Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Қазақстанның топырақ түрлері" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға түсінік береді;
Қазақстанның негізгі 4 топырақ зонасының ерекшеліктерін айтып,
картадан көрсетіп, атайды;
Қазақстанда биіктік зоналардың таралу аймағын картадан көрсетіп атаңыз;
Өз өлкесінің топырағын картадан көрсетіп, сипаттайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
665
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: «№102 мектеп – гимназиясы» КММ Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Искакова Л.М.Сынып: 7Қатысқандар: 28Қатыспағандар:0 | |||
Сабақтың тақырыбы | Қазақстанның топырақ түрлері | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) | Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; | ||
Сабақтың мақсаты | Қазақстанның топырақ түрлерінің орналасу заңдылығын анықтау. | ||
Барлығы | Көпшілігі | Кейбіреуі | |
Бағалау критерийі | А. Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға түсінік беріңіз;А. Қазақстанның негізгі 3 топырақ зонасының ерекшеліктерін айтып картадан көрсетіп атаңыз;А.Қазақстанда биіктік зоналардың таралу аймағын картадан көрсетіп атаңыз;А.Өз өлкеңнің топырағын картадан көрсетіп, сипаттаңыз. | В. Қазақстанның топырақ түрлері кестесін оқып-үйреніп,топырақ құрамындағы қарашірінді қабатының қалыңдығы және пайыздық мөлшерін анықтаңыз, дөңгелек диаграммасын құрыңыз | С. Қазақстандағы зоналық заңдылық пен биіктік заңдылығын салыстырып баға беріңіз;С. Топырақтың құнарлығын арттыру үшін өз ұсынысыңызды айтыңыз. |
Тілдік мақсаттар | Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға ауызша түсінік бере алады.-Топырақтың типтері;биіктік белдеулік және зоналар бойынша топырақтың таралуын ауызша атап айта алады. | ||
Құндылықтарға баулу | Өз өлкеңнің топырағын картадан көрсетіп, сипаттай алады.Топырақтың құнарлығын арттыру үшін өз ұсынысын айта алады. | ||
Пəнаралық байланыс | Биология, математика | ||
Алдыңғы білім | Оқушылар топырақтың құрамын, құрылымын біледі.Топырақ түзуші факторларды атап айта алады. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||
Бөлім | Уақыт | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушылардың іс -әрекеті | |
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: | 3 мин. | 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасып шаттық шеңберіне тұрып сергіту сәтін жасайды 2. Мұғалім сыныпты топырақ түстері арқылы топтарға бөледі. Топырақтың құрамын10 сұрақтан тұратын жалпы тест тапсырмаларын дайындап келдім:123Әр оқушы тақтаға шығып жауабын айтып тақтаға жазады.Видео арқылы жаңа тақырыпты ашады Шаттық шеңбері әдетте сабақтың бастапқы кезеңінде қолданылатын әдістемелік амал. Педагог оқушылардың барлығының бір-бірімен еркін қарым-қатынасын қамтамасыз ететін шеңбер құрады. «Қуаныш шеңберінде» тікелей сабақтың тақырыбына байланысты әртүрлі сәлемдесу рәсімдерін қолдануға болады. «Қуаныш шеңберінің» педагогикалық мәні әрбір студенттің әлемге деген ашықтығы мен сенімділігін сезінуімен анықталады. «Өзін-өзі тану» сабақтарының аталмыш компоненті студенттер тобында жағымды ахуал мен шығармашылық ортаны қалыптастыруға, әлеуметтік дағдыларды дам ытуға қажет. | 1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Шаттық шеңберіндегі өлең жолдарын барлығы бірігіп тақтадан оқиды:Қайырлы күн, достым,Қайырлы күн болсын.Сәрсенбінің сәтіСәттілікке толы болсын!Біздің алар бағамыз,Кілең бестік болсын! 2. Топырақ түстері арқылы топтарға бөлінеді. | |
Үй тапсырма-сымен жұмыс. Жаңа тақырыппен жұмыс. Мұғалімнің жетелеуімен Сыни ойлау дағдылары қалыптасады | 5 мин. 3 мин. | 3. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың білімдерін тексереді. «Дейін және кейін»стратегиясы қолданылады. | 3. Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.Мадақтау арқылы бағаланады. 1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды. 2. топтағы оқушылар мәтінмен танысып, INSERT – стратегиясы бойынша жұмыс жүргізеді. | Жарайсың!Өте жақсы!Жақсы! |
