Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қазақтың зергерлік өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№15– сабақ.
Бөлім: |
13-бөлім. Қазақтың ұлттық қолөнері |
Педагогтің аты-жөні: |
Утемисова М.Б. |
Күні: |
22.04.24 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың зергерлік өнері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; |
Сабақтың мақсаты: |
тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Көңілді доп» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша білімдеріне шолу жасалады. 1) Қолөнер деген сөзді қалай түсінесіздер? 2) Қолөнер бұйымдарына не жатады? 3) Қазақ қолөнерінің қандай түрлері бар? 4) Геродот қазақ қолөнері туралы не деген? |
ҚБ. Жауап берген оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен мадақтап отырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
|
|||
Сабақтың ортасы |
Сөздік жұмысы 2-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. 1-тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім бағыт-бағдар береді. Қосымша тапсырма ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі |
Жазылым Білезік-браслет Сақина-кольцо Әйел-женщина Сақтайды-сохраняет Тағады-ношение Айтылым Суреттегі әшекей бұйымдарды атайды. Сөздерді пайдаланып, мәтін жазады. Өз ойын «ПОПС формуласы» арқылы толықтырады. Айтылым Сұрақтарға жауап береді. «Қар кесегі» тәсілі бойынша қосымша сұрақтарға жауап береді. Айтылым «Суреттер сөйлейді» әдісі. Тірек сөздермен суреттерді сәйкестендіріңіздер. Тақтада суреттер көрсетіледі . Тірек сөздер: шебер, зергерлік бұйымдар ,сырға, алқа,білезік, ою, жасау, соғу. тіл-көз, сән-салтанат,ине ,қайшы. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырмаларды орындайды. Смайликтерді қолданып, көңіл күйімен бөліседі. Дескриптор 4 бал -Суретпен жұмыс жасайды. «Табыс сатысы» стратегиясы |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Сөздіктер Ақ парақтар Плакаттар |
|||
|
4-тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Тыңдалым Оқылым Топқа бөлініп жұмыс жасайды. 1-топ: Мәтін мазмұны бойынша сырға мен жүзікті «Вен диаграммасы» арқылы салыстырады. 2-топ: «Тұжырымдамалық карта» тәсілі бойынша мәтінді талдайды. 3-топ: «Аквариум» әдісін қолдана отырып, тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Тапсырма орындайды -Топқа бөлінеді -Тұжырымдайды -Салыстырады -Мәтінді талдайды -Мәтіннің негізгі ойын ашады «Шапалақтау» тәсілі арқылы топтық тапсырманы бағалап , кері байланыс жасалады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. Интербелсенді тақта Слайдтар |
|||
|
Тапсырма. Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы Жеке жұмыс Үйге тапсырма |
Жазылым Сөйлемдерді дұрыс құрастырып жазады. Қосымша мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды. «Пирамдиа» тәсілін қолданып, тақырыпқа қатысты сөзден сөз тіркесін, сөз тіркесінен сөйлем, сөйлемнен мәтін құрастырып жазады. Айтылым Суреттерге қарап, етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғайды. Сөйлем құрайды. Айтылым «Жуан, жіңішке сұрақтар» тәсілін қолдана отырып, өтілген тақырып бойынша қорытындылайды. 6-тапсырма |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тексереді -Түсіндіреді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|||
Сабақтың соңы Бағалау
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
Мұғалім 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының балын қойып бағалайды. |
|
|||
|
|
|
|
|