І.Ұйымдастыру кезеңі
Өзін –өзі тексеру.
Өткен білімді
тексеру
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
«Жағымды ахуал орнату» «Жылы лебіз»
тренингі
Айналаға алақанмен (бір
–бірінің алақандарын тигізеді)
Жылулықты шашайық
Сәттілік тілеп күлімсіреп
(ортаға қолдарын созады)
Біз сабақты бастайық (соңында қол шапалақтайды)
Түстер арқылы топқа бөлу
.
-
топ
Өзендер
-
топ
Көлдер
-
топ
Жерасты сулар,
мұздықта
Үй
тапсырмасын «Ашық
микрофон» әдісі арқылы шолу
жасау.
Атмосфералық және
климаттық құбылыстарды қазақ халқының атауындағы, метонимдер мен
анемонимдердің мағынасы бойынша ойын
жеткізеді.
1. Жауын –шашын
метонимдері : ақша қар,қалың қар,омбы қар,
сонар
2 . Жел метонимдері:
тас- боран, желең жел,жел жақ
3. Атмосфералық
құбылыстар:жылымық,зымыстан
Бағалау. Топтар бірін- бірі «Шапалақ» әдісі бойынша
бағалайды.
|
Оқушылар үлкен шеңберге тұрады,сәттілік
тілейді.
Оқушылардың
алдарына көк,сары,жасыл түсті қима қағаздар беріледі әр оқушы
ұнаған түсті алып топқа бөлінеді
Оқушылар
қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды,
екінші оқушы жауап береді.
Дескриптор:
Қойылған
сұраққа нақты жауап айтады
Өз ойын жеткізе
алады
|
Бағалау парақшасын
толтыру.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері
байланыс беріп отырады
«Мадақтау
сөздер»
|
О қушылар қимыл қозғалыс жасайды
Микрофон
Презинтация
|
Жаңа
білім
Бекіту
|
«Суретті
сипатта» әдісі арқылы бірнеше сұрақтар
қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып
аламын.
1 Таудың басында үнемі
не болады?
2 Мұздықтардан не
қоректенеді?
3 Өзендер қайда барып
құяды?
4 Көлдер қалай пайда
болады?
5 Жер астында сулар бар
ма?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
«ББҮ» кестесін
толтыру
Бейнежазбану көру. Ауызша
топта талқылайды.
Жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту үшін 3 топқа
тапсырма беріледі.
1 -
тапсырма
«
Ойлан,
талқыла,бөліс» – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс
(оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ
ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада
қорғайды).
1 –топқа.
Өзендер " Карта
сөйлейді"
2-топқа. Көлдер
"Модельдеу "
3 -топқа.Жерасты сулар мен
мұздықтар " Суреттеп
көрсету"
Өзара топтық
бағалау: "Шапалақ " арқылы топтар жұмыстарды
өзара бағалайды.
2-тапсырма
"Кім
жылдам? " арқылы әдісі арқылы топтарға
географиялық нысандар беріледі. Географиялық нысандардың
географиялық орнын «Learning.Apps» мультмедиалық интерактивті
кескін картадан көрсету.
1-топқа. Каспий,
Жайсаң,Балқаш, Арал, Алакөл,
Марқакөл.
2- топқа. Алтай, Жетісу
алатау, Тянь- Шань ,Іле Алатауы, Корженевский
мұздығы.
3- топқа.Ертіс, Есіл, Жайық,
Сырдария, Іле,Шу, Тобыл.
Өзара топтық
бағалау "Бас
бармақтар " әдісі арқылы бағалап
барады.
3-тапсырма
«Қар кесегі»
әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар
беріледі.
1.Қазақстанда қанша өзен
бар?
2.Жерасты сулар қандай түрге
бөлінеді?
3.Мұздықтар Қазақстанның қай
тауларында кездеседі?
4.Қазақстанда қанша көл
бар?
5.Қазақстанда ең биік
тау?
6.Солтүстік мұзды мұхит
алабына құятын өзендер?
7.Сіздің ауылыңызда өзен бар
ма?
8.Каспий теңізінің алабына
құятын өзендер?
9.Арал теңіз алабына құятын
өзендер?
10.Балхаш су алабына құятын
өзендер?
11.Қазақстанның ішкі сулары
нешеге бөлінеді?
12.Биік таулы өзендер неліктен
қар жіне мұздықтармен
қоректенеді?
13.Республикамыздың өзендері
қанадй алабқа жатады?
Өзара топтық бағалау
"Бас бармақтар "
әдісі арқылы бағалау
|
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпты
ашау.
Дәптерге тақырыпты жазу
.
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, жазады
Дескриптор:
1.Қазақстандағы өзендердің түрлерін атайды және
сипаттайды.
Картадан географиялық орынын
көрсетеді.
2.Көлдердің түрлерін атайды және
сипаттайды.
Картадан географиялық орынын
көрсетеді.
3.
Жерсты сулары мен мұздықтардың түрлерін атайды, ерекшеліктерін
сипаттайды.
Картадан географиялық орынын
көрсетеді.
Дескриптор:
Картадан географиялық
нысандарды көрсете алады.
Дескриптор:
Ішкі судың ерекшеліктерін
сипаттайды.
|
ҚБ: «Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері
байланыс беріп отырады
«Екі жұлдыз, бір
тілек.»
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
«Ең үздік
жауап»
|
Суреттер
Презинтация
9 сынып
оқулық.
ББҮ кесте
Қазақстанның физикалық картасы.
А3
форматты қағаз, маркерлер
LearningApps.org - создание
мультимедийных интерактивных упражнений
Қазақстанның кескін
картасы
«Қар
кесек»
|