Білім және түсінік 1. Топырақтың құрамы неден тұрады? 2. Топырақтың түзілуі факттерін атап беріңдер. 3. Қайсы ғалым топырақты зерттеп, топырақтану ғылымың негізін қалады? 4. Топырақтың сұйық бөлігін анықтап жазыңдар.Қолдану 1. «Топырақ» ұғымын кеңінен ашып, өз түсініктеріңді айтыңдар. 2. Оқулық мәтінін пайдаланып, топырақтың түзілу моделін жасаңдар.Сараптау 1. Топырақтың тығыздығына байланысты жіктелуін түсіндіріңдер. 2. Топырақтың түзілуіне қатынасатын үрдістерді талдаңдар. Синтездеу 1. В.В. Докучаев тек қана топырақтану ғылымы емес, физикалық географияның негізінде қалады дегенге дәлелдер келтіріңдер. 2. Топырақты қалпына келтіру шаралары: органикалық тыңайтқыш беру, шымтезек, әк немесе саз қосу, батпақты жерлерді құрғату, құрғақ жерлерді суландыру. Топырақтың құнарлығы механизаторға байланысты ма? Оны қалай түсіндірер едің? Бағалау 1. Топырақты қалыптастырушы төрттіктің негізін түсіндіріңдер. 2. Топырақтың негізгі қасиеті, құнарлығы дегенді дәлелдеп беріңдер. | Оқушылар алдыңғы білім бойынша білу керек: 1.Топырақтың құрамын. 2.Т-қ.түзуші факторларды. | |||
Жаңа тақырыпты ашу кезеңі. Сабақтың ортасы Оқылым дағдылары қалыптасады | 2 мин. 2 мин. 6 мин. | Видеокөрсетілім. Мағынаны тану Картасы. Биіктік белдеу Сабақ мақсаттарына жататын білімді қалыптастыруға жəне дағдыны дамытуға бағытталған қызмет. Қызмет барысында оқушыларда ақпаратты талдау жəне өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдайды шешу арқылы білім қалыптасады жəне дағды дамиды. | ресурс Қазақстанның физ.геогр. Слайд | |
Сергіту сәтіДенсаулық сақтау технологиясы қолданылады | 2 мин. | «Зейінді дамыту» суретіҚандай жануарлар бейнеленген? Кім көбірек байқап атайды. | Оқушылар жануарларды параққа жазып атайды. | |
7 мин. | Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым.Мәтінмен танысқанан кейін оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.А. Тақырып бойынша негізгі ұғымдарға түсінік беріңіз;А. Қазақстанның негізгі 3 топырақ зонасының ерекшеліктерін айтып картадан көрсетіп атаңыз;А. Қазақстанда биіктік зоналардың таралу аймағын картадан көрсетіп атаңыз; А. Өз өлкеңнің топырағын картадан көрсетіп, сипаттаңыз. | Деңгейлік тапсырмаларды орындайды. А деңгейі | | |
В. Қазақстанның т-қ түрл. кестесін оқып-үйреніп, топырақ құрамындағы қарашірінді қабатының қалыңдығы және пайыздық мөлшерін анықтаңыз,дөңгелек диаграммасын құрыңыз.В. Қазақстанның топырақ түрлері мен қарашірік құрамына сәйкес кескін картаны боя. | В деңгейі | |||
С. Қазақстандағы зоналық заңдылық пен биіктік заңдылығын салыстырып баға беріңіз; С. Топырақтың құнарлығын арттыру үшін өз ұсынысыңызды айтыңыз. | С деңгейі | |||
6 мин. | Деңгей бойынша берілген топтардан тапсырмаларды тексереді. | Әр топ оқушылары тапсырмаларға жауап бередіГеометриялық фигуралар арқылы бағаланады. | ||
Қорытындылаукезеңі | 2 мин. | Сәйкестендіру тапсырмасын береді. | Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. | |
Сабақтың соңы Кері байланыс. Бағалау. Үйге тапсырма | 3 мин. 2 мин. | Сабақ соңында кейін стратегиясы толтырылады. | Сабақ соңында оқушылар кейін стратегиясын толтырады. «Екі жұлдыз, бір тілек»Кері байланыс жасайды.Сабақ рефлексиясы:Ұнады: .............................................................................................. Қиын болды: ................................................................................... Тілегім: ..........................................Стикерлерге жазып тақтаға іледі. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. | |
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау | ||
Әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде оқу материалының меңгерілуін қамтамасыз етеді. Осы мақсатқа жету үшін төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру қажет:- оқушылардың өздігінен білімін толықтыра, жетілдіре отырып, жаңа білім алуы;- оқушылардың бір-бірімен білім алмасуына дағдылануы;- оқушы білімін тексеру, бақылау;- шығармашылық қабілетін арттыру. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)