Бекітемін--------------------------
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4С Ежелгі Қазақстан тарихына шолу. |
Мектеп: №156 ЖББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 05.04.2021ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Зайтова Рабиям Аюпжановна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «р» сынып |
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны: 0 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Ежелгі заман адамдарының тұрпаты қандай болды? (2 сағат) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерін ажырату |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
тайпаларды нәсілдік ерекшеліктеріне қарай ажырату |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі: |
аралас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Бұл сабақ тілдік дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өткен тарихымызға құрметпен қарау, отан сүйгіштік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниежүзі тарих, биология. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... Біздің тобымыздың ойынша.... Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы... Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация және видеоматериал көрсету . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақстан жерінде сақтар, ғұндар, қаңлылр,қола дәуірде өмір сүрген андрондықтар біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
10 минут |
Үй тапсырмасын «Сұрақтар әлемінде» әдісі арқылы сұрау. 6 ұяшықта сұрақтар жасырынған. Бірінен кейін бірі ашылады. Оқушылар жауап береді. Оқушылармен амандасу. Оқу мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру. «Миға шабуыл» жасау арқылы, - бейнебаяндағы көрсетілген мүсіндерден нені аңғаруға болады? қандай әсер береді? не ойладыңыз? оқушылардан сұрау «Антропология» ғылымың нені зерттейтінін айтып өту. |
Презентация. Скифы и саки. Антропологические реконструкции com/watch?v= VL1gxyl4cHg |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
І. Талдау Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің суреттерін салыстырып, бет пішіндердегі ұқсастық пен айырмашылықты ВЕНН әдісі арқылы анықтауға тапсырма беру. Бағалау критерийлері:
Дескриптор.
Зерттеу. (жеке жұмыс) Оқушыларға қола дәуірінің, темір дәуірінің сақ, үйсін, ғұн тайпалар өкілдерінің нәсілдік белгілері туралы мәтін ұсынамын. Қола дәуіріндегі еуропеоидтық нәсілден темір дәуіріндегі тайпалардың біртіндеп өзгеруін төмендегі салыстырмалы кестеге жазып шығады.
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Керібайланыс, «БББ» кестесімен қорытындылау |
Қосымша -1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 15 минут 10 минут
10 минут |
Жаңа сабақ. Б/Т Сұрақ: "Неліктен Қазақстанда өмір сүрген тайпалардың бет әлпеті әртүрлі болды?" сұрағына алдын ала дайындалған себептер жазылған карточкаларды таратып, себептердің ішінен негізгі екі себептерін анықтайды. Себептері:
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
Синтез. (жеке жұмыс) Алған білімдерін пайдаланып, тайпалардың нәсілдік ерекшеліктерді анықтау. Моңғолоидтық нәсіл Еуропоидтық нәсіл Дескриптор:
Еуропоидтық нәсіл ерекшеліктерін анықтайды. Бағалау. Эссе жазу «Қазақстандағы тайпалардың антропологиялық ерекшеліктері қандай болды?» Дескриптор. -эссе құрылымын біледі; -35-50 cөз жазады; -тақырып ойын аша алады. |
Қосымша-2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытынды. Сабақ бойынша рефлексия.
Қызыл түс – мүлдем түсініксіз. Сары түс – тағы да қайталау керек Жасыл түс – барлығын түсіндім. Бәрі жақсы. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Зайтова Рабиям Аюпжановна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Қедимий Қазақстан адәмлириниң антропологиялик түр-шәкли(ташқи қияпити) 5 сынып. Мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға ұсынылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы Бекітемін--------------------------
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














