Пәні:
Жаратылыстану
|
Сынып:
5а
|
Мерзімі:
26.04.17
|
Тақырыбы:
|
§31.Қазақстанның
табиғи қорықтары
|
Мақсаты:
|
Қорық деген түсініктерді
оқушының ойында қалыптастыру және табиғатқа деген көзқарасын, оны
қорғауға деген сезімді қалыптастыру. Қазақстанның қорықтарының
ерекшеліктері жайлы ой-тұжырымдарын қорытындылай
білу.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушыларды Қазақстанның
қорықтарымен таныстыра отырып, өздегінен талдап, қорытынды жасауға
дағдыланады, талдау жасай біледі
|
Бағалау
критерийлері:
|
Теорияны түсіну, негізгі
идеяны білу, рефлексия жасау
|
Әдіс-тәсілдер:
|
СТО
|
Сабақтың
барысы:
|
Кезеңі
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
|
2минут
|
Сәлемдесу
Түгендеу
Оқушылардың зейінін
сабаққа аудару
|
Оқушылар оқу құралдарын
дайындайды
|
Ауызша
мадақтау
|
АКТ
стиккерлер
|
3
минут
|
Психологиялық ахуал
туғызу.
Оқушыларды топқа
бөлу
«1,2,3 санамақ ойыны арқылы
топтарға бөлу
Бір,екі,үш
Бойға жинап
күш
Бір,екі,үш
Білейікші
біз
Бір,екі,үш
Қорық санын
біз
Бір,екі,үш
Санаңызшы
сіз
Бір,екі,үш
Бітірейік үлкен
іс»
|
Оқушы қызығушылық танытып,
белсенділігі артады
Санамақ арқылы үш
топқа бөлінеді. Топ мүшелері өз міндеттерін бөліп алады. Бірден
сабақтың «Алтын ережесін» қадағалайды.
|
Жылдам отырған топқа
стикер беру
|
Тақырыпқа байланысты
суреттер
|
Қызығушылығын
ояту
|
2
минут
|
Аң мен құстар
тасалап,
Мекендейді
орманды.
Соларға арнап
жасаған
«Қорық» дейтін сол
маңды
Қорық іші
тамаша,
Жұпар ауа ақ
бұлақ
Ойнайды аңдар
балаша
Көк шалғында
шапқылап.
§31.Қазақстанның табиғи
қорықтары
Қазақстан қорықтары жайлы
түсінік беру
1.«Қорық» деген
не?
2.Қазақстанда неше қорық
бар?
3.Оны ұйымдастырудың қандай
маңызы бар?
|
Оқушылар тыңдай
біледі, тақырыпты әңгімеледі
|
Стикерлер арқылы
ынталандыру
|
АКТ
|
Мағнаны
тану
Сергіту
сәті
|
20
минут
2
минут
|
Джигсо
әдісі
Мәтінді
оқиды
Постер
қорғайды
Қорықтар-табиғат
қорғаны
Қол көтерсем,
солтүстік,
Топ-топ бассам
оңтүстік,
Қолды созсам
жан-жаққа,
Көрсетеді
бағытты
Батыс пенен
Шығысты.
Иіліп сәлем
берейік,
Экватор белде
деп,
Белді бұрай
қозғасақ,
Сағат тілі
Батысқа,
Жер айналар
Шығысқа.
|
Оқушы орындау
керек
Мәтінмен
жұмыс
Қазақстанның саяси картасымен
жұмыс
|
Белсенді топқа
стикерлер
Ауызша
мадақтау
|
Қазақстанның физикалық
картасы
Постер
АКТ
|
Ой
толғаныс
|
6
минут
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
1-топ. Кестені
толтыру
2-топ.Қорықтарды карта бетінен
табу Картамен жұмыс
3-топ.Қорықтарда қорғалатын
өсімдіктер мен жануарларды ажырата білу
|
Оқушылар тыңдайды, жауап
береді
Кестемен
жұмыс
Картамен
жұмыс
Суретпен
жұмыс
|
Стикерлер
арқылы
|
АКТ
|
Қорытынды
|
10
минут
|
Бағалау
Рефлексия
жасау
Бас бармақ әдісі
арқылы
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар жинаған ұпайларына
қарай өз-өздерін бағалайды
Рефлексия
« Бес саусақ
әдісі»
Үйге берілген
тапсырманы күнделікке жазу
|
Бағалау
Рефлексия
|
|