Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін--------------------------

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу.

    Мектеп: №156 ЖББМ


    Күні: 05.04.2021ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Зайтова Рабиям Аюпжановна


    Сынып: 5 «р» сынып


    Қатысқандар саны: 14


    Қатыспағандар саны: 0



    Сабақ тақырыбы:

    Ежелгі заман адамдарының тұрпаты қандай болды?

    (2 сағат)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерін ажырату

    Сабақ мақсаттары:

    тайпаларды нәсілдік ерекшеліктеріне қарай ажырату

    Сабақтың түрі:

    аралас

    Бағалау критерийлері:

    • антропология ғылымның түсінігін біледі.

    • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

    • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Бұл сабақ тілдік дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді:

    • Тыңдалым – видеоматериалды көріп болғаннан соң орындалатын тапсырма.

    • Оқылым – мәтінмен және тарихи деректермен талдау жұмысы.

    • Жазылым –деңгейлік тапсырмаларды орындау кезіндегі жазба жұмыстар

    • Айтылым - топтық және жұптық талқылаулар арқылы мұғалімнің сұрақтарына жауап беру

    Құндылықтарды дарыту

    Өткен тарихымызға құрметпен қарау, отан сүйгіштік.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниежүзі тарих, биология.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

    Біздің анықтағанымыз...

    Қорытындысында...

    Біздің тобымыздың ойынша....

    Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

    Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация және видеоматериал көрсету .

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінде сақтар, ғұндар, қаңлылр,қола дәуірде өмір сүрген андрондықтар біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    10 минут

    Үй тапсырмасын «Сұрақтар әлемінде» әдісі арқылы сұрау. 6 ұяшықта сұрақтар жасырынған. Бірінен кейін бірі ашылады. Оқушылар жауап береді.

    Оқушылармен амандасу. Оқу мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    «Миға шабуыл» жасау арқылы, - бейнебаяндағы көрсетілген мүсіндерден нені аңғаруға болады? қандай әсер береді? не ойладыңыз? оқушылардан сұрау

    «Антропология» ғылымың нені зерттейтінін айтып өту.

    Презентация.


    Скифы и саки.

    Антропологические

    реконструкции

    https://www.youtube.

    com/watch?v=

    VL1gxyl4cHg

    Сабақтың ортасы


    10 минут













    15 минут




























    Сабақтың соңы

    5 минут

    І. Талдау

    Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің суреттерін салыстырып, бет пішіндердегі ұқсастық пен айырмашылықты ВЕНН әдісі арқылы анықтауға тапсырма беру.

    Бағалау критерийлері:

    • - қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Дескриптор.

    • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын біледі;

    • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар айырмашылықтарын біледі.

    Зерттеу. (жеке жұмыс)

    Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің нәсілдік белгілері туралы мәтін ұсынамын. Қола дәуіріндегі еуропеоидтық нәсілден темір дәуіріндегі тайпалардың біртіндеп өзгеруін төмендегі салыстырмалы кестеге жазып шығады.

    Тайпа атаулары

    Антропологиялық ерекшеліктері


    Андрондықтар


    Сақтар


    Ғұндар


    Үйсін


    Ой-түйін:

    (екі сөйлемнен аспайтын қорытынды жазу)

    Бағалау критерийлері:

    • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

    Дескриптор:

    • мәтін бойынша қола дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша темір дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша үйсін тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша ғұн тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • екі сөйлеммен өзіндік пікірлерін жеткізе алады.


    Керібайланыс, «БББ» кестесімен қорытындылау

    Қосымша -1

























    Сабақтың басы

    15 минут






















    10 минут












    10 минут

    Жаңа сабақ.

    Б/Т Сұрақ: "Неліктен Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпеті әртүрлі болды?" сұрағына

    алдын ала дайындалған себептер жазылған карточкаларды таратып, себептердің ішінен негізгі екі себептерін анықтайды.

    Себептері:

    1. Тайпалардың қоныс аударуы;

    2. Табиғи-географиялық жағдай;

    3. Тайпалардың бір-бірімен араласуы (ассимиляция).

    Бағалау критерийлері:

    • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

    Дескриптор:

    • тайпалардың бет әлпетіне тайпалардың қоныс аудару әсерін біледі;

    • тайпалардың бет әлпетіне табиғи-географиялық жағдайдың әсерін түсінеді;

    • тайпалардың бет әлпетіне, бір-бірімен араласу (ассимиляция) әсерін біледі.


    Синтез. (жеке жұмыс)

    Алған білімдерін пайдаланып, тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерді анықтау.

    Моңғолоидтық нәсіл

    Еуропоидтық нәсіл

    Дескриптор:

    • Моңғолоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды;

    Еуропоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды.

    Бағалау. Эссе жазу

    «Қазақстандағы тайпалардың антропологиялық ерекшеліктері қандай болды?»

    Дескриптор.

    -эссе құрылымын біледі;

    -35-50 cөз жазады;

    -тақырып ойын аша алады.


    Қосымша-2

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Қорытынды. Сабақ бойынша рефлексия.

    Shape1 Светофор әдісі.

    Қызыл түс – мүлдем түсініксіз.

    Сары түс – тағы да қайталау керек

    Жасыл түс – барлығын түсіндім. Бәрі жақсы.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зайтова Рабиям Аюпжановна
    11 Қазан 2021
    505
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып. Мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға ұсынылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін--------------------------

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу.

