Ұйымдастыру
кезеңі.
Үй тапсырмасын
тексеру.
2
мин
Жаңа
сабақ
7
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі(оқушылармен
сәлемдесіп, кезекші арқылы оқушыларды түгендеу, сыныптың сабаққа
дайындығын, сабаққа қажетті құрал – жабдықтардың барлығын
анықтау).
Өткен сабақты еске түсіру.
«Алқа ойыны » арқылы сұраққа-жауап береді.
-
Бисер дегеніміз
не?
-
Бисермен қандай бұйымды
әшекейлейді?
-
Бисердің қандай түрлері
бар?
-
Бисер өріміне қандай
материалдар қажет?
-
Кестелеу үшін қандай канва
және бисер қажет?
-
Бисерді кестелеуге арналған
қандай тігіс түрлерін білесіңдер?
Қандай бұйымдарды бисермен
кестелейді?
Үйден жасап келген бисермен
жұмыстарына көрме ұйымдастырамын.
Кіріспе.
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қазақтың ұлттық киімін
әшекейлеу».
Қол өнерінің бір түрі –сәндік
қолданбалы өнер. Бұл өнерде халық қолданатын заттарды – ыдысты,
киімді, киізден жасалған бұйымдарды, жиһазды әдемілеуге,
әшекейлеуге тырысқан. Қазақтың ұлттық киім –кешектеріне келсек,
оның да ұлттық өзгешеліктері бар. Киімдерді алдымен көшіп –қонуға
арнап тіккен. Ұлттық киімдер екі бағытта тігілген - әйел адам және
ер адам киімдері.
Біз киімдердің бір қатар
түрлеріне тоқталамыз. Бисермен кестелеп
әшекейлейді.
Оқушыларды түстер арқылы
бөлемін. Сары түс «Түймедақ тобына»,
Қызыл түс «Қызғалдақ тобына»,
күлгін түсті «Бәйшешек тобына» барып
отырады.
Оқушылар енді кір жайылып
тұрғанын көріп отырсыңдар. Әр бір киімде ақпараттар жазылған.
Түймедақ тобына Қазақтың ұлттық ер адамның киімдері, қызғалдақ
тобына қазақтың ұлттық әйел адамдның киімдерін, бәйшешек тобына
қазақтың ұлттық әйел адамдарға арналған бас киімдері туралы
ақпартты іздеп тауып ватманға (жазып, сызып)
қорғайды.
|
1. Сұрақтарға жауап
берді
2.Өмірден мысал
көрсетті
4. Көрме
ұйымдастырамын.
1. Өз ойын ашық жеткізе
білді
2. Толық мәлімет
берді
3.Өмірден байланыстыра
алды
4. Түстер арқылы топқа
бөлемін.
5. «кір жаю» әдісін
қолданамын.
|