Сабақ: № 34
| Мектеп: Сарыбастау ауылндағы орта мектеп МДШО КММ |
Пәні : | Қазақстан тарихы |
Күні: 16.01.2018 ж | Мұғалімнің есімі: Аманбекова Ч.Б. |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы: | Қазақстанның Ресейге қосылуының салдары мен зияны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Қазақ халқының Ресей империясы құрамына қосылуының салдары мен маңыздылығын көрсету, алған білімдерін тереңдету. |
Сабақ мақсаттары: | Қазақстанның Ресейге қосылуының салдарын анықтау, маңыздылығын ашу; |
Тілдік мақсат | Оқушылар: топпен жұмыс істей отырып, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, қолдана білуді үйренеді
|
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| пристав |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: Қазақ халқының Ресей империясы құрамына қосылуының салдары мен маңызы туралы айтады |
| Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? |
| Оқушылар топта, жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты өз ойларын айтады, жаңа сөздердің мағынасын терең ұғыну, салыстыру қаілеті дамиды |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Дұрыс жазу дағдылары қалыптасады |
Алдыңғы оқу | Қазақстанда хандық биліктің жойылуының алғы шарттары мен себептері |
Жоспар: І. Ұйымдастыру «Алақан жылуы» шаттық шеңберінде тұрып бір-біріне алақан жылуын сыйлауІІ. Топқа бөлу: қазақша, орысша, ағылшынша санау арқылы топқа бөлінеді. І топ «Қазақ», ІІ топ «Орыс», ІІІ топ «Ағылшын» «Тарихты білмей-өткенді, қазіргі жағдайды білу, келешекті болжау қиын»-деп әл Фараби айтқандай Сіздердің ойларыңызша тарих деген не? /ой шақыру/ Қазақ халқының Ресей империясы құрамына қосылуының салдары мен маңызы туралы ой қорытамыз |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Білу: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: «Таза тахта» ойыны арқылы сұрауП. П. Семенов - Тяньшанский – Верный бекінісін зерттегенІле – 1855 жылы салынған бекініс атауы400 - қоныстанған отбасы саны470 - солдаттар саныАлматы – Верный бекінісінің қазіргі атауыПеремышельский – Ұлы жүз приставының майоры, Верный бекінісін салушыXIX ғ. 50 - жылдар - Верный бекінісі оңтүстік аудандарының Ресейге қосылуын тездеттіXIX ғ. 60 - жылдар – Ш. Уалиханов Верныйда тұрған1857 жылы – Су диірмені салынды1855 жылы – Қырғыз бұғы руы Ресей билігін мойындады.
| Оқулық Суреттер, |
Ортасы | Жаңа сабаққа дайындық І.«Қызығушылықты ояту» Электронды оқулық видео көруОқулықпен жұмысІ. Тапсырма б/ «Тарихи уақыт» кестену толтыру /2/толтыру/+1/ортаға салу/=3 минут /в/ «Тарихи аумақ» кестену толтыру /2/толтыру/+1/ортаға салу/=3 минут/г/ Сандармен жұмыс жасау /2/толтыру/+1/ортаға салу/=3 минут /30 десятина200-ден 600 десятинаға дейін400-ден 1000 десятинаға дейін1500-ден 3000 десятинаға дейін«Математикалық есеп» ойыны(3200:2)+123=1723(1800+700) -727=1773(4500:2) -479=1771(5462-2000) :2= 1731«Дискуссиялық өрнек» | Оқулық, суреттер, атлас |
Аяқталуы | Мұғалім сабақты қорытындылайдыЭлектронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.Бағалау Белгіленген критерии бойынша бағалау. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.Оқушылар кері байланыс жасайдыНе ұнады: .................................................Не қиын болды.........................................Тілегім: .....................................................Үйге тапсырма: Тойшыбек бекінісі туралы реферат жазу, мәлімет жинау. | Бағалау парақшасы стикер |
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|