады?

    Сұрақ бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірлесе отырып айқындау.





    «Көршіме бір тілек» әдісі






    «Қиынды қағаз»

    әдісі





    « Миға шабуыл»

    әдісі

    Сабақтың ортасы


    10 минут
































    10 минут































































    10 минут

    №1тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Тұжырымдамалық карта» әдісі.

    Физикалық картаны, оқулықты пайдаланып Қазақстанның басты орографиялық нысандарын анықтаңдар:

    1. Топтық жұмыс:


    Таулар

    Жазықтар

    Ойпаттар








    Дескриптор:

    • картадан тауларды анықтап ерекшелігін жазады;

    • картадан жазықтарды анықтап ерекшелігін жазады;

    картадан ойпаттарды анықтап ерекшелігін жазады;

    -ҚБ:



    №2тапсырма. Жұптық жұмыс.

    «Мен саған сен маған » әдісі.

    Картамен жұмыс.

    Физикалық картадан Бетпақдала үстірті, Торғай үстірті, Манғыстау тауы, Тянь-Шань тауы, Каспий маңы ойпатын табыңдар, кескін картада белгілеңдер және кестеде сипаттаңдар.


    Кестемен жұмыс:

    Орографикалық

    нысандар

    Сипаттамасы

    Бетпақдала үстірті


    Торғай үстірті


    Маңғыстау тауы


    Тянь-Шань тауы


    Каспий маңы ойпаты




    Дескриптор:

    • берілген нысандарды физикалық картадан анықтап, белгілейді;

    • анықтамасын кестеге сипаттайды.


    • ҚБ:





    №3тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Блум түймедағы» әдісі.

    Қазақстанның физикалық және тектоникалық картасын пайдаланып, жер бедерінің ірі пішіндерін жоспар бойынша сипаттаңдар.

    1. Жер бедері ірі пішіндері Қазақстан аумағының қай жерінде орналасқан?

    2. Қазақстан жер бетінің ерекшелігі қандай?

    3. Орташа және ең биік жерлерінің биіктігі қандай?

    4. Жер бедері қандай тектоникалық құрылымға сәйкес келеді?

    5. Таулы аумақтар адам баласы үшін қандай қолайсыздықтар тудырады?

    6. Аумақтың жер бедері адамдардың өмірі мен қызметіне өалай әсер етеді?

    Дескриптор:

    • Қазақстанның физикалық және тектоникалық картасын пайдаланады;

    • жер бедерінің ірі пішіндерін жоспар бойынша сипаттайды.

    ҚБ: Тиімді жазбаша кері байланыс.



    Оқулық мәтіні



    «Тұжырымдамалық карта» әдісі





    Қазақстан физикалық және тектоникалық картасы


    9-сынып атласы















    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    арқылы бағалау













    «Мен саған сен маған» әдісі



    9-сынып атлас картасы



    9-сынып кескін картасы





    Кестемен жұмыс

































    «Бас бармақ»

    әдісі арқылы бағалау























    «Блум түймедағы»

    әдісі











    Қазақстан физикалық және тектоникалық картасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    19.11.2021
    2854
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Садырбаева Гулмира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации