Материалдар / Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып. Мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға ұсынылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2021
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін--------------------------

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу.

Мектеп: №156 ЖББМ


Күні: 05.04.2021ж


Мұғалімнің аты-жөні: Зайтова Рабиям Аюпжановна


Сынып: 5 «р» сынып


Қатысқандар саны: 14


Қатыспағандар саны: 0



Сабақ тақырыбы:

Ежелгі заман адамдарының тұрпаты қандай болды?

(2 сағат)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерін ажырату

Сабақ мақсаттары:

тайпаларды нәсілдік ерекшеліктеріне қарай ажырату

Сабақтың түрі:

аралас

Бағалау критерийлері:

  • антропология ғылымның түсінігін біледі.

  • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

  • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Бұл сабақ тілдік дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді:

  • Тыңдалым – видеоматериалды көріп болғаннан соң орындалатын тапсырма.

  • Оқылым – мәтінмен және тарихи деректермен талдау жұмысы.

  • Жазылым –деңгейлік тапсырмаларды орындау кезіндегі жазба жұмыстар

  • Айтылым - топтық және жұптық талқылаулар арқылы мұғалімнің сұрақтарына жауап беру

Құндылықтарды дарыту

Өткен тарихымызға құрметпен қарау, отан сүйгіштік.

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарих, биология.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

Біздің анықтағанымыз...

Қорытындысында...

Біздің тобымыздың ойынша....

Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

АКТ қолдану дағдылары

Презентация және видеоматериал көрсету .

Бастапқы білім

Қазақстан жерінде сақтар, ғұндар, қаңлылр,қола дәуірде өмір сүрген андрондықтар біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


10 минут

Үй тапсырмасын «Сұрақтар әлемінде» әдісі арқылы сұрау. 6 ұяшықта сұрақтар жасырынған. Бірінен кейін бірі ашылады. Оқушылар жауап береді.

Оқушылармен амандасу. Оқу мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Миға шабуыл» жасау арқылы, - бейнебаяндағы көрсетілген мүсіндерден нені аңғаруға болады? қандай әсер береді? не ойладыңыз? оқушылардан сұрау

«Антропология» ғылымың нені зерттейтінін айтып өту.

Презентация.


Скифы и саки.

Антропологические

реконструкции

https://www.youtube.

com/watch?v=

VL1gxyl4cHg

Сабақтың ортасы


10 минут













15 минут




























Сабақтың соңы

5 минут

І. Талдау

Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің суреттерін салыстырып, бет пішіндердегі ұқсастық пен айырмашылықты ВЕНН әдісі арқылы анықтауға тапсырма беру.

Бағалау критерийлері:

  • - қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын мен айырмашылықтарын анықтайды;

Дескриптор.

  • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын біледі;

  • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар айырмашылықтарын біледі.

Зерттеу. (жеке жұмыс)

Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің нәсілдік белгілері туралы мәтін ұсынамын. Қола дәуіріндегі еуропеоидтық нәсілден темір дәуіріндегі тайпалардың біртіндеп өзгеруін төмендегі салыстырмалы кестеге жазып шығады.

Тайпа атаулары

Антропологиялық ерекшеліктері


Андрондықтар


Сақтар


Ғұндар


Үйсін


Ой-түйін:

(екі сөйлемнен аспайтын қорытынды жазу)

Бағалау критерийлері:

  • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

Дескриптор:

  • мәтін бойынша қола дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

  • мәтін бойынша темір дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

  • мәтін бойынша үйсін тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

  • мәтін бойынша ғұн тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

  • екі сөйлеммен өзіндік пікірлерін жеткізе алады.


Керібайланыс, «БББ» кестесімен қорытындылау

Қосымша -1

























Сабақтың басы

15 минут






















10 минут












10 минут

Жаңа сабақ.

Б/Т Сұрақ: "Неліктен Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпеті әртүрлі болды?" сұрағына

алдын ала дайындалған себептер жазылған карточкаларды таратып, себептердің ішінен негізгі екі себептерін анықтайды.

Себептері:

  1. Тайпалардың қоныс аударуы;

  2. Табиғи-географиялық жағдай;

  3. Тайпалардың бір-бірімен араласуы (ассимиляция).

Бағалау критерийлері:

  • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

Дескриптор:

  • тайпалардың бет әлпетіне тайпалардың қоныс аудару әсерін біледі;

  • тайпалардың бет әлпетіне табиғи-географиялық жағдайдың әсерін түсінеді;

  • тайпалардың бет әлпетіне, бір-бірімен араласу (ассимиляция) әсерін біледі.


Синтез. (жеке жұмыс)

Алған білімдерін пайдаланып, тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерді анықтау.

Моңғолоидтық нәсіл

Еуропоидтық нәсіл

Дескриптор:

  • Моңғолоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды;

Еуропоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды.

Бағалау. Эссе жазу

«Қазақстандағы тайпалардың антропологиялық ерекшеліктері қандай болды?»

Дескриптор.

-эссе құрылымын біледі;

-35-50 cөз жазады;

-тақырып ойын аша алады.


Қосымша-2

Сабақтың соңы

5 минут

Қорытынды. Сабақ бойынша рефлексия.

Shape1 Светофор әдісі.

Қызыл түс – мүлдем түсініксіз.

Сары түс – тағы да қайталау керек

Жасыл түс – барлығын түсіндім. Бәрі жақсы.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!