Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстанның экологиялық аймақтары"

Ашық сабақ "Қазақстанның экологиялық аймақтары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерді Қазақстан аумағының апат аймақтарымен таныстыру. Экологиялық апат туралы түсінік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
1818
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ АЙМАҚТАРЫ Пәннің аты: Адам экологиясыОқу тобы: ЭКН-25Уақыты: 15:00Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары. Сабақтың мақсаты:  адам ағзасында қоршаған ортаның экологиялық факторларының әсері туралы оқушылардың білімін қалыптастыру; экологиялық және генетикалық сауаттылыққа тәрбиелеу, патротизмге және әлеуметтік проблемаларды шешудегі белсенді өмір ұстанымына тәрбиелеу. Сабақтың міндеттері: 1. Республикадағы экологиялық мәселелер және олардың тұрғындар денсаулығымен байланысын оқушыларға таныстыру. 2. Қоршаған ортадағы иондайтын радиацияның және химиялық қауіпті заттардың адам ағзасына жағымсыз әсері туралы оқушылардың білімін дамыту. 3. Экологиялық қолайсыз аймақтарда денсаулықты нығайтуға тиімді мінез құлық дағдыларына үйрету. 4. Республикадағы және әлемдегі экологиялық мәселелерді шешу жолында белсенді тіршілік ұстанымына тәрбиелеу. Білімділік: Студенттерді Қазақстан аумағының апат аймақтарымен таныстыру. Экологиялық апат туралы түсінік беру. Тәрбиелік: Адамгершілікке, ауызбіршіліке тәрбиелеу, табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, плакаттар,үлестірме парақшалары, стикерлер. Сабақтың типі: Аралас Сабақтың түрі: Ашық сабақСабақтың технологиясы: «Дамыта оқыту технологиясы»Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, жеке, топтық жұмыстар, білім жинақтау əдісі, рефлексия әдісі, «Ойлан, жұптас, талда» әдісі, Пән аралық байланыс: география, физика,биология, химия, экология. Сабақтың барысыI Ұйымдастыру(5минут)Студенттермен сәлемдесіп, оларды түгелдеу. Топқа бөлу. Білім алуға деген құштарлығын арттырып, назарларын сабаққа аударту.Үйге берілген тапсырманы сұрау. (20 минут).Билеттер арқылы сабақты пысықтап, барлық білім алушылардың сабақты қаншалықты деңгейде меңгергендігін білу.ІІ. Жаңа сабақ (40минут) «Қазақстанның экологиялық аймақтары» тақырыбы бойынша интерактивті тақтаны пайдалана отырып, студенттерге сабақты түсіндіру. Жаңа сабақты қаншалықты деңгейде түсінгенін білу мақсатында топқа бөліп тапсырма беру. «Ой шақыру» кезеңі:Топтау стратегиясы. «Оңтүстік Қазақстан», «Солтүстік Қазақстан», «Батыс Қазақстан», «Шығыс Қазақстан» топтарыМұнда студенттің не білетінін анықтау мақсатында төмендегі жұмыс ұсынылады«Ойлан, жұптас, талда» әдісі ІІІ. Негізгі бөлім:  Республикадағы экологиялық мәселелер және олардың тұрғындар денсаулығымен байланысын оқушыларға таныстыру. Қоршаған ортадағы иондайтын радиацияның және химиялық қауіпті заттардың адам ағзасына жағымсыз әсері туралы оқушылардың білімін дамыту.  Экологиялық қолайсыз аймақтарда денсаулықты нығайтуға тиімді мінез құлық дағдыларына үйрету.  Республикадағы және әлемдегі экологиялық мәселелерді шешу жолында белсенді тіршілік ұстанымына тәрбиелеу. Табиғи экологиялық жүйелердің бұзылуы, флора мен фаунаның тозуы орын алған және қолайсыз экологиялық ахуал салдарынан халықтың денсаулығына елеулі зиян келтірілген Арал және Семей өңірлері экологиялық апат аймақтары болып жарияланды. Экологиялық апат аймақтары елдің ішкі қауіпсіздігіне нақтылы қатер болып табылады.