|
География
|
8
сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қазақстанның
өзендері.
|
Жалпы
мақсат:
|
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын
табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу
дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы
түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін
түсіну
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Қазақстанның өзендерін
карталар ,анықтамалар мен зерттеу арқылы тақырыпты
түсінеді, оқып,мазмұнын
ашу арқылы түсініктер
қалыптастыды,
|
Күтілетін
нәтижесі:
|
Оқушылар Қазақстанның ірі
өзендерімен танысады, топпен жұмыс істеуге
бағыттайды
|
Негізгі
идеялар:
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Үлестірмелі материалдар,
маркер
Карта
Глобус
|
Оқыту
әдістері:
|
Кім
шапшаң
Жигсо 2
әдісі
Венн
диаграммасы
Эссе
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
Қосымша тақырыбына берілген
материалдар:
www.РефератOff.kz
www.art.kz
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Шаттық шеңберін жасай отырып,
оқушыларды санау арқылы топқа бөлу
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралу
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (3 мин) «Кім шапшаң»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Тақтадағы қағазға жазылған
сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Мұғалім берген тапсырманы
орындау
|
II.Ой
қозғау « Жигсо 2» әдісі бойынша
өткен тақырыпты қайталау мақсатында
«Қазақстанның ішкі суларының
түрлері» тақарыбын өздері талқылап,
өздері қайталау мақсатында қосымша тапсырмалар таратылады (6
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Әр топта, яғни үш топта 4
оқушы бар, әр топтың 1,2,3 нөмерлеріне бірдей тапсырмалар беріледі,
олар өздері тапсырмаларды орындап, әр топтаға бірдей нөмерлер бір
партаға бірігіп тапсырмаларын бір- біріне көрсетіп, тексереді, 4
сарапшы, яғни дарынды 4 оқушы топ басшылары бақылаушы-
сарапшы
ретінде сайланады. Олар
тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған
есептердің жауабын айтады
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Мына сұрақтар көлемінде әр топ
өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға
салады:
-
Қазақстанның ішкі сулары
қандай
-
Ішкі сулар қалай
орналасқан
-
Ішкі сулардың
мақсаттары
II.Мағынаны
ашу: «Қазақстанның
өзендері»
туралы жаңа тақырыпқа
байланысты постер әдісін пайдалану (6мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет
арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар
таратылады.
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы
қорғау
|
-
Қазақстанның қандай өзендері
бар?
-
Қайдан басталады
өзендер?
-
Суреттер арқылы
көрсетіңдер?
Осы аталған тақырып
көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан
қорғайды.
IV.Топпен
жұмыс (9 мин) Венн
диаграммасы
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Диаграмманы
толтыру
Әр топ диаграмманы толтырып
тексереді
|
Диаграмманы толтыру арқылы
тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу
|
V.Сергіту сәті: (2
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру
қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Шығармашылық тапсырма
«Эссе жазу»
«Табиғат өзендерін былай
түсіндірем ( Топ бойынша Эссе жазу,
талдау, бағалау)
(10
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты тапсырма қағаздарын таратады
|
Оқушылардың мақсаты берілген
тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
|
VII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (3
мин)
-
Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Қазақстан өзендері қалай
басталады?
-
Білімді жетілдіруде не істеу
керек?
-
Алған білімнің не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген
ойын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдаршам, бағалау
парақшалары
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|