Материалдар / Ашық сабақ: Қазақстанның жер қойнауы байлықтары 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Қазақстанның жер қойнауы байлықтары 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Қазақстанның жер қойнауы байлықтары 6-сынып, жаратылыстану пәнінен. Мақсаты: 6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2022
1421
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның жер қойнауы байлықтары

Бөлім:

6.1 Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Халилаев Хайролла

Күні:

10.12.2021

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның жер қойнауы байлықтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады: Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын талқылау

Кейбір оқушылар орындай алады: тақырыпқа байланысты сұрақтар арқылы негізгі ойларын дәлелдеу

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топқа мұнай, алтын және мәрмәр суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Мұнай

2 топ: Алтын

3 топ: Мәрмәр


Мақсаты: Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

Тиімділігі: Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Сергиді.

Саралау: Дұрыс тындалым, айтылымға бағыттау.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

С абақтың басы

5 мин.

(Ұ) «Жалғасын тап» әдісі арқылы сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады.Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1- топқа: Өздеріңе таныс емес тұрмыстық химия өнімдерін ересектердің көмегінсіз немесе рұқсатынсыз пайдалануға болмайды.

2- топқа: Тұрмыстық химия өнімдерінің қауіптілік деңгейіне байланысты бөлінуі: Салыстармалы түрде қауіпті, өрт қаупі бар, көзге және теріге өте қауіпті, улы деп бөлінеді.

3- топқа: Тұрмыстық химия өнімдері: қолданыс аясына қарай, агрегаттық күйіне қарай, сыртқы түріне қарай деп 3 топқа жіктеледі


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.

Дұрыс жауап беріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан топқа, «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жаңа сабақ

5мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін айтып қысқаша мәлімет береді. Шартты белгілермен таныстырады.

Жаңа мәліметтермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


Дескриптор:

1.Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылығын біледі

Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.

Сабақтың ортасы


Мағынаны ашу 21 мин.

Топ атаулары бойынша берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Топ мүшелері топтың атауы бойынша Қазақстанның қай бөлігінде кездеседі, және қай салада пайдаланады. Сол туралы постер жасайды

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Пайдалы қазба Қазақстанның қай бөлігінде орналасқанын анықтайды .

2.Қандай салады пайдаланылады жазады

А4-қағазы, маркер, түрлі-түсті қаламдар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Шеринг» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ соңында «Бас бармақ» әдісі арқылы

бағалау


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!