Қазіргі Уақытта Бұрынғы Семей Полигонына Шектес Аудандарда (71,9 Мың Халқы Бар 85 Елді Мекен) Онкологиялық Аурулардың Және Адамдар Өлімінің, Қан Айналымы Жүйесі Ауруларының, Жаңа Туған Сәбилер Арасындағы Кеселдердің Және Ерте Қартаю Көрінісінің Жоғары Деңгейі Байқалуда.Арал Өңірі Экологиялық Апат Аймағында (186,3 Мың Халқы Бар 178 Елді Мекен) Әсіресе Әйелдер Және Балалар Арасында Асқазан-Ішек Аурулары Мен Қан Аздығы, Балалардың Шетінеуі Мен Туа Біткен Патологияның Жоғары Деңгейі Байқалуда.Елдің Ішкі Қауіпсіздігіне Қатерді Жою Мақсатында Экологиялық Апат Аймақтарында Халықтың Тұруының Әлеуметтік-Экономикалық Және Экологиялық Жағдайын Кешенді Талдау Жөнінде Іс-Шаралар Жүргізу, Оның Сапалы Ауыз Сумен Қамтамасыз Етілуіне Баға Беру, Экологиялық Талаптарды Әзірлеу Және Аумақтарды Экологиялық Бағалау Мен Ядролық Сынақтар Және Өзге Де Факторлардың Халықтың Денсаулығы Мен Қоршаған Ортаға Әсерінің Салдарларын Ескере Отырып, Сауықтыру-Оңалту Іс-Шараларын Жүзеге Асыру Қажет. 2007 Жылға Дейін Халықтың Ішкі Көші-Қоны Және Экологиялық Апат Аймақтарының Аумақтарын Шаруашылыққа Пайдалану Бағдарламасы Әзірленуі Қажет.Бұрынғы Семей Ядролық Сынақ Полигонын Және Арал Өңірінің Проблемаларын Кешенді Шешу Жөнінде Ұсыныстар Әзірлеуді Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2003 Жылғы 22 Тамыздағы N 182-Ө Өкімімен Құрылған Ведомствоаралық Жұмыс Тобы Жүзеге Асырады.Каспий Теңізі Қайраңының Ресурстарын Қарқынды Игерумен Байланысты ПроблемаларКаспий Теңізі Бассейні Мемлекеттерінің Көмірсутегі Ресурстарын Кеңінен Игеруі Теңіз Және Жағалау Маңы Экожүйелеріне Теріс Әсер Ауқымын Ұлғайтады. Теңіз Мәртебесінің Айқындалмаған Жағдайында Трансшекаралық Сипаттағы Сыртқы Экологиялық Қатерлер Елеулі Мәнге Ие Болады.Теңіздің Қазақстандық Секторында Көмірсутегі Шикізатын Алдағы Кезде Баса Игеру Елдің Экологиялық Қауіпсіздігіне Ықтимал Қатер Төндіреді.Каспий Теңізінің Қоршаған Теңіз Ортасын Қорғау Жөніндегі Үлгілік Конвенциясы Және Басымдық Іс-Қимылдардың Өңірлік Стратегиясы Каспий Теңізінің Коммерциялық Ресурстарын Пайдалану Және Каспий Маңы Елдерінің Каспийдің Экожүйесін Қорғау Жөніндегі Алдағы Іс-Шараларға Қатысты Өзара Ортақ Іс-Қимылы Бойынша Негізгі Бағыттарын Айқындайды.Каспий Теңізінің Қазақстандық Секторын Игерудің Мемлекеттік Бағдарламасында 2005 Жылдың Аяғына Дейін Теңіз Және Жағалау Маңы Экожүйелеріне Залал Келтірместен Көмірсутегін Өндірудің Мүмкін Болатын Шекті Деңгейін Айқындау Жөніндегі Арнаулы Зерттеулерді Жүргізу, Геодинамикалық Мониторингті Іске Асыру, Иесіз Мұнай Ұңғымаларын Және Басқа Да Байырғы Ластануларды Жою, Ілеспе Газды Алауларда Жағуды Және Мұнай Құбырлары Мен Радиоактивті Ластанған Жабдықтарды Рұқсат Алынбай Көмуді Тоқтату Жөнінде Шаралар Қабылдау Көзделеді.Зерттеулер Нәтижесі Каспий Қорық Аймағын Аймақтарға Бөлуді Қоса Алғанда, Теңіздегі Экологиялық Қауіпсіз Шаруашылық Қызметін Қамтамасыз Ететін Нақты Нормативтік Экологиялық Талаптар Әзірлеу Болуы Тиіс. Су Ресурстарының Сарқылуы Және ЛастануыҚазақстан Су Ресурстарының Үлкен Жетіспеушілігі Елдерінің Санатына Жатады. Қазіргі Уақытта Су Объектілерін Тау-Кен Өндіру, Металлургия Және Химия Өнеркәсібі Кәсіпорындары, Қалалардың Коммуналдық Қызметтері Қарқынды Ластауда Және Ол Нақты Экологиялық Қатер Төндіреді. Ертіс, Нұра, Сырдария, Іле Өзендері, Балқаш Көлі Неғұрлым Ластанған. Халықты Ауыз Сумен Қамтамасыз Етудің Негізгі Көзі Болып Табылатын Жер Асты Сулары Да Ластануға Ұшыраған.Су Объектілеріне Антропогендік Салмақ Пен Олардың Қалпына Келу Қабілетінің Арасындағы 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