    Мектеп: №156 ЖББМ


    Күні: 05.04.2021ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Зайтова Рабиям Аюпжановна


    Сынып: 5 «р» сынып


    Қатысқандар саны: 14


    Қатыспағандар саны: 0



    Сабақ тақырыбы:

    Ежелгі заман адамдарының тұрпаты қандай болды?

    (2 сағат)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерін ажырату

    Сабақ мақсаттары:

    тайпаларды нәсілдік ерекшеліктеріне қарай ажырату

    Сабақтың түрі:

    аралас

    Бағалау критерийлері:

    • антропология ғылымның түсінігін біледі.

    • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

    • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар


    Бұл сабақ тілдік дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді:

    • Тыңдалым – видеоматериалды көріп болғаннан соң орындалатын тапсырма.

    • Оқылым – мәтінмен және тарихи деректермен талдау жұмысы.

    • Жазылым –деңгейлік тапсырмаларды орындау кезіндегі жазба жұмыстар

    • Айтылым - топтық және жұптық талқылаулар арқылы мұғалімнің сұрақтарына жауап беру

    Құндылықтарды дарыту

    Өткен тарихымызға құрметпен қарау, отан сүйгіштік.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниежүзі тарих, биология.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

    Біздің анықтағанымыз...

    Қорытындысында...

    Біздің тобымыздың ойынша....

    Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

    Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация және видеоматериал көрсету .

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінде сақтар, ғұндар, қаңлылр,қола дәуірде өмір сүрген андрондықтар біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    10 минут

    Үй тапсырмасын «Сұрақтар әлемінде» әдісі арқылы сұрау. 6 ұяшықта сұрақтар жасырынған. Бірінен кейін бірі ашылады. Оқушылар жауап береді.

    Оқушылармен амандасу. Оқу мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру.

    «Миға шабуыл» жасау арқылы, - бейнебаяндағы көрсетілген мүсіндерден нені аңғаруға болады? қандай әсер береді? не ойладыңыз? оқушылардан сұрау

    «Антропология» ғылымың нені зерттейтінін айтып өту.

    Презентация.


    Скифы и саки.

    Антропологические

    реконструкции

    https://www.youtube.

    com/watch?v=

    VL1gxyl4cHg

    Сабақтың ортасы


    10 минут













    15 минут




























    Сабақтың соңы

    5 минут

    І. Талдау

    Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің суреттерін салыстырып, бет пішіндердегі ұқсастық пен айырмашылықты ВЕНН әдісі арқылы анықтауға тапсырма беру.

    Бағалау критерийлері:

    • - қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын мен айырмашылықтарын анықтайды;

    Дескриптор.

    • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар ұқсастықтарын біледі;

    • қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар айырмашылықтарын біледі.

    Зерттеу. (жеке жұмыс)

    Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің нәсілдік белгілері туралы мәтін ұсынамын. Қола дәуіріндегі еуропеоидтық нәсілден темір дәуіріндегі тайпалардың біртіндеп өзгеруін төмендегі салыстырмалы кестеге жазып шығады.

    Тайпа атаулары

    Антропологиялық ерекшеліктері


    Андрондықтар


    Сақтар


    Ғұндар


    Үйсін


    Ой-түйін:

    (екі сөйлемнен аспайтын қорытынды жазу)

    Бағалау критерийлері:

    • тайпалардың тарихи кезеңдердегі нәсілдік белгілерін салыстырады.

    Дескриптор:

    • мәтін бойынша қола дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша темір дәуірі тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша үйсін тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • мәтін бойынша ғұн тайпалары өкілдерінің нәсілдік белгілерін біледі;

    • екі сөйлеммен өзіндік пікірлерін жеткізе алады.


    Керібайланыс, «БББ» кестесімен қорытындылау

    Қосымша -1

























    Сабақтың басы

    15 минут






















    10 минут












    10 минут

    Жаңа сабақ.

    Б/Т Сұрақ: "Неліктен Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпеті әртүрлі болды?" сұрағына

    алдын ала дайындалған себептер жазылған карточкаларды таратып, себептердің ішінен негізгі екі себептерін анықтайды.

    Себептері:

    1. Тайпалардың қоныс аударуы;

    2. Табиғи-географиялық жағдай;

    3. Тайпалардың бір-бірімен араласуы (ассимиляция).

    Бағалау критерийлері:

    • Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпетінің әртүрлі себептерін анықтайды.

    Дескриптор:

    • тайпалардың бет әлпетіне тайпалардың қоныс аудару әсерін біледі;

    • тайпалардың бет әлпетіне табиғи-географиялық жағдайдың әсерін түсінеді;

    • тайпалардың бет әлпетіне, бір-бірімен араласу (ассимиляция) әсерін біледі.


    Синтез. (жеке жұмыс)

    Алған білімдерін пайдаланып, тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерді анықтау.

    Моңғолоидтық нәсіл

    Еуропоидтық нәсіл

    Дескриптор:

    • Моңғолоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды;

    Еуропоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды.

    Бағалау. Эссе жазу

    «Қазақстандағы тайпалардың антропологиялық ерекшеліктері қандай болды?»

    Дескриптор.

    -эссе құрылымын біледі;

    -35-50 cөз жазады;

    -тақырып ойын аша алады.


    Қосымша-2

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Қорытынды. Сабақ бойынша рефлексия.

    Shape1 Светофор әдісі.

    Қызыл түс – мүлдем түсініксіз.

    Сары түс – тағы да қайталау керек

    Жасыл түс – барлығын түсіндім. Бәрі жақсы.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады


    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    11.10.2021
    505
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зайтова Рабиям Аюпжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации