Күні: | Уақыты: |
Пән: қазақ тілі | Сынып: 4 сынып |
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары |
Сабақтың мақсаты: Ұлттық ойындары туралы білімдерін қалыптастыру.Сабақтың міндеттері:Білімділік: Ұлттық ойындарымен таныстыру. Қазақ тілінің төл дыбыстарынан өткенін қайталау.Дамытушылық: сөздік қорын байыту; ауызекі сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамытуТәрбиелік: батыл, тапқыр болуға тәрбиелеу |
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?Жұмыс түрлері. | Оқушылардың іс-әрекеті
| Ресурстар мен жабдықтар |
5 | Ұйымдастыру кезеңі. Шатттық шеңбері. Амандасып, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.II. Үй тапсырмасын тексеру. Айтылым.Үй тапсырмасын тексереміз.Қане балалар айтыңдаршы қазақ тіліне тән неше дыбыс бар? (Қазақ тіліне тән 9 дыбыс бар)Олар қандай дыбыстар? (Олар: ә, ө, ұ, ү, қ, ғ, і, һ, ң)Мысал келтіріңдерші? |
Оқушылар ұлттық киімдер туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді.Оқушылар мысал келтіреді. |
Сұрақтаринтерактивті тақтада берілген. |
2 | III. Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру.Сұрақ-жауап әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіремін.Сабақтың тақырыбына әкелемін.Қандай ұлттық киім үлгілерін білесіңдер?Сендер қазақтың киімін киіп көрдіңдер ме?Аяқ киімдерін атаңдар.Сендер сабақтан соң қандай ойын ойнайсыңдар?Ол ойындардың қандай пайдасы бар? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Сұрақтаринтерактивті тақтада берілген. |
33 | IV. Жаңа сабақ.1. Бүгінгі сабағымызда қазақтың ұлттық ойындарымен танысамыз. Қазақ халқы бала тәрбиесіне баса көңіл бөлген, балалардың денсаулығыжақсы болсын деп, тапқыр да батыл болуға тәрбиелеу үшін көп ойындар ойлап шығарды.2. Сөздік жұмысы. Тыңдалым. Айтылым. Жазылым.3. Презентация арқылы ұлттық ойындармен таныстырамын.(10 – 17 слайдтар)- Қазақтың ұлттық ойындары - баға жетпес байлық, асыл қазына. Бұл ойын-дардың үлкен мәні бар. Халық ойындары – тәрбие құралы. Олар денені шынықты-рады, баланың ақыл – ойын толықтырады. Қазақтың ұлттық ойындары ерлікті, батылдықты, тапқырлықты қажет етеді.4. Мәтінмен жұмыс. Оқылым. Айтылым. Компьютерде берілген әр топқа ұлттық ойындар туралы көлемі әр түрлі мәтінмен жұмыс («Қазақша күрес», «Арқан тартыс» ойыны, «Ақ терек, көк терек» ойыны) - Осы ойын түрлерін қайда ойнауға болады? 5. Сергіту сәті - «Арқан тартыс» ойыны6.Деңгейлік тапсырмалар. Сынып білім деңгейіне қарай 3 топқа бөлемін (сыныпта 6 оқушы, екі-екіден жұппен жұмыс істеу)Үшінші деңгей. Жазылым.а) 4 – жаттығудағы сөздердегі көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, көшіріп жазу. ә) Қазақ тілінің төл дыбыстарын жеке айтып, оларға дыбыстық талдау жасау.Екінші деңгей. Айтылым.2 – жаттығуда берілген сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыру.Бірінші деңгей. Айтылым. Сөйлесім.3 – жаттығудағы тапсырманы оқып, «Дене тәрбиесі сабағында» тақырыбына қысқаша әңгіме құрастыру. Ол үшін оқушыларға тірек сөздер беру.(Бізде аптасына ....... ....... дене тәрбиесі сабағы болады. Дене тәрбиесі сабағы (сегодня, завтра) болады. Біз ......, ...... ойнай-мыз. Бұл ойын денсаулыққа ........ . .........)7. «Қазақтың ұлттық ойындары» тақырыбына жұпта диалог құрастыру. |
2. Оқушылар сөздер мен сөз-тіркестерінің дұрыс айтылу-ын тыңдайды; айтып үйренеді; сөздік дәптерге жазып алады.Жаңа сөздер мен сөзтіркес-термен сөйлемдер құрастырады.
4. Компьютерде берілген мәтінді оқып орыс тіліне аударады. Мәтіннің мазмұнын бір-біріне айтады.
6. Оқушылар жұппен жұмыс істейді – деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалары бойынша жауап береді.
7. Оқушылар диалог құрастырады. |
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Компьютер
Мәтіндер
Арқан
Карточкалар – деңгейлік тапсырмалар
Оқулық |
3 | V. Сабақты бекіту. Сөйлесім. Сұрақтар. | Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
| Интерактивті тақта
|
2 | VI. Бағалау. 1. Жұпта бір –бірін бағалау2. Оқушылар өздерін бағалап, кестені толтырады. VII. Үйге тапсырма беру.Ұлттық ойындар туралы әңгімелеу. |
Оқушылар бағалау парақтарын толтырады. |
Бағалау парақтары |