Материалдар / Ашық сабақ: Қазақтың ұлттық ойындары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі мен әдебиет пәндері мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде сонымен қатар жас маманға көмекші құрал ретінде ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2018
1200
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: Уақыты:
Пән: қазақ тіліСынып: 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары
Сабақтың мақсаты: Ұлттық ойындары туралы білімдерін қалыптастыру.Сабақтың міндеттері:Білімділік: Ұлттық ойындарымен таныстыру. Қазақ тілінің төл дыбыстарынан өткенін қайталау.Дамытушылық: сөздік қорын байыту; ауызекі сөйлеу тілін, ойлау қабілетін дамытуТәрбиелік: батыл, тапқыр болуға тәрбиелеу
УақытыМұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?Жұмыс түрлері.Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар мен жабдықтар
5
  • Ұйымдастыру кезеңі. Шатттық шеңбері.
  • Амандасып, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.II. Үй тапсырмасын тексеру. Айтылым.
  • Үй тапсырмасын тексереміз.
  • Қане балалар айтыңдаршы қазақ тіліне тән неше дыбыс бар?
  • (Қазақ тіліне тән 9 дыбыс бар)
  • Олар қандай дыбыстар?
  • (Олар: ә, ө, ұ, ү, қ, ғ, і, һ, ң)
  • Мысал келтіріңдерші?




  • Оқушылар ұлттық киімдер туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді.Оқушылар мысал келтіреді.










    Сұрақтаринтерактивті тақтада берілген.
    2III. Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру.Сұрақ-жауап әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіремін.Сабақтың тақырыбына әкелемін.
  • Қандай ұлттық киім үлгілерін білесіңдер?
  • Сендер қазақтың киімін киіп көрдіңдер ме?
  • Аяқ киімдерін атаңдар.
  • Сендер сабақтан соң қандай ойын ойнайсыңдар?
  • Ол ойындардың қандай пайдасы бар?






  • Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





    Сұрақтаринтерактивті тақтада берілген.
    33IV. Жаңа сабақ.1. Бүгінгі сабағымызда қазақтың ұлттық ойындарымен танысамыз. Қазақ халқы бала тәрбиесіне баса көңіл бөлген, балалардың денсаулығыжақсы болсын деп, тапқыр да батыл болуға тәрбиелеу үшін көп ойындар ойлап шығарды.2. Сөздік жұмысы. Тыңдалым. Айтылым. Жазылым.3. Презентация арқылы ұлттық ойындармен таныстырамын.(10 – 17 слайдтар)- Қазақтың ұлттық ойындары - баға жетпес байлық, асыл қазына. Бұл ойын-дардың үлкен мәні бар. Халық ойындары – тәрбие құралы. Олар денені шынықты-рады, баланың ақыл – ойын толықтырады. Қазақтың ұлттық ойындары ерлікті, батылдықты, тапқырлықты қажет етеді.4. Мәтінмен жұмыс. Оқылым. Айтылым. Компьютерде берілген әр топқа ұлттық ойындар туралы көлемі әр түрлі мәтінмен жұмыс («Қазақша күрес», «Арқан тартыс» ойыны, «Ақ терек, көк терек» ойыны) - Осы ойын түрлерін қайда ойнауға болады? 5. Сергіту сәті - «Арқан тартыс» ойыны6.Деңгейлік тапсырмалар. Сынып білім деңгейіне қарай 3 топқа бөлемін (сыныпта 6 оқушы, екі-екіден жұппен жұмыс істеу)Үшінші деңгей. Жазылым.а) 4 – жаттығудағы сөздердегі көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, көшіріп жазу. ә) Қазақ тілінің төл дыбыстарын жеке айтып, оларға дыбыстық талдау жасау.Екінші деңгей. Айтылым.2 – жаттығуда берілген сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастыру.Бірінші деңгей. Айтылым. Сөйлесім.3 – жаттығудағы тапсырманы оқып, «Дене тәрбиесі сабағында» тақырыбына қысқаша әңгіме құрастыру. Ол үшін оқушыларға тірек сөздер беру.(Бізде аптасына ....... ....... дене тәрбиесі сабағы болады. Дене тәрбиесі сабағы (сегодня, завтра) болады. Біз ......, ...... ойнай-мыз. Бұл ойын денсаулыққа ........ . .........)7. «Қазақтың ұлттық ойындары» тақырыбына жұпта диалог құрастыру.













    2. Оқушылар сөздер мен сөз-тіркестерінің дұрыс айтылу-ын тыңдайды; айтып үйренеді; сөздік дәптерге жазып алады.Жаңа сөздер мен сөзтіркес-термен сөйлемдер құрастырады.

    4. Компьютерде берілген мәтінді оқып орыс тіліне аударады. Мәтіннің мазмұнын бір-біріне айтады.



























    6. Оқушылар жұппен жұмыс істейді – деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалары бойынша жауап береді.





























    7. Оқушылар диалог құрастырады.














    Интерактивті тақта



    Интерактивті тақта















    Компьютер

    Мәтіндер





















    Арқан













    Карточкалар – деңгейлік тапсырмалар













    Оқулық
    3V. Сабақты бекіту. Сөйлесім. Сұрақтар.Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Интерактивті тақта

    2VI. Бағалау. 1. Жұпта бір –бірін бағалау2. Оқушылар өздерін бағалап, кестені толтырады. VII. Үйге тапсырма беру.Ұлттық ойындар туралы әңгімелеу.

    Оқушылар бағалау парақтарын толтырады.


    Бағалау парақтары






    Аты-жөніҮй тапсыр-масыСұрақтар-ға жауап беруМәтін-мен жұмысДеңгейлік тапсырма-ларҚоры-тынды баға
























    Аты-жөніСабақты жақсы түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын «5»Сабақты түсіндім, түсіндіріп беруде қиыншылықтар кездеседі«4»Сабақты түсінбедім, түсіндіре алмаймын«3»












    